Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво Клубівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Заводській в с. Клубівка Ізяславського району Хмельницької області
Очікувана вартість
6 426 672,00 UAH
UA-2019-11-29-002815-b 14f16702322345b08fadcaf75d24b624
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пйонтик Олена Володимирівна

+380382619111 obl.cluzhbazamov-km@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Хмельницька обласна служба єдиного замовника»
Код ЄДРПОУ: 37098303
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 36, оф. 113
Контактна особа: Пйонтик Олена Володимирівна
+380382619111
obl.cluzhbazamov-km@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 18:18
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 15:50
Очікувана вартість: 6 426 672,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 426,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво Клубівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Заводській в с. Клубівка Ізяславського району Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30350, Україна, Хмельницька область, Ізяславський район, с. Клубівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються, на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до п.2.1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» № 117 від 23 квітня 2014 року, попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Замовником бюджетних коштів Підряднику (крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором про закупівлю робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 60 млн. гривень: 20%
Понад 45 млн. грн. до 60 млн грн. включно: 15%
Понад 30 млн. грн. до 45 млн грн. включно: 10%
Понад 15 млн. грн. до 30 млн грн. включно: 5%
Понад 5 млн. грн. до 15 млн грн. включно: 2%
До 5 млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Понад 50 працівників: 10%
Від 40 до 50 працівників включно: 7%
Від 30 до 40 працівників включно: 5%
Від 20 до 30 працівників включно: 3%
До 20 працівників: 0%
29 листопада 2019 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 18:18
ТД Клубівка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна специфікація
Дата подання: 04 грудня 2019 14:02
Дата відповіді: 06 грудня 2019 15:28
Доброго дня! Згідно з п. 6.2.2 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Крім того, п.3 частини 2 ст 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. З огляду на викладене вище та з метою не допущення не відповідності технічному завданню, просимо надати шляхом внесення змін до тендерної документації: локальні кошториси ( з відображенням обгрунтування (шифр норми), відомості ресурсів та плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом державного підприємства «Хмельницька обласна служба єдиного замовника» Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Так, на виконання вимог ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» в Додатку 2 до тендерної документації надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у вигляді локальних кошторисів по об’єкту будівництва.
Відповідно до п.3.6 Розділу 3 ДСТУ Б Д.1.1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об’єктах інженерно-транспортної інфраструктури і складається на підставі обсягів робіт, що визначені при розробленні проектної документації.
Крім того, в локальних кошторисах, що надані в Додатку 2 до тендерної документації також зазначені ресурси, необхідні для виконання робіт. Отже, в Додатку 2 до тендерної документації наявні вся необхідна документація, що є необхідною для розрахунку учасниками договірних цін, локальних кошторисів та підсумкових відомостей ресурсів. При цьому, учасники самостійно застосують обґрунтування (шифр норми) у відповідності до національних стандартів у сфері будівництва.
Щодо планів, креслень, малюнків чи опису предмета закупівлі, то зазначені документи є об’ємними та не можуть бути належним чином відскановані.
Разом з тим, Ви не обмежені в можливості ознайомитися із проектною документацією за місцемзнаходження замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗЯСЛАВТРАНСБУД" 6 415 535,50
UAH з ПДВ
6 415 535,50
UAH з ПДВ
1.3571428571 4 727 236.68 Документи
ТОВ "Компанія Барбакан" 6 027 785,99
UAH з ПДВ
6 027 785,99
UAH з ПДВ
1.0714285714 5 625 933.59 Документи
ПП СІАД-СЕРВІС 6 426 672,00
UAH з ПДВ
5 610 798,70
UAH з ПДВ
1 5 610 798.70 Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 08:44
Електронний підпис
17 грудня 2019 20:15
довідка про податки.pdf
17 грудня 2019 20:15
Керівник.pdf
15 грудня 2019 17:40
Електронний підпис
15 грудня 2019 15:00
Електронний підпис
14 грудня 2019 20:53
ліцензія від 09.08.2017р..pdf
14 грудня 2019 20:53
ЛИСТ конструкії.pdf
14 грудня 2019 20:53
Лист щодо коду доступу.pdf
14 грудня 2019 20:53
Лист про заставу.pdf
14 грудня 2019 20:53
Пропозиція.pdf
14 грудня 2019 20:53
Рішення Засновників.pdf
14 грудня 2019 20:53
опис.JPG
14 грудня 2019 20:53
копii_наказiв1.pdf
14 грудня 2019 20:53
IMG_0002.pdf
14 грудня 2019 20:53
Відгук_20191213.pdf
14 грудня 2019 20:53
Баланс.zip
14 грудня 2019 20:53
штатний розпис.pdf
14 грудня 2019 20:53
скан_сертифiкат.pdf
14 грудня 2019 20:53
33_наказ_на_признач..PDF
14 грудня 2019 20:53
копii_наказiв2.pdf
14 грудня 2019 20:53
1 дф.zip
14 грудня 2019 20:53
зГОДА ПРО ВІДХИЛЕННЯ.pdf
14 грудня 2019 20:53
Виписка.pdf
14 грудня 2019 20:53
протокол і виписка.pdf
14 грудня 2019 20:53
Крещук диплом.pdf
14 грудня 2019 20:53
застава_Хмельницькгаз.pdf
14 грудня 2019 20:53
Дипломи виконробів.zip
14 грудня 2019 20:53
Відомості учасника.pdf
14 грудня 2019 20:53
Рішення Засновників.pdf
14 грудня 2019 20:53
Статут ТОВ ІТБ.PDF
14 грудня 2019 20:53
Трудова кошторисника.pdf
14 грудня 2019 20:53
наказ Крещук.pdf
14 грудня 2019 20:53
IMG_0001.pdf
14 грудня 2019 20:53
копii_Кондратюк.pdf

