Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Друга Черкаська міська лікарня відновного лікування " |
Код ЄДРПОУ: | 05503697 |
Вебсайт: | http://druga-likarnya.ck.ua |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Золотоніська,2 |
Контактна особа: |
Семенько Марія Петрівна +380472544549 yakovenkosvitlana2018@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2019 11:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2019 15:46 |
Очікувана вартість: | 266 847,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 334,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2019 15:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2019 15:16 |
Перелік змін в тендерніи_ документаціі_ у ДОДАТКУ 4 РЕАКТИВИ.docx | |
02 грудня 2019 15:13 |
ТД реактиви 2020 НР.docx |
02 грудня 2019 15:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
02 грудня 2019 15:16 |
Перелік змін в тендерніи_ документаціі_ у ДОДАТКУ 4 РЕАКТИВИ.docx
|
||||
02 грудня 2019 15:13 |
ТД реактиви 2020 НР.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-17-000031 ● 5d8ea435d72f4e80ae683a6f9593cf37
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2020 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.01.2020 № 3
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 17.01.2020 № 3
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
5 UA-2019-12-02-000254-a, 02.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-17 16:16:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33696000-5 — Реактиви та контрастні речовини» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-02-000254-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення із питання:
- з яких підстав договір про закупівлю від 16.01.2020 № 6 укладено пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю? Так, в електронній системі закупівель розміщено рішення комісії тендерного комітету публічних закупівель в лікарні від 26.12.2019 № 79 щодо прийняття рішення про намір укласти договір з переможцем торгів. При цьому, договір укладено 16.01.2020, про що також свідчить інформація, яка міститься у звіті про результати проведення процедури, а саме пункт 16 «Дата укладення договору про закупівлю» - 16 січня 2020.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-01-21 12:48:05
Пояснення з власної ініціативи
ТД прийнто рішення щодо розірвання Договору, див. рішення у вкладенні.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-01-21 13:19:18
Пояснення з власної ініціативи
ТД прийнто рішення щодо розірвання Договору, див. рішення у вкладенні.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірваний.
2020-01-28 14:26:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Замовник розірвав договір про закупівлю
2020-01-28 14:30:42
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Макромєд #37609984 |
Переможець |
202 194,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2019 18:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2020 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2020 20:54
|
додаткову угода.pdf | зміни до договору |
22 січня 2020 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2020 13:16
|
Договір | укладений |
16 січня 2020 09:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Порушення строків підписання договору |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |