Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
46 000,00 UAH
UA-2019-12-02-002684-b 84bba3f05e774c0f89b3443015430203
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Яна Кисленко

+380934707277 smila.cherkasy@legalaid.ck.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Смілянський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги"
Код ЄДРПОУ: 39776622
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Свердлова, 96а
Контактна особа: Яна Кисленко
+380934707277
smila.cherkasy@legalaid.ck.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 15:10
Очікувана вартість: 46 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
АРМ (Неттоп, Монітор) Неттоп (Dell OptiPlex 3070 MFF (N009O3070MFF)Монітор (Dell P2419H (210-APWU)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул.Соборна., 96А.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019  —  16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Переможець аукціону повинен надати Замовнику: - з моменту визнання Переможцем закупівлі, протягом 2-х робочих днів, надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (гігієнічний висновок) на запропонований товар, дійсний на дату розкриття пропозицій. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2019 15:49
Додаток 1 АРМ.docx
02 грудня 2019 15:49
Додаток 2_Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 11:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Запитання
Дата подання: 03 грудня 2019 16:53
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Невада" 41 355,36
UAH з ПДВ
38 998,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 42 498,00
UAH з ПДВ
39 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Невада"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Невада"
#23740691
Переможець 38 998,92
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 17:48

Документи

09 грудня 2019 17:48
Електронний підпис
09 грудня 2019 17:06
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 17:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Невада"
#23740691
38 998,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2019 17:48
Електронний підпис
09 грудня 2019 17:06
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 09:19
Договір.pdf укладений
17 січня 2020 09:09