Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV за ДК 021-2015 -39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі з монтажем)
Очікувана вартість
48 555,50 UAH
UA-2019-11-29-002839-b 599d74f8c3f746ad98e131c7852755c3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сухорукова

+380675681214 zakupki.mkpzelen@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Оксана Сухорукова
+380675681214
zakupki.mkpzelen@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 18:31
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 15:34
Очікувана вартість: 48 555,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 242,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на основний склад Замовника на підставі заявки Замовника, згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Шафа для паперів (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на основний склад Замовника на підставі заявки Замовника, згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штука
Стіл комп'ютерний (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на основний склад Замовника на підставі заявки Замовника, згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штука
Полиця для документів навісна (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на основний склад Замовника на підставі заявки Замовника, згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штука
Тумба мобільна (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на основний склад Замовника на підставі заявки Замовника, згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
10 штука
Мобільна підставка для системного блоку (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на основний склад Замовника на підставі заявки Замовника, згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
16 штука
Крісло офісне “Анкор” (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на основний склад Замовника на підставі заявки Замовника, згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 10 календарних днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. Кошти підприємства Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КРУШЕЛЬНИЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА" 43 826,00
UAH
42 800,00
UAH
Документи
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" 43 210,00
UAH
43 210,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІС ЛТД" 47 397,00
UAH
47 397,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 11:07
Сертифікат фурнітура.pdf
04 грудня 2019 11:07
паспорт.pdf
04 грудня 2019 11:07
ИНН Крушельницкая.pdf
04 грудня 2019 11:07
Выписка 1.pdf
04 грудня 2019 11:07
Витяг.pdf
04 грудня 2019 11:07
Виписка.pdf
04 грудня 2019 11:07
Порівняльна таблиця.pdf
04 грудня 2019 11:07
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 02:28
Електронний підпис
05 грудня 2019 02:26
Гарантія на товар.pdf
05 грудня 2019 02:26
СЕС ДСТУ меблі різне.pdf
05 грудня 2019 02:26
Висновок СЕС Крісла.pdf.pdf
05 грудня 2019 02:26
ISO 14001.pdf
05 грудня 2019 02:26
ISO 9001.pdf
05 грудня 2019 02:26
Проект договору.pdf
05 грудня 2019 02:26
Баланс Меблібуд.pdf
05 грудня 2019 02:26
Витяг ПДВ.pdf
05 грудня 2019 02:26
Статут 2019 завірений.pdf
05 грудня 2019 02:26
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 17:18
Електронний підпис
04 грудня 2019 17:18
Тех вимоги.pdf
04 грудня 2019 17:18
Статут.pdf
04 грудня 2019 17:18
СЕС Фурнитуру нов.PDF
04 грудня 2019 17:18
СЕС ЛДСП.pdf
04 грудня 2019 17:18
Сес кромка.pdf
04 грудня 2019 17:18
СЕС краска.pdf
04 грудня 2019 17:18
СЕС Клей.pdf
04 грудня 2019 17:18
Сертифікат ДСП.pdf
04 грудня 2019 17:18
Серт АМФ.pdf
04 грудня 2019 17:18
Протокол.pdf
04 грудня 2019 17:18
Приказ ТОВ Меблис ЛТД.PDF
04 грудня 2019 17:18
Лист ліцензія.pdf
04 грудня 2019 17:18
Доповнення до статуту.pdf
04 грудня 2019 17:18
Довідка ст. 17.pdf
04 грудня 2019 17:18
Довідка про санкції.pdf
04 грудня 2019 17:18
Довідка виробника.pdf
04 грудня 2019 17:17
витяг.PDF
04 грудня 2019 17:17
Витяг ЕДР.pdf
04 грудня 2019 17:17
Виписка.pdf
04 грудня 2019 17:17
Аналогічні договори.RAR

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРУШЕЛЬНИЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА"

ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІС ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРУШЕЛЬНИЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА"
#2779613868
Відхилено 42 800,00
UAH
12 грудня 2019 14:47
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"
#41172560
Переможець 43 210,00
UAH
13 грудня 2019 11:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"
#41172560
43 210,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 14:31
Додаткова угода № 1 від 20.12.2019 до дог. 1090.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 14:30
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 13:13
Договір № 1090 від 20.12.2019р..pdf укладений
21 грудня 2019 13:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна терміну на 31.01.2020
Номер договору про закупівлю: 1090
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML