Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери.
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2019-11-29-002181-b 9bc1c397b5784741adf94542b96f083a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Герасименко

+380679842744
+380951029019
torgi_prozorro.mkl6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984441
Місцезнаходження: 49074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 13
Контактна особа: Наталія Герасименко
+380679842744,+380951029019
torgi_prozorro.mkl6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 12:10
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штука
персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Батумська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар проводиться Замовником на підставі п.1 ст.49 і згідно з ст.23 Бюджетного кодексу України протягом 5 робочих днів після відвантаження товару за адресою Замовника і згідно з представленими Постачальником відповідних накладних документів та за наявності бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 робочих днів, з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 12:48
Дата відповіді: 05 грудня 2019 08:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - В нашому оголошені в Додатку №1 – Технічні (якісні) та кількісні вимоги до товару прописано: Примітка: У разі, якщо у даних технічних (якісних) та кількісних вимогах йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні (якісні) та кількісні вимоги містять вираз (або еквівалент). Також п.1.5. Кожним учасником у складі тендерної пропозиції подається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Для перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про виробника та модель запропонованого товару. З метою додержання вимог чинного законодавства України, в тому числі «санкційного законодавства», учасник в порівняльній таблиці зазначає країну походження запропонованого товару. У разі відсутності вищезазначеної інформації (вимог), Замовник відхиляє пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
- В нашій документації не прописано що ми не допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, тому відповідно - допускаємо участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Також в п. 5.3. оголошення прописано що, Форма «Цінова пропозиція» повинна містити загальну вартість предмету закупівлі, що відповідає ціновій пропозиції, поданій Учасником через систему електронних закупівель. Ціни вказуються з урахуванням податків і зборів (що сплачуються або мають бути сплачені), пакування, маркування, страхування, доставки, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів на товари, які пропонує постачати за договором про закупівлю, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозицій, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів. Товар повинен бути зареєстрований в Україні та/або дозволенний для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 144 000,00
UAH з ПДВ
144 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 156 000,00
UAH з ПДВ
156 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 194 400,00
UAH з ПДВ
194 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2019 15:20
Цінова пропозиція.pdf
08 грудня 2019 15:20
Таблиця відповідності.pdf
08 грудня 2019 15:20
Повідомлення.pdf
08 грудня 2019 15:20
Лист про гарантію.pdf
08 грудня 2019 15:20
Гарантійний лист.pdf
08 грудня 2019 15:20
Банк откритий счет.pdf
08 грудня 2019 15:20
Авторизаційний лист (3).pdf
08 грудня 2019 15:20
Досвід 2000.rar
08 грудня 2019 15:20
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 14:16
Електронний підпис
09 грудня 2019 14:15
Гарантійний лист.pdf
09 грудня 2019 14:15
Пропозиція цінова.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 12:01
Електронний підпис
09 грудня 2019 11:21
сертификат СКС.jpg
09 грудня 2019 11:20
Проект договору.pdf
09 грудня 2019 11:20
порівняльна таблиця.pdf
09 грудня 2019 11:20
Отзыв Гум политика 2017.pdf
09 грудня 2019 11:20
ОПИС ТОВ ВФ СЕРВИС.jpg
09 грудня 2019 11:20
накази на сотрудников.pdf
09 грудня 2019 11:20
ИНН Жукова цветной.pdf
09 грудня 2019 11:20
Гос рег + ндс.pdf
09 грудня 2019 11:20
Витяг від 30.10.2019.pdf
09 грудня 2019 11:20
Асер 2 СЭС.jpg
09 грудня 2019 11:20
АСЕР 1 СЭС.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 144 000,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 13:25
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 156 000,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 13:24
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 156 000,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 14:45
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 194 400,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 16:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Документи

19 грудня 2019 14:44
Протокол №94.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2019 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
194 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 18 на пк 23 12.pdf укладений
26 грудня 2019 14:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 192 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 000,00 UAH)