Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021:2015 Steam, hot water and related products
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "СОЛОНИЙ ЛИМАН" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01988692 |
Вебсайт: | http://dz.prom.ua |
Місцезнаходження: | 51291, Україна , Дніпропетровська область обл., с.Новотроїцьке, вул. Герасименка, буд. 94 |
Контактна особа: |
Олена Олійник +380508505687,+380678660207 tender_comitet@i.ua |
Додаткові контактні особи: |
Суханов Олександр +380965029653 tender_comitet@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "DNIPROPETROVSKYY OBLASNYY SPETsIALIZOVANYY REABILITATsIYNYY TsENTR "SOLONYY LYMAN" DNIPROPETROVSKOYi OBLASNOYi RADY" |
National ID: | 01988692 |
Contact point: |
Oleinik Olena +380508505687,+380678660207 tender_comitet@i.ua |
Additional contacts: |
Суханов Олександр +380965029653 tender_comitet@i.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2019 09:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 14 січня 2020 13:55 |
Очікувана вартість: | 14 850 453,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 74 252,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 03 грудня 2019 09:16 |
Enquiries until: | 24 грудня 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 30 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 січня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 14 850 453 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 74 252 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2019 14:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2019 14:47 |
Додаток 5 Зміни.docx | |
16 грудня 2019 14:47 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
03 грудня 2019 09:16 |
Додаток 5.docx | |
03 грудня 2019 09:16 |
Додаток 3.docx | |
03 грудня 2019 09:16 |
Додаток 1.doc | |
03 грудня 2019 09:16 |
Додаток 4.doc | |
03 грудня 2019 09:16 |
Тендерна документація.doc | |
03 грудня 2019 09:16 |
Додаток 2.doc |
16 грудня 2019 14:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 грудня 2019 14:47 |
Додаток 5 Зміни.docx
|
|||
16 грудня 2019 14:47 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
|||
03 грудня 2019 09:16 |
Додаток 5.docx
|
|||
03 грудня 2019 09:16 |
Додаток 3.docx
|
|||
03 грудня 2019 09:16 |
Додаток 1.doc
|
|||
03 грудня 2019 09:16 |
Додаток 4.doc
|
|||
03 грудня 2019 09:16 |
Тендерна документація.doc
|
|||
03 грудня 2019 09:16 |
Додаток 2.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-21-000012 ● 076b7d12313645e08fc62a00df9b7ade
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2020 17:18 |
20.01.2020 № 19
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2019-12-03-000248-b 03.12..2019
Комунальне підприємство «Дніпропетровський обласний спеціалізований реабілітаційний центр «Солоний лиман» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 01988692) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язань від 10 лютого 2020 року, щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель по процедурі закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг з теплопостачання, гарячої води та технічної води (ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція) на очікувану вартість на 2020 рік, яка проводилась комунальним підприємством «Дніпропетровський обласний спеціалізований реабілітаційний центр «Солоний лиман» Дніпропетровської обласної ради», що наведені у висновку результатів моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі проведеним фахівцями Східного офісу Держаудитслужби, вважаємо за необхідне надати інформацію та документи що свідчать про усунення порушення з наступними поясненнями та міркуванням щодо порушень законодавства в сфері публічних закупівель даної закупівлі, а саме: 1. Учасник ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВТЕПЛОСЕРВІС» та ТОВ «ТЕПЛОТРАНСЗБУТ» на етапі статусу закупівлі «кваліфікація переможця» у проектах договорів оприлюднили інформацію щодо ціни договору, що призвело до порушення частини 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерний комітет замовника у своїй роботі дотримується вимог передбачених Конституцією України, ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, інших нормативних актів України, так відповідно Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Сфера застосування Закону визначена статтею 2, передбачає виключну спрямованість положень Закону на замовника закупівель товарів, робіт і послуг, тим самим звільняє учасників процедури закупівлі зобов’язань та ставить його поза сфери впливу Закону, прямого зобов’язання додержання вимог Закону учасниками процедури закупівлі яка подала тендерну пропозицію не передбачено та не може тлумачитись замовником як дія або бездіяльність яка призвела до порушення норм процедури (норм процесуального права), а саме частини 1 статті 27 Закону. Виходячи з обставин які склались, тендерний комітет замовника надав оцінку діям учасників як такі, що відповідають статті 635 Цивільного кодексу України, та були розтлумачені як «Попередні договори», сторони якого зобов'язуються протягом певного строку (у певний термін) укласти договір в майбутньому (основний договір) на умовах, встановлених попереднім договором (проектом договору). З пояснень учасника ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВТЕПЛОСЕРВІС» які надійшли на адресу тендерного комітету щодо висновків органу державного фінансового контролю про порушення учасниками ч.1.ст.27 Закону, в зв’язку із заповненням запропонованого замовником проекту договору, нам стало відомо, що підґрунтям вчинення дій стали норми статті 180 Господарського кодексу України, а саме визначення поняття «Істотні умови договору». 2. Учасник ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВТЕПЛОСЕРВІС» не надав копію фінансової звітності за останній звітній період, що не відповідає пункту 1.2.Додатку 2 до тендерної документації, чим не дотримано норму пункту 30 частини 1 статті 1 Закону. Відповідно до пункту 30 частини 1 статті 1 Закону Тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Так відповідно до Додатку 2 Тендерної документації кваліфікаційних вимог до учасників та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність таким вимогам, містить перелік вимог та перелік документів які замовник зажадав отримати від учасників, але відповідно до абзацу 1 частини четвертої статті 16 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників, (в нашому випадку - копія фінансової звітності за останній звітній період), не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Абзац 2 частини 4 статті 16 Закону прямо вказує, що відсутність документів не передбачених законодавством у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Крім того, з пояснень учасника ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВТЕПЛОСЕРВІС» які надійшли на адресу тендерного комітету нам стало відомо, що ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВТЕПЛОСЕРВІС» було створене в січні 2019 року, виробничу діяльність фактично товариство розпочало з вересня 2019 року, тому перша звітність за минулий період це річний баланс станом на 31.12.2019 року, який, відповідно до чинного законодавства, буде наданий до податкових органів та органів статистичної звітності до 01 березня 2020 року та копія якого буде надаватись при поданні в подальшому тендерних пропозицій. Інші кваліфікаційні критерії встановлені замовником відповідно Закону передбачені статтею 16, щодо наявності обладнання та матеріально-техничної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, були підтверджені учасником документально у складі тендерної пропозиції. (Довідка № 0037-т від 27.12.2019 року щодо наявності відповідного обладнання, Довідка № 0038-т від 27.12.2019 року щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, Договір № 10/04-19 Оренди модульної котельні від 10 квітня 2019 року між ТОВ «Стройтеплосервіс»(Орендодавець) та ТОВ «Альтернативтеплосервіс»(Орендар) (Додаток)). 3. Учасник ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВТЕПЛОСЕРВІС» не надав інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником зазначених в Додатку 4 тендерної документації, не надав гарантійний лист стосовно температури подачі технічної води не менше 90 градусів. На виконання статті 28 Закону, тендерний комітет замовника після оцінки пропозицій автоматичною електронною системою закупівель, розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВТЕПЛОСЕРВІС» на відповідність вимогам тендерної документації (пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною), прийшов висновку, що інформація надана Гарантійним листом № 0042-т від 27.12.2019 року по виконанню технічного завдання (Додаток №4 тендерної документації), підписаний та наданий у складі тендерної пропозиції з боку учасника проект Договору щодо виконання зобов’язань технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, містить достатньо відомостей про відповідність тендерної пропозиції до вимог тендерної документації замовника, так відповідно до пункту 6.3.14. проекту Договору передбачається надавати замовнику температуру технічної води не менш 90 градусів. 4. Учасник ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВТЕПЛОСЕРВІС» не надав згоду на обробку персональних даних. Дійсно замовником була встановлена вимога щодо надання згоду на обробку персональних даних, яку учасник не надав у складі тендерної пропозиції, як згодом нам стало відомо з пояснень учасника, не надання згоди на обробку персональних даних відбулось по технічним причинам. При розгляді та оцінці тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВТЕПЛОСЕРВІС» тендерний комітет дослідив відсутність згоди на обробку персональних даних та визнав її не суттєвою оскільки керувався пунктом 3 частини 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних», який передбачає підстави для обробки персональних даних без надання згоди, у разі укладення та виконання правочину, стороною якого є суб’єкт персональних даних. 5. Щодо заходів які були вжиті для усунення виявлених порушень Від учасника ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВТЕПЛОСЕРВІС» на адресу тендерного комітету замовника надійшов по пошті підписаний з його боку проект Договору та лист з посиланням з метою уникнення непорозуміння, вважаючи за можливе надати гарантійний лист стосовно температури нагріву технічної води та лист на обробку персональних даних. (Додаток). Взяв до уваги надані з боку учасника ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВТЕПЛОСЕРВІС» документі що підтверджують усунення виявлених порушень, тендерний комітет замовника вважає за необхідне надати копії цих документів. Додаток 1. Договір № 10/04-19 Оренди модульної котельні від 10 квітня 2019 року між ТОВ «Стройтеплосервіс»(Орендодавець) та ТОВ «Альтернативтеплосервіс»(Орендар); 2. Гарантійний лист ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВТЕПЛОСЕРВІС» стосовно температури подачі технічної води не менше 90 градусів; 3. Згоду на обробку персональних даних ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВТЕПЛОСЕРВІС».
2020-02-14 09:01:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "СОЛОНИЙ ЛИМАН" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01988692 |
Місцезнаходження: | 51291, Україна, Дніпропетровська область обл., с.Новотроїцьке, вул. Герасименка, буд. 94 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ТЕПЛОТРАНСЗБУТ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АЛЬТЕРНАТИВТЕПЛОСЕРВІС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АЛЬТЕРНАТИВТЕПЛОСЕРВІС #42771569 |
Переможець |
13 572 840,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2020 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2021 10:14
|
додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2021 11:58
|
додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
20 січня 2021 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 09:21
|
додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 09:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2020 17:12
|
001.jpg | зміни до договору |
30 жовтня 2020 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2020 17:28
|
Scan_20200213_172209.jpg | зміни до договору |
13 лютого 2020 17:26
|
Scan_20200213_172233.jpg | зміни до договору |
13 лютого 2020 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2020 16:50
|
Scan_20200207_130331.jpg | укладений |
07 лютого 2020 16:49
|
Scan_20200207_130150.jpg | укладений |
07 лютого 2020 16:49
|
Scan_20200207_130258.jpg | укладений |
07 лютого 2020 16:49
|
Scan_20200207_130405.jpg | укладений |
07 лютого 2020 16:49
|
Scan_20200207_130509.jpg | укладений |
07 лютого 2020 16:49
|
Scan_20200207_130434.jpg | укладений |
07 лютого 2020 16:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 71/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 71/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 71/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 71/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 71/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |