Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цегла
Очікувана вартість
28 100,01 UAH
UA-2019-12-02-000182-c 53125a51f42e4183908333a6c2915476
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шершень Юлія

+380363664873 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Шершень Юлія
+380363664873
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 09:57
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 11:00
Очікувана вартість: 28 100,01 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Цегла
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 шт
цегла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар на протязі 45 календарних днів (передбачених у тендерній пропозиції Учасника – переможця процедури закупівлі) з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Джерело фінансування: кошти підприємства. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2019 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 09:54
Тендерна документац_я.pdf
02 грудня 2019 09:54
Додаток_4.pdf
02 грудня 2019 09:54
Додаток_3.pdf
02 грудня 2019 09:54
Додаток_2.pdf
02 грудня 2019 09:54
Додаток_1.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
17 грудня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій