Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по заміні фанкойлів
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2019-12-03-000189-c 00f1a97a156249a0b20a8ce267b2d6a8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зоткіна Ганна Миколаївна

+380442336051 zotkinagm@vkksu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37316378
Вебсайт: http://www.vkksu.gov.ua
Місцезнаходження: 03109, Україна , Київська обл., Київ, Солом'янський район, вул. Генерала Шаповала, 9
Контактна особа: Зоткіна Ганна Миколаївна
+380442336051
zotkinagm@vkksu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення


Згідно додатку 1 до договору. Якісні характеристики: надані Послуги повинні забезпечувати роботу обладнання у відповідності до вимог ДБН В.2.5 67:2013 «Опалення, вентиляція та кондиціювання», технічної документації та інструкцій заводу-виробника, інших норм чинного законодавства України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Послуги по заміні фанкойлів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує вартість прийнятих від Виконавця Послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання акту приймання наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного асигнування для закупівлі Послуг. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

03 грудня 2019 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАМП СЕРВІС"
#42514470
Переможець 24 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 10:31

Документи

03 грудня 2019 10:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 10:33
договір заміна факойлів.pdf укладений
03 грудня 2019 10:33