Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території Харківського РСП Украероруху)»
Очікувана вартість
1 973 570,96 UAH
UA-2019-11-29-002717-b d79675548d5b4235899fcbba3c457bdd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Клєвцова

+380577401731 klievtsova_ov@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський регіональний структурний підрозділ Державного підприємства обслуговування повітряного руху України
Код ЄДРПОУ: 21175382
Місцезнаходження: 61031, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Стартова, буд. 15
Контактна особа: Елена Клєвцова
+380577401731
klievtsova_ov@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 17 грудня 2019 14:27
Очікувана вартість: 1 973 570,96 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Обсяги надання послуг зазначено в Технічному завданні (Додаток 4 до Тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з комплексного прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території Харківського РСП Украероруху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Харківська область, м. Харків: вул. Стартова, 15, вул. Ромашкіна, 1, вул. Аерофлотська 18б, вул. Стартова,7а, Полтавська обл., Полтавський р-н, c. Супрунiвка: вул. Київська 2с, вул. Київська 2х, вул. Київська 2ф, вул. Київська 2т; м. Суми, вул. Г. Кондратьєва, 221.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 січня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Щомісячно протягом 20-ти робочих днів з дати надання належним чином оформленого рахунку, виписаного на підставі підписаного акту наданих послуг. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 17:34
ТД_ПРИБИРАННЯ на 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" 1 598 100,00
UAH з ПДВ
1 598 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент" 1 763 503,20
UAH з ПДВ
1 743 503,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМАДЕЯ" 1 839 529,54
UAH з ПДВ
1 763 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 07:05
public_doc (2).p7s
27 грудня 2019 07:05
public_doc (1).pdf
25 грудня 2019 18:31
Дов МВС222.pdf
24 грудня 2019 21:54
Цінова пропозиція.pdf
15 грудня 2019 18:55
Висновок СЕС110.pdf
15 грудня 2019 18:55
Витяг ПДВ225.pdf
15 грудня 2019 18:55
виписка219.pdf
15 грудня 2019 18:55
Персон дані.pdf
15 грудня 2019 18:55
Інформація про субп.pdf
15 грудня 2019 18:55
Статут ПП.pdf
15 грудня 2019 18:55
опис.pdf
15 грудня 2019 18:55
Рішення засновника.pdf
15 грудня 2019 18:55
Згода умови договору.pdf
15 грудня 2019 18:55
сертификат сес160.pdf
15 грудня 2019 18:55
Висновок СЕС111.pdf
15 грудня 2019 18:55
Техн вимоги.pdf
15 грудня 2019 18:55
Дов про відс підстав.pdf
15 грудня 2019 18:55
договір115.pdf
15 грудня 2019 18:55
Довідка досвід.pdf
15 грудня 2019 18:55
відгук Укрбуд.pdf
15 грудня 2019 18:55
акти Укрбуд.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 09:54
Електронний підпис
16 грудня 2019 09:54
тех вимоги.pdf
16 грудня 2019 09:54
Цінова пропозиція.pdf
16 грудня 2019 09:54
Тех завдання.pdf
16 грудня 2019 09:54
Статут ДРСМ.pdf
16 грудня 2019 09:54
Лист відгут тнт.pdf
16 грудня 2019 09:53
Висновок сес.pdf
16 грудня 2019 09:53
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

15 грудня 2019 08:47
Електронний підпис
15 грудня 2019 08:46
Сертифікати.zip
15 грудня 2019 08:41
Уставні документи.zip
15 грудня 2019 08:41
Довідки.zip
15 грудня 2019 08:41
Додаток 9.pdf
15 грудня 2019 08:41
Додаток 8.pdf
15 грудня 2019 08:41
Додаток 4.pdf
15 грудня 2019 08:41
Додаток 3.pdf
15 грудня 2019 08:41
Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА"

ТОВ "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент"

ТОВ "АМАДЕЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА"
#41947764
Переможець 1 598 100,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 13:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА"
#41947764
1 598 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 14:55
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 13:28
д_у №2_3 від 29.01.2021 ПП ЄВРОХІМ ОДЕСА.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 13:09
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 12:49
д_у №1_2 від 29.01.2021 ПП ЄВРОХІМ ОДЕСА.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 12:48
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 11:21
дог №2ВТ від 08 01 2020 ПП Єврохім Одеса.pdf укладений
08 січня 2020 11:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 3 ст. 631, статтей 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п. 11.3 Договору та відповідно до змін, що відбулися в реєстраційних документах Виконавця, Сторони дійшли до взаємної згоди внести зміни у розділ 14 «Юридичні адреси, банківські реквізити та підписи сторін» та викласти юридичну та фактичну адреси Виконавця у новій редакції: « ВИКОНАВЕЦЬ ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» код ЄДРПОУ 41947764 Місцезнаходження юридичної особи: 01133, м. Київ, вул. Коновальця Євгена, будинок 31. Фактичне місцезнаходження: 01133, м. Київ, вул. Коновальця Євгена, будинок 31…» далі по тексту Договору
Номер договору про закупівлю: 2ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до статтей 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, пункту 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на момент укладання Договору) та п. 11.2.6, п. 11.3 Договору Сторони дійшли до взаємної згоди внести наступні зміни : 1.1. Продовжити строк надання послуг на термін, достатній для проведення процедури закупівлі послуг на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі та викласти п. 6.2 у новій редакції: « 6.2. Строк надання послуг з 01 лютого 2020 року по 31 березня 2021 року»; 1.2. Збільшити очікувану ціну Договору на 273 622,34 грн., у т.ч. ПДВ 20% - 45 603,72грн. та викласти п. 4.2. у новій редакції: «4.2. Очікувана ціна Договору становить: 1 871 715,09 грн. (один мільйон вісімсот сімдесят одна тисяча сімсот п'ятнадцять грн. 09 коп.) з ПДВ 20% грн., відповідно до Додатку № 1 до Договору»; 1.3. У розділі 12 «Додатки до Договору» другий абзац викласти у новій редакції: « - Додаток № 1 - «Розрахунок вартості Договору» - на 8 арк.»; 1.4. Додаток № 1 «Розрахунок вартості Договору» у новій редакції додається на 8 арк.
Номер договору про закупівлю: 2ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 січня 2020 — 28 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 822 841,13
UAH (в тому числі ПДВ 303 806,85 UAH)