Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі до принтерів)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-11-29-002594-b ● 67222e248bd2470e9a8a01a53c89713f
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної казначейської служби України у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 37941997 |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр. Соборний 168 |
Контактна особа: |
Вікторія Ланчік +380612124420 lanva@ua.fm |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2019 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2019 17:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2019 17:30 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2019 14:44 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Картриджі до принтерів у кількості 11 одиниць. Картриджі повинні забезпечувати високу якість друку. Доставка картриджів до складу замовника здійснюється за рахунок постачальника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 одиниця
картриджі до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний 168
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - кошти державного бюджету України. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2019 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2019 16:56 |
kvalif kartridj.pdf | |
29 листопада 2019 16:56 |
Д_картридж.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 12:18
Дата відповіді: 02 грудня 2019 15:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований товар повинен відповідати вимогам замовника викладеним у документації до закупівлі. 2.Для правильного оформлення пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у документації до закупівлі. 3. Учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа, не залежно від форми опадкування, яка подала пропозицію для участі у закупівлі у встановлені терміни. Для правильного оформлення пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у документації до закупівлі. Замовник не має технічної можливості порівнювати ціни пропозицій, оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електроннного аукціону, після оцінки пропозиції замовник розглядає пропозиції на відповідність вимогам документації, починаючи з учасника пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" |
23 641,20
UAH з ПДВ
|
18 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ВАЩЕНКО Г.В. |
23 700,00
UAH з ПДВ
|
19 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" |
25 620,00
UAH з ПДВ
|
23 987,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" |
26 780,00
UAH з ПДВ
|
23 988,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬДОРАДО" |
27 130,32
UAH з ПДВ
|
25 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
27 000,00
UAH з ПДВ
|
25 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
26 961,00
UAH з ПДВ
|
26 000,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТІ ЛОГІСТИКА" |
26 163,00
UAH з ПДВ
|
26 163,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" #31152328 |
Переможець |
18 999,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 15:01
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 18 грудня 2019 17:02 |
Коментар щодо відміни: | Неукладання переможцем закупівлі договору. Неможливість дотримання строків поставки картриджів відповідно до умов документації. Зменшення суми закупівлі. |
Документи:
18 грудня 2019 17:02
|
Електронний підпис |
18 грудня 2019 17:01
|
IMG_20191218_162623.jpg |