Публічні документи

14 грудня 2019 17:20
Електронний підпис
14 грудня 2019 17:18
Підписаний_Лицензия.pdf
14 грудня 2019 17:18
Підписаний_G1219-0558-GL_tender.pdf
14 грудня 2019 17:18
G1219-0558-G_Zayava_Cover_fax_PROZORRO.pdf
14 грудня 2019 17:18
14 сертифікат.pdf
14 грудня 2019 17:18
12 ліцензія.PDF
14 грудня 2019 17:18
11 декларація КБ.PDF
14 грудня 2019 17:18
10 відомості ЄДРПОУ.PDF
14 грудня 2019 17:18
09 витяг пдв.PDF
14 грудня 2019 17:18
08 опис статут.pdf
14 грудня 2019 17:18
06 директор.PDF
14 грудня 2019 17:18
04 дипломи працівники.pdf
14 грудня 2019 17:18
03 кб плоске.PDF
14 грудня 2019 17:18
03 ДАБІ Плоске.pdf
14 грудня 2019 17:18
03 ВІДГУК.pdf
14 грудня 2019 17:18
03 Аналогічний Плоске.PDF
14 грудня 2019 17:18
02 кваліфікація ч2.pdf
14 грудня 2019 17:18
01 кваліфікація ч1.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 15:13
Електронний підпис
13 грудня 2019 14:49
Янчишен І.В. Паспорт.PDF
13 грудня 2019 14:49
Технічне завдання.pdf
13 грудня 2019 14:49
Тендерна пропозиція.pdf
13 грудня 2019 14:49
Статут Редакція 2018р.PDF
13 грудня 2019 14:49
Сертифікат ISO.pdf
13 грудня 2019 14:49
Проект договору.pdf
13 грудня 2019 14:49
Опис.PDF
13 грудня 2019 14:49
Ліцензія.PDF
13 грудня 2019 14:49
Лист-згода.pdf
13 грудня 2019 14:49
Лист- відгук 1.PDF
13 грудня 2019 14:49
Дозвола.PDF
13 грудня 2019 14:49
Витяг з реєстру пл.ПДВ.PDF
13 грудня 2019 14:49
Витяг 2019.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗЯСЛАВТРАНСБУД"

ТОВ "Компанія Барбакан"

ПП СІАД-СЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗЯСЛАВТРАНСБУД"
#34739468
Переможець 6 415 535,50
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 17:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗЯСЛАВТРАНСБУД"
#34739468
6 415 535,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 18:56
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 11:10
ДУ 3 Клубівка .pdf зміни до договору
17 липня 2020 11:07
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 13:19
ДУ 2 Клубівка.pdf зміни до договору
20 березня 2020 13:16
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 14:05
ДУ 1 Клубівка амбулаторія.pdf зміни до договору
17 березня 2020 14:02
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:00
Договір 1 Клубівка амбулаторія.pdf укладений
03 січня 2020 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору у зв`язку із продовженням строку дії договору через відсутність повного фінансування
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо фінансування робіт у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін за взаємною згодою сторін (кількісні показники даною угодою не змінено))
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 січня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 804 561,11
UAH (в тому числі ПДВ 1 134 093,52 UAH)