Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Багато функціональний пристрій Canon MF3010)
Очікувана вартість
6 200,00 UAH
UA-2019-12-02-002602-b 2d8bea91eede4fff84acfe942ff2d10c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олександр Мазарчук

+380432570445 socinform@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ УСТАНОВ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ"
Код ЄДРПОУ: 25502211
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 15
Контактна особа: Олександр Мазарчук
+380432570445
socinform@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 16:00
Очікувана вартість: 6 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Багато функціональний пристрій Canon MF3010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, м. Вінниця,вул. Хмельницьке шосе,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар проводиться після поставки товару за адресою «Покупця» на підставі накладної в термін 7 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання «Покупцем» бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2019 15:43
протокол № 85.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 11:17
Дата відповіді: 03 грудня 2019 11:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються. Запропонований товар повинен відповідати зазначеним в технічній специфікації моделям та характеристикам. Допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель ) в т.ч. фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Компанія "Вінець" 5 888,22
UAH з ПДВ
5 888,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 15:26
Цінова пропозиція.pdf
05 грудня 2019 15:26
Технічна специфікація.pdf
05 грудня 2019 15:26
Статут.pdf
05 грудня 2019 15:26
Сервісний центр.pdf
05 грудня 2019 15:26
Реквізити банка.pdf
05 грудня 2019 15:26
Наказ про призначення.pdf
05 грудня 2019 15:26
Гарантійний лист.pdf
05 грудня 2019 15:26
Висновок СЕС Сanon.pdf
05 грудня 2019 15:26
Certificate-Canon MF3010.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Компанія "Вінець"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Компанія "Вінець"
#13337327
Переможець 5 888,22
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 14:02

Документи

09 грудня 2019 14:01
Протокол №91.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Компанія "Вінець"
#13337327
5 888,22
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2019 14:01
Протокол №91.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
13 грудня 2019 09:52