Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери.
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2019-11-29-002181-b ● 9bc1c397b5784741adf94542b96f083a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01984441 |
Місцезнаходження: | 49074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 13 |
Контактна особа: |
Наталія Герасименко +380679842744,+380951029019 torgi_prozorro.mkl6@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2019 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2019 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2019 12:10 |
Очікувана вартість: | 199 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 999,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штука
персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Батумська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений товар проводиться Замовником на підставі п.1 ст.49 і згідно з ст.23 Бюджетного кодексу України протягом 5 робочих днів після відвантаження товару за адресою Замовника і згідно з представленими Постачальником відповідних накладних документів та за наявності бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 робочих днів, з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2019 09:22 |
Оголошеня на ПЕРСОНАЛ. КОМП. груд. 2019.docx |
02 грудня 2019 09:22 |
Проект договору дод№3 до огол.персон.комп.docx |
29 листопада 2019 15:51 |
Дод.1 до дог.(спец-ція).docx |
02 грудня 2019 09:22 |
Оголошеня на ПЕРСОНАЛ. КОМП. груд. 2019.docx
|
||
02 грудня 2019 09:22 |
Проект договору дод№3 до огол.персон.комп.docx
|
||
29 листопада 2019 15:51 |
Дод.1 до дог.(спец-ція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 12:48
Дата відповіді: 05 грудня 2019 08:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - В нашому оголошені в Додатку №1 – Технічні (якісні) та кількісні вимоги до товару прописано: Примітка: У разі, якщо у даних технічних (якісних) та кількісних вимогах йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні (якісні) та кількісні вимоги містять вираз (або еквівалент). Також п.1.5. Кожним учасником у складі тендерної пропозиції подається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Для перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про виробника та модель запропонованого товару. З метою додержання вимог чинного законодавства України, в тому числі «санкційного законодавства», учасник в порівняльній таблиці зазначає країну походження запропонованого товару. У разі відсутності вищезазначеної інформації (вимог), Замовник відхиляє пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
- В нашій документації не прописано що ми не допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, тому відповідно - допускаємо участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Також в п. 5.3. оголошення прописано що, Форма «Цінова пропозиція» повинна містити загальну вартість предмету закупівлі, що відповідає ціновій пропозиції, поданій Учасником через систему електронних закупівель. Ціни вказуються з урахуванням податків і зборів (що сплачуються або мають бути сплачені), пакування, маркування, страхування, доставки, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів на товари, які пропонує постачати за договором про закупівлю, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозицій, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів. Товар повинен бути зареєстрований в Україні та/або дозволенний для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства.
- В нашій документації не прописано що ми не допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, тому відповідно - допускаємо участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Також в п. 5.3. оголошення прописано що, Форма «Цінова пропозиція» повинна містити загальну вартість предмету закупівлі, що відповідає ціновій пропозиції, поданій Учасником через систему електронних закупівель. Ціни вказуються з урахуванням податків і зборів (що сплачуються або мають бути сплачені), пакування, маркування, страхування, доставки, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів на товари, які пропонує постачати за договором про закупівлю, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозицій, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів. Товар повинен бути зареєстрований в Україні та/або дозволенний для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
144 000,00
UAH з ПДВ
|
144 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
156 000,00
UAH з ПДВ
|
156 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" |
194 400,00
UAH з ПДВ
|
194 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Відхилено |
144 000,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 13:25
|
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Рішення скасоване |
156 000,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 13:24
|
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
156 000,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 14:45
|
|
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641 |
Переможець |
194 400,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 16:05
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 18 на пк 23 12.pdf | укладений |
26 грудня 2019 14:49
|