Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (персональний комп'ютер, багатофункціональний пристрій)
Очікувана вартість
81 300,00 UAH
UA-2019-12-02-001457-b 35b78e286f7f4db2ab2cb209996360cd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Марина Панасюк

+380980522628 central.uszn@dmr.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42788347
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Василя Жуковського, буд. 39/41
Контактна особа: Марина Панасюк
+380980522628
central.uszn@dmr.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 13:23
Очікувана вартість: 81 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 813,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
ДК 021:2015 – 30230000-0 комп’ютерне обладнання (персональний комп’ютер, багатофункціональний пристрій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Василя Жуковського 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 11:32
Дата відповіді: 03 грудня 2019 11:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При виборі переможця, будуть розглядатися товари, що відповідають виставленим технічним характеристикам до предмету закупівлі, в яких чітко зазначені всі дані. Буде розглядатиметься та ціна, яку пропонує постачальник товару. ФОП підприємці не платники ПДВ допускаються (виставлена ними ціна остаточна)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 79 260,00
UAH з ПДВ
74 187,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 78 300,00
UAH з ПДВ
74 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 79 386,00
UAH з ПДВ
74 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 11:17
ПРОПОЗИЦІЯ_74 187_00.pdf
09 грудня 2019 14:58
Уставні_завірені.zip
09 грудня 2019 14:58
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 грудня 2019 14:58
Certificate-3010.pdf
09 грудня 2019 14:58
СЕС Canon.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 13:56
78300 Цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2019 13:56
Стаття 17.pdf
09 грудня 2019 13:56
Сертифікат.jpg
09 грудня 2019 13:56
Паспорт,ИНН.pdf
09 грудня 2019 13:56
Лист про якість.pdf
09 грудня 2019 13:56
Згода на обробку даних.pdf
09 грудня 2019 13:56
Згода договір.pdf
09 грудня 2019 13:56
Договір поставки.pdf
09 грудня 2019 13:56
Довідка СЕС.pdf
09 грудня 2019 13:56
Довідка працівники.pdf
09 грудня 2019 13:56
гарантійний лист.pdf
09 грудня 2019 13:56
Висновок_СЕС.pdf

Публічні документи

08 грудня 2019 18:29
Авторизаційний лист (3).pdf
08 грудня 2019 18:29
Досвід 2000.rar
08 грудня 2019 18:29
Пропозиція.pdf
08 грудня 2019 18:29
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 74 187,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 14:13

Документи

11 грудня 2019 14:12
Протокол 44.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
74 187,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2019 14:12
Протокол 44.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор 74187.PDF укладений
19 грудня 2019 16:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 74 187,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 364,50 UAH)