Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015-90630000-2 — Послуги з прибирання льоду (послуги зі скидання з дахів та покрівель снігу та льоду)
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2019-12-02-001520-b 3354dbabc6c74c67b757a30ffb7c1d50
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослава Беляева

+380577607257 j.beljaeva@zhks.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЛКОМСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 34467793
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Конторська, 35
Контактна особа: Ярослава Беляева
+380577607257
j.beljaeva@zhks.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 19 грудня 2019 11:31
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90630000-2: Послуги з прибирання льоду


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги зі скидання з дахів та покрівель снігу та льоду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, багатоквартирні житлові будинки м. Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90630000-2 — Послуги з прибирання льоду

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати після підписання сторонами акта виконаних послуг протягом 90 банківських днів за наявності фінансування. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2019 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 14:02
ТД_прибирання льоду_2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-17-000003 ● 888b53f9b8ac4804a80ec0d8323aa4f1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2020 16:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.01.2020 № 5
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 15.01.2020 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 15.01.2020 № 5

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі


№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
3 UA-2019-12-02-001520-b 02.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-02-03 19:50:30

Пояснення

Тендерний комітет КП «Жилкомсервіс» розглянув та детально проаналізував результати моніторингу UA-M-2020-01-17-000003 та вважає за необхідне зазначити наступне: відповідно до п.п.5.1 п.5 розділу 3 тендерної документації встановлено, що перелік документів, що підтверджує інформацію учасника, щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям наведено у Додатку 2 тендерної документації. Згідно з Додатком 2 до тендерної документації Замовником було встановлено документальне підтвердження «одного або кількох з таких кваліфікаційних критеріїв», про що було прямо вказано передтаблицею з переліком таких кваліфікаційних критеріїв та їх документальним підтвердженням. Тобто виходячи з вимог тендерної документації, учасник мав право підтвердити один з двох, або два кваліфікаційних критерії (-наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність досвіду виконання аналогічного договору). На виконання встановлених вимог тендерної документації Учасником торгів – ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС» було надано довідку у довільній формі, яка підтверджує наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору ( вих. №3 від 13.12.2019 року). Таким чином, учасником виконано вимоги тендерної документації в частині документального підтвердження кваліфікаційного критерію та підстав для відхилення тендерної пропозиції у Замовника в цій частині не має.
Умовами тендерної документації Замовника не вимагалося надання будь-яких розрахунків вартості тендерної пропозиції та/чи їх документального підтвердження на момент участі у торгах.Враховуючи вищенаведене, підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника через зазначення у відомості ресурсів, яка не вимагалася тендерною документацією, інформації щодо техніки, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції виходячи з норм ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції мав надати копія Статуту в повному обсязі або положення, або іншого установчого документу. У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника.
Відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС» копій документів, Приватне акціонерне товариство «Рембудсервіс» було перереєстровано у Товариство з обмеженою відповідальністю «СБ РЕМБУДСЕРВІС» та продовжило діяльність на підставі модельного Статуту. Враховуючи вищенаведене, так як тендерною документацією вимагалося рішення про створення Учасника у разі якщо він здійснює діяльність на підставі модельного Статуту, підстав для відхилення пропозиції в цій частині не має, так як учасник не створений, а продовжує лише діяльність на підставі модельного статуту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС" 3 465 000,00
UAH з ПДВ
3 465 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГАРАНТ БУД СЕРВІС" 3 485 000,00
UAH з ПДВ
3 485 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 16:08
Електронний підпис
27 грудня 2019 16:05
public_doc (1).p7s
27 грудня 2019 16:05
public_doc (1).pdf
27 грудня 2019 15:48
довідка МВС.PDF.p7s
27 грудня 2019 15:48
довідка МВС.PDF
18 грудня 2019 14:01
Електронний підпис
18 грудня 2019 13:30
Уставні.pdf.p7s
18 грудня 2019 13:30
Уставні.pdf
18 грудня 2019 13:30
Кваліф.pdf.p7s
18 грудня 2019 13:30
Кваліф.pdf
18 грудня 2019 13:30
Досвід.pdf.p7s
18 грудня 2019 13:30
Досвід.pdf
18 грудня 2019 13:30
дог ціна.PDF.p7s
18 грудня 2019 13:30
дог ціна.PDF
18 грудня 2019 13:30
Довідки 17-23.pdf.p7s
18 грудня 2019 13:30
Довідки 17-23.pdf
18 грудня 2019 13:30
Довідки 8-15.pdf.p7s
18 грудня 2019 13:30
Довідки 8-15.pdf
18 грудня 2019 13:30
Дов ст 17.pdf.p7s
18 грудня 2019 13:30
Дов ст 17.pdf
18 грудня 2019 13:30
16 Проект договору.PDF.p7s
18 грудня 2019 13:30
16 Проект договору.PDF
18 грудня 2019 13:30
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
18 грудня 2019 13:30
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 11:03
технічне завдання.pdf
17 грудня 2019 11:03
тендерна пропозиція.pdf
17 грудня 2019 11:03
статут.pdf
17 грудня 2019 11:03
ст 17.pdf
17 грудня 2019 11:03
проект договор.pdf
17 грудня 2019 11:03
паспорт Смирнова .pdf
17 грудня 2019 11:03
довідки.pdf
17 грудня 2019 11:03
гарнтійні листи.pdf
17 грудня 2019 11:03
баланс 2018р..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС"

ПП "ГАРАНТ БУД СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС"
#14061407
Переможець 3 465 000,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 10:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС"
#14061407
3 465 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 16:46
ДУ_3_2ВТ_прибирання льоду_2020.pdf укладений
12 березня 2020 16:45
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 10:23
ДУ_2_2ВТ_прибирання льоду_2020.pdf зміни до договору
15 січня 2020 10:12
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2020 10:40
ДУ_1_2ВТ_прибирання льоду_2020.pdf зміни до договору
11 січня 2020 10:39
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 10:18
Реєстр будинків_прибирання льоду_2020.pdf укладений
11 січня 2020 10:18
Договір_прибирання льоду_2020.pdf укладений
11 січня 2020 10:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до Розділу ХІІІ Договору
Номер договору про закупівлю: 2-ВТ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до Розділу ХІІІ Договору
Номер договору про закупівлю: 2-ВТ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: враховуючи наявні погодні умови, Сторони вважають Договір розірваним без виконання