Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво Клубівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Заводській в с. Клубівка Ізяславського району Хмельницької області
Очікувана вартість
6 426 672,00 UAH
UA-2019-11-29-002815-b ● 14f16702322345b08fadcaf75d24b624
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство «Хмельницька обласна служба єдиного замовника» |
Код ЄДРПОУ: | 37098303 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 36, оф. 113 |
Контактна особа: |
Пйонтик Олена Володимирівна +380382619111 obl.cluzhbazamov-km@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2019 18:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 15:50 |
Очікувана вартість: | 6 426 672,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 426,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво Клубівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Заводській в с. Клубівка Ізяславського району Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30350, Україна, Хмельницька область, Ізяславський район, с. Клубівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються, на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до п.2.1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» № 117 від 23 квітня 2014 року, попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Замовником бюджетних коштів Підряднику (крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором про закупівлю робіт. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: | 20% |
Понад 60 млн. гривень: | 20% |
Понад 45 млн. грн. до 60 млн грн. включно: | 15% |
Понад 30 млн. грн. до 45 млн грн. включно: | 10% |
Понад 15 млн. грн. до 30 млн грн. включно: | 5% |
Понад 5 млн. грн. до 15 млн грн. включно: | 2% |
До 5 млн. грн. включно: | 0% |
Наявність кваліфікованих працівників: | 10% |
Понад 50 працівників: | 10% |
Від 40 до 50 працівників включно: | 7% |
Від 30 до 40 працівників включно: | 5% |
Від 20 до 30 працівників включно: | 3% |
До 20 працівників: | 0% |
29 листопада 2019 18:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2019 18:18 |
ТД Клубівка.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічна специфікація
Дата подання: 04 грудня 2019 14:02
Дата відповіді: 06 грудня 2019 15:28
Доброго дня! Згідно з п. 6.2.2 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Крім того, п.3 частини 2 ст 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. З огляду на викладене вище та з метою не допущення не відповідності технічному завданню, просимо надати шляхом внесення змін до тендерної документації: локальні кошториси ( з відображенням обгрунтування (шифр норми), відомості ресурсів та плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом державного підприємства «Хмельницька обласна служба єдиного замовника» Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Так, на виконання вимог ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» в Додатку 2 до тендерної документації надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у вигляді локальних кошторисів по об’єкту будівництва.
Відповідно до п.3.6 Розділу 3 ДСТУ Б Д.1.1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об’єктах інженерно-транспортної інфраструктури і складається на підставі обсягів робіт, що визначені при розробленні проектної документації.
Крім того, в локальних кошторисах, що надані в Додатку 2 до тендерної документації також зазначені ресурси, необхідні для виконання робіт. Отже, в Додатку 2 до тендерної документації наявні вся необхідна документація, що є необхідною для розрахунку учасниками договірних цін, локальних кошторисів та підсумкових відомостей ресурсів. При цьому, учасники самостійно застосують обґрунтування (шифр норми) у відповідності до національних стандартів у сфері будівництва.
Щодо планів, креслень, малюнків чи опису предмета закупівлі, то зазначені документи є об’ємними та не можуть бути належним чином відскановані.
Разом з тим, Ви не обмежені в можливості ознайомитися із проектною документацією за місцемзнаходження замовника.
Так, на виконання вимог ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» в Додатку 2 до тендерної документації надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у вигляді локальних кошторисів по об’єкту будівництва.
Відповідно до п.3.6 Розділу 3 ДСТУ Б Д.1.1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об’єктах інженерно-транспортної інфраструктури і складається на підставі обсягів робіт, що визначені при розробленні проектної документації.
Крім того, в локальних кошторисах, що надані в Додатку 2 до тендерної документації також зазначені ресурси, необхідні для виконання робіт. Отже, в Додатку 2 до тендерної документації наявні вся необхідна документація, що є необхідною для розрахунку учасниками договірних цін, локальних кошторисів та підсумкових відомостей ресурсів. При цьому, учасники самостійно застосують обґрунтування (шифр норми) у відповідності до національних стандартів у сфері будівництва.
Щодо планів, креслень, малюнків чи опису предмета закупівлі, то зазначені документи є об’ємними та не можуть бути належним чином відскановані.
Разом з тим, Ви не обмежені в можливості ознайомитися із проектною документацією за місцемзнаходження замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗЯСЛАВТРАНСБУД" |
6 415 535,50
UAH з ПДВ
|
6 415 535,50
UAH з ПДВ
|
1.3571428571 | 4 727 236.68 | Документи |
ТОВ "Компанія Барбакан" |
6 027 785,99
UAH з ПДВ
|
6 027 785,99
UAH з ПДВ
|
1.0714285714 | 5 625 933.59 | Документи |
ПП СІАД-СЕРВІС |
6 426 672,00
UAH з ПДВ
|
5 610 798,70
UAH з ПДВ
|
1 | 5 610 798.70 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗЯСЛАВТРАНСБУД" #34739468 |
Переможець |
6 415 535,50
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 17:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 18:56
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2020 11:10
|
ДУ 3 Клубівка .pdf | зміни до договору |
17 липня 2020 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2020 13:19
|
ДУ 2 Клубівка.pdf | зміни до договору |
20 березня 2020 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2020 14:05
|
ДУ 1 Клубівка амбулаторія.pdf | зміни до договору |
17 березня 2020 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:00
|
Договір 1 Клубівка амбулаторія.pdf | укладений |
03 січня 2020 15:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору у зв`язку із продовженням строку дії договору через відсутність повного фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору щодо фінансування робіт у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін за взаємною згодою сторін (кількісні показники даною угодою не змінено)) |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |