Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

принтер лазерний
Очікувана вартість
32 400,00 UAH
UA-2019-12-02-001006-c bdfce88a17c8450885e076716eaf736a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гогіна Валентина Володимирівна

+380613823665 kamenkahospital@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Кам'янсько-Дніпровська центральна районна лікарня" Кам'янсько-Дніпровської районної ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 01992854
Місцезнаходження: 71304, Україна , Запорізька обл., Кам'янка-Дніпровська, Набережна, 130
Контактна особа: Гогіна Валентина Володимирівна
+380613823665
kamenkahospital@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2019 13:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 13:59
Початок аукціону: 06 грудня 2019 15:23
Очікувана вартість: 32 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 162,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
принтер лазерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71304, Україна, Запорізька область, м. Кам'янка-Дныпровська, вул. Набережна, 130
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару принтер лазерний Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 11:31
Дата відповіді: 03 грудня 2019 12:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
1. У Додатку1 (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі )під таблицею, абз.1 зазначено: Посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент».
У разі заміни товару на «еквівалент» під час подання пропозиції такий учасник повинен подати порівняльну таблицю технічних характеристик такого товару.

2. До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. Якщо Учасник не є платником ПДВ - ціна без ПДВ пропозиції такого Учасника буде розглядатися як кінцева та буде порівнюватися з ціною з ПДВ інших Учасників.(п.5,абз.2 оголошення).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 23 100,00
UAH з ПДВ
23 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 25 776,00
UAH з ПДВ
25 776,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" 30 987,00
UAH з ПДВ
30 987,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 16:40
Сервіс_центри.pdf
06 грудня 2019 16:40
Досвід 2000.rar
06 грудня 2019 16:40
Авторизаційний лист (3).pdf
04 грудня 2019 17:42
Пропозицiя 23100.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 22:02
ДОКУМЕНТИ та довідки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 23 100,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 08:56
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 25 776,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 09:44

Документи

10 грудня 2019 08:55
протокол

Документи

12 грудня 2019 09:44
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 09:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
25 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 грудня 2019 09:44
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
18 грудня 2019 15:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 25 776,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 296,00 UAH)