Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дверний доводчик
Очікувана вартість
4 500,00 UAH
UA-2019-12-02-002206-b c013a51529ea44f78b7661648652cf62
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ващенко Марина Іванівна

+380567222136
+380567222041
san.school3.dp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 26136688
Місцезнаходження: 49026, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, м. Дніпропетровськ, вул.Прапорна, 25
Контактна особа: Ващенко Марина Іванівна
+380567222136, +380567222041
san.school3.dp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 15:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 15:20
Очікувана вартість: 4 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Дверний доводчик
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Дверний доводчик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49026, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Прапорна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  17 грудня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар проводиться Замовником на підставі п.1 ст.49 і згідно з ст. 23 Бюджетного кодексу України лише за наявності відповідного бюджетного призначення протягом 30 календарних днів після відвантаження товару за адресою Замовника і згідно з представленою Постачальником накладною та за наявності бюджетного фінансування. Джерело фінансування: кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 11:22
Дата відповіді: 03 грудня 2019 11:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! У Додатку 2 «Технічні (якісні) вимоги» вказано, що «у разі наявності в тендерній документації посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Якщо Учасник пропонує поставку еквівалентного товару, то у складі пропозиції Учасник повинен надати порівняльну таблицю щодо порівняння технічних, якісних вимог, характеристику і склад товару, визначені Замовником у даному додатку та аналогічні (не гірші) показники аналогічного товару.
У разі поставки еквівалентного товару, товар має бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними, або покращеними, ніж визначені Замовником у даному оголошенні.»
В Оголошенні до проведення закупівлі вказано, що «у складі цінової пропозиції Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції:
- технічний опис пропонованого Товару із зазначенням країни виробника;». Також згідно з вимогами Замовника всі учасники закупівлі надають заповнений Додаток 3 «Цінова пропозиція», в якому вказують найменування та характеристики пропонованого товару.
До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці як платники ПДВ, так і неплатники ПДВ. КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат» ДОР» є неприбутковою установою, яка фінансується із обласного бюджету та не являється платником податків, у тому чисті і ПДВ, тому заклад не має ні податкового кредиту, ні податкових зобов’язань. Приведення пропозицій учасників до єдиного значення, наприклад, ціни з ПДВ, не має сенсу. На витрати, пов’язані з придбанням товару Замовником, буде віднесено повну остаточну суму згідно з накладною поставки (з ПДВ чи без ПДВ).
Також Замовник самостійно не визначає Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією. Згідно з п. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ 2 850,00
UAH з ПДВ
2 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 13:35
Довідка платника.pdf
10 грудня 2019 13:35
Свідоцтво ФОП.pdf
10 грудня 2019 13:35
Лист-відгук _1_.pdf
10 грудня 2019 13:35
Довідка зах.довкілля.pdf
10 грудня 2019 13:35
Лист гарантія.pdf
10 грудня 2019 13:35
Довідка про санкції.pdf
10 грудня 2019 13:35
img-Y11120529.pdf
10 грудня 2019 13:35
лист гарантія над.док..pdf
10 грудня 2019 13:35
Цінова пропозиція.pdf
10 грудня 2019 13:35
Техн.вимоги.pdf
10 грудня 2019 13:35
паспорт.pdf
10 грудня 2019 13:35
код_паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2450017154
Переможець 2 850,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 15:32

Документи

11 грудня 2019 15:32
протокол доводчик.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2450017154
2 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2019 15:32
протокол доводчик.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір доводчик.pdf укладений
16 грудня 2019 10:14