Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реактиви та контрастні речовини
Очікувана вартість
266 847,00 UAH
UA-2019-12-02-000254-a e0538109252d4f8b93841120e2a00981
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семенько Марія Петрівна

+380472544549 yakovenkosvitlana2018@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Друга Черкаська міська лікарня відновного лікування "
Код ЄДРПОУ: 05503697
Вебсайт: http://druga-likarnya.ck.ua
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Золотоніська,2
Контактна особа: Семенько Марія Петрівна
+380472544549
yakovenkosvitlana2018@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 18 грудня 2019 15:46
Очікувана вартість: 266 847,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 334,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Згідно потреби на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
71 найменувань
Реактиви та контрастні речовини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Золотоніська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33696000-5 — Реактиви та контрастні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 15:16
Перелік змін в тендерніи_ документаціі_ у ДОДАТКУ 4 РЕАКТИВИ.docx
02 грудня 2019 15:13
ТД реактиви 2020 НР.docx
02 грудня 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 15:16
Перелік змін в тендерніи_ документаціі_ у ДОДАТКУ 4 РЕАКТИВИ.docx
02 грудня 2019 15:13
ТД реактиви 2020 НР.docx
02 грудня 2019 14:21
ТД реактиви 2020 НР.docx
02 грудня 2019 11:52
ТД реактиви 2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-17-000031 ● 5d8ea435d72f4e80ae683a6f9593cf37
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2020 15:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

17.01.2020 № 3
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 17.01.2020 № 3

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
5 UA-2019-12-02-000254-a, 02.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-17 16:16:29

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33696000-5 — Реактиви та контрастні речовини» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-02-000254-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення із питання:
- з яких підстав договір про закупівлю від 16.01.2020 № 6 укладено пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю? Так, в електронній системі закупівель розміщено рішення комісії тендерного комітету публічних закупівель в лікарні від 26.12.2019 № 79 щодо прийняття рішення про намір укласти договір з переможцем торгів. При цьому, договір укладено 16.01.2020, про що також свідчить інформація, яка міститься у звіті про результати проведення процедури, а саме пункт 16 «Дата укладення договору про закупівлю» - 16 січня 2020.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-01-21 12:48:05

Пояснення з власної ініціативи

ТД прийнто рішення щодо розірвання Договору, див. рішення у вкладенні.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-01-21 13:19:18

Пояснення з власної ініціативи

ТД прийнто рішення щодо розірвання Договору, див. рішення у вкладенні.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір розірваний.

2020-01-28 14:26:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Замовник розірвав договір про закупівлю

2020-01-28 14:30:42

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Макромєд 202 194,00
UAH з ПДВ
202 194,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Катрич Борис Борисович 252 663,60
UAH з ПДВ
252 663,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 15:41
Електронний підпис
27 грудня 2019 13:35
лист
27 грудня 2019 13:35
оновлена цінова
27 грудня 2019 13:35
ДФС
27 грудня 2019 13:35
МВС
27 грудня 2019 13:35
Довідка п.2ч.1
17 грудня 2019 15:44
Електронний підпис
17 грудня 2019 15:37
32. Згода з Договором.pdf
17 грудня 2019 15:37
30. Свідоцтва.pdf
17 грудня 2019 15:37
29. Інструкції.pdf
17 грудня 2019 15:37
28. Сертифікати.pdf
17 грудня 2019 15:37
25. Додаток 1 цінова.pdf
17 грудня 2019 15:37
22. Додаток 3 стаття 17.pdf
17 грудня 2019 15:37
21. Додаток 5.pdf
17 грудня 2019 15:37
20. Гарантійний лист.pdf
17 грудня 2019 15:37
19. Гарантійний лист.pdf
17 грудня 2019 15:37
19. Гарантійний лист.pdf
17 грудня 2019 15:37
18. Гарантійний лист.pdf
17 грудня 2019 15:37
17. Гарантійний лист.pdf
17 грудня 2019 15:37
16. Декларації.pdf
17 грудня 2019 15:37
14. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
17 грудня 2019 15:37
13. Довідка код.pdf
17 грудня 2019 15:37
12. Протокол 10.pdf
17 грудня 2019 15:37
10. Статут.pdf
17 грудня 2019 15:37
9. ВИТЯГ ЄДР.pdf
17 грудня 2019 15:37
8. Довідка відомості.pdf
17 грудня 2019 15:37
7. Виконаний Договір.pdf
17 грудня 2019 15:37
6. Виконаний Договір.pdf
17 грудня 2019 15:37
5. Довідка про досвід.pdf
17 грудня 2019 15:37
4. Штатний розпис.pdf
17 грудня 2019 15:37
3. Довідка про персонал.pdf
17 грудня 2019 15:37
1. Довідка Обладнання.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 15:43
част2.pdf
17 грудня 2019 15:43
част. 1.pdf
17 грудня 2019 15:43
част 4.pdf
17 грудня 2019 15:43
Хлориды-Ф.pdf
17 грудня 2019 15:43
Уреазная-Мочевина.pdf
17 грудня 2019 15:43
Плазма-У_оборот.JPG
17 грудня 2019 15:43
Плазма-У_лицо.JPG
17 грудня 2019 15:43
Общий-белок.pdf
17 грудня 2019 15:43
Набор-по-Цилю_Нильсену.pdf
17 грудня 2019 15:43
Магний.pdf
17 грудня 2019 15:43
загрузка деклар..pdf
17 грудня 2019 15:43
Железо.pdf
17 грудня 2019 15:43
Гемоглобин.pdf
17 грудня 2019 15:43
Белок-УЛ.pdf
17 грудня 2019 15:43
Белковые-фракции.pdf
17 грудня 2019 15:43
28.лист про санкції.pdf
17 грудня 2019 15:42
25. інформаційний лист.pdf
17 грудня 2019 15:42
23.Цінова.pdf
17 грудня 2019 15:42
21. гар.лист.pdf
17 грудня 2019 15:42
20. виконання тех.pdf
17 грудня 2019 15:42
18. ст.17 додаток 3.pdf
17 грудня 2019 15:42
11. витяг ПДВ.pdf
17 грудня 2019 15:42
10.ПАСПОРТ ББ.pdf
17 грудня 2019 15:42
9. право підпису.pdf
17 грудня 2019 15:42
7. витяг ЄДР.pdf
17 грудня 2019 15:42
6. місцезнаходження.pdf
17 грудня 2019 15:42
4.аналогічний договір.pdf
17 грудня 2019 15:42
3. аналогічні договори.pdf
17 грудня 2019 15:42
2. довідка прцівники.pdf
17 грудня 2019 15:42
1. МАД-ТЕХ БАЗА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Макромєд

ФОП Катрич Борис Борисович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Макромєд
#37609984
Переможець 202 194,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 18:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 18:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Макромєд
#37609984
202 194,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 20:54
додаткову угода.pdf зміни до договору
22 січня 2020 17:02
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 13:16
Договір укладений
16 січня 2020 09:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Порушення строків підписання договору
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Неможливість усунення порушень під час підписання договору