Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
7911 Консультаційні послуги, претензійно-позовна робота, супровід судових справ та справ виконавчого провадження
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2019-12-02-000739-b ● fc1fdb02d95044b39ea7a35419a9dff7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО З ЕКСПЛУАТАЦІЇ І РЕМОНТУ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ "ЖИТЛО-СЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 31025659 |
Місцезнаходження: | 02081, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дніпровська набережна, 25-Б |
Контактна особа: |
Катерина Пашинська +380442814424 js-zakupki-prom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2019 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2019 13:24 |
Очікувана вартість: | 2 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 послуга
Представництво у судах всіх інстанцій під час здійснення цивільного, господарського, адміністративного судочинства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02081, Україна, Київ, Київ, Дніпровська наб., 25-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
1000 послуга
Надання правової допомоги у суді та державній виконавчій службі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02081, Україна, Київ, Київ, Дніпровська наб., 25-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
25 послуга
Підготовка претензій щодо неналежного виконання зобов`язань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02081, Україна, Київ, Київ, Дніпровська наб., 25-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Умови оплати робіт: | 30% |
більше 180 календарних днів : | 30% |
від 151 календарного дня до 180 календарних днів: | 25% |
від 121 календарного дня до 150 календарних днів : | 20% |
від 91 календарного дня до 120 календарних днів: | 15% |
від 61 календарного дня до 90 календарних днів: | 10% |
від 31 календарного дня до 60 календарних днів: | 5% |
менше 31 календарного дня : | 0% |
02 грудня 2019 11:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2019 11:33 |
додаток 8.docx | |
02 грудня 2019 11:33 |
Додаток 3 2 ЮП 2020.docx | |
02 грудня 2019 11:33 |
додаток 5.docx | |
02 грудня 2019 11:33 |
Додаток 6.docx | |
02 грудня 2019 11:33 |
Додаток 2.docx | |
02 грудня 2019 11:33 |
ТД дод.1,4,7 ЮП 2020.docx | |
02 грудня 2019 11:33 |
Перша ст ТД Юристи 2020.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення вимог підготовки ТД
Дата подання: 02 грудня 2019 13:21
Дата відповіді: 04 грудня 2019 10:39
В ТД щодо проведення тендерних закупівель в додатку № 3 п.2.1 зазначено, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Учасник надає: 1) копії наказів про прийом на роботу працівників, вказаних в інформації п.2.1., 2) копії першої сторінки та сторінки трудової книжки із записом про прийняття працівників на роботу до учасника.
Питання:
Якщо у відкритих торгах бажає вжати участь Адвокатське об'єднання (АО), учасниками якого є чотири адвокати-партнери відповідно до Статуту, які документи потрібно надати для підтвердження (такі адвокати згідно законодавства не є працівниками АО в загальному розумінні законодавства про працю)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до Закону України «Про охорону праці» працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом). Також Податковим кодексом України визначено, що працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає перелік документів для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям. Таким чином, учасник повинен підтвердити наявність у штаті саме адвокатів - працівників, а не учасників адвокатського об’єднання.
Уточнення вимог ТД
Дата подання: 02 грудня 2019 13:26
Дата відповіді: 04 грудня 2019 10:42
Якщо Адвокатське об'єднання вперше бере участь у державних закупівлях та всі наявні договори АО укладені з приватними структурами, то яким чином можна зазначити інформацію про укладені аналогічні договори, які підтверджують досвід АО, якщо розміщення сканів таких договорів порушує адвокатську таємницю?
Відповідь: Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно визначає перелік документів для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям. Учасник самостійно, в тому числі з урахування його адвокатської, комерційної або іншої охоронюваної законом таємниці визначає, який договір надати у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Роз"яснення щодо вартості конкретного предмету закупівлі
Дата подання: 06 грудня 2019 09:51
Дата відповіді: 09 грудня 2019 09:03
В Додатку 8 до тендерної документації міститься таблиця "Обсяг послуг, що є предметом закупівлі". В розділі 2 згаданої таблиці необхідно вписати інформацію щодо вартості надання правової допомоги в суді та державній виконавчій службі щодо стягнення боргів за житлово-комунальні послуги (1000 одиниць).
Учасники мають вказати вартість за 1годину роботи? чи вартість одного судового засідання? чи одного провадження від подання заяви до стягнення боргу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатку №8 тендерної документації детальний перелік послуг на надання правової допомоги у суді та державній виконавчій службі щодо стягнення боргів за житлово-комунальні послуги готується з врахуванням звичайної практики, що склалася у судах та державній виконавчій службі, у якому обов’язково зазначити: найменування процесуальних дій, їх кількість, вартість окремих процесуальних дій, загальну вартість послуг щодо стягнення боргу за житлово-комунальні послуги з 1 боржника, загальну вартість послуг на стягнення боргу за житлово-комунальні послуги з 1000 боржників. Найменування, перелік та кількість процесуальних дій щодо стягнення боргів за житлово-комунальні послуги повинні відповідати чинному процесуальному та іншому законодавству і забезпечити належний, своєчасний, повний і комплексний захист прав та інтересів Замовника щодо стягнення боргу, включаючи послуги із підготовки і подання необхідних документів до суду, отримання судового рішення і пред’явлення його до виконання у державну виконавчу службу.
Тобто, потрібно вказати перелік необхідних процесуальних дій для стягнення боргу з 1 боржника у суді та державній виконавчій службі, зазначивши вартість кожної процесуальної дії, загальну вартість послуг щодо стягнення боргу з 1 боржника, загальну вартість послуг щодо стягнення боргу з 1000 боржників.
Тобто, потрібно вказати перелік необхідних процесуальних дій для стягнення боргу з 1 боржника у суді та державній виконавчій службі, зазначивши вартість кожної процесуальної дії, загальну вартість послуг щодо стягнення боргу з 1 боржника, загальну вартість послуг щодо стягнення боргу з 1000 боржників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПАРТНЕР'С" |
2 285 800,00
UAH з ПДВ
|
2 285 800,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 600 060 | Документи |
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КВАДРА ПРАВО" |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
1 720 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 204 000 | Документи |
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЮРКОМ" |
2 398 000,00
UAH з ПДВ
|
1 296 000,00
UAH з ПДВ
|
1.1428571429 | 1 134 000 | Документи |
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ ШЕНЛІ |
2 350 000,00
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 470 000 | Документи |
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ КОЛАРЕС |
2 140 000,00
UAH з ПДВ
|
1 619 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 133 300 | Документи |
ТОВ "Адвокатська компанія "Прайм" |
2 286 000,00
UAH з ПДВ
|
2 286 000,00
UAH з ПДВ
|
1.0714285714 | 2 133 600 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ КОЛАРЕС
#42084512 |
Відхилено |
1 619 000,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2019 15:06
|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЮРКОМ" #42076920 |
Відхилено |
1 296 000,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2019 12:43
|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КВАДРА ПРАВО" #42034990 |
Відхилено |
1 720 000,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2019 10:56
|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ ШЕНЛІ #41920522 |
Переможець |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2019 12:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2021 15:06
|
ДУ 1 3-20.pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2020 10:43
|
3-20.pdf | укладений |
09 січня 2020 10:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми |
Номер договору про закупівлю: | 3-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |