Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для виробництва текстильних виробів -за кодом CPV за ДК 021:2015 -42710000-6 (Каток прасувальний)
Очікувана вартість
94 000,00 UAH
UA-2019-11-29-001845-b 8cb36eed8e73451b9d17526f65810d19
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Микитенко

+380983975249 tender.kcml@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01992050
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Миколи Амосова, буд. 8
Контактна особа: Анастасія Микитенко
+380983975249
tender.kcml@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 11:55
Очікувана вартість: 94 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 940,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Машини для виробництва текстильних виробів -за кодом CPV за ДК 021:2015 -42710000-6 (Каток прасувальний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42710000-6 — Машини для виробництва текстильних виробів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 09:26
Оголошення каток нова.doc
05 грудня 2019 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 09:26
Оголошення каток нова.doc
29 листопада 2019 15:08
Оголошення каток.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 12:57
Дата відповіді: 05 грудня 2019 09:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для участі в торгах допускаються пропозиції з еквівалентами (аналогами) товару, технічні характеристики яких не гірші, ніж ті, що зазначені в Технічних вимогах до предмету закупівлі. -До закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці і юридичні особи. Пропозицію ФОП не платника ПДВ розглянемо як остаточну ціну. -Тендерним комітетом було внесено зміни до Додатку № 1 до оголошення щодо закупівлі «Технічні (якісні) вимоги до товару, кількість товару».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Лізоформ 93 000,00
UAH з ПДВ
93 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД" 94 000,00
UAH з ПДВ
94 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2019 21:25
додаток 1.pdf
08 грудня 2019 21:13
довідка довкілля.pdf
08 грудня 2019 21:11
довідка довкілля.pdf
08 грудня 2019 14:34
техпаспорт газель.pdf
08 грудня 2019 14:34
устав.pdf
08 грудня 2019 14:34
пдв.pdf
08 грудня 2019 14:34
наказ на директора.pdf
08 грудня 2019 14:34
Выписка.pdf
08 грудня 2019 14:34
видаткова каток.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Лізоформ

ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Лізоформ
#34937637
Відхилено 93 000,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 16:13
ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД"
#39367047
Переможець 94 000,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 14:21

Документи

13 грудня 2019 16:13
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:12
протокол каток.pdf

Документи

19 грудня 2019 14:21
Електронний підпис
19 грудня 2019 14:21
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2019 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД"
#39367047
94 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2019 14:21
Електронний підпис
19 грудня 2019 14:21
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:03
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:17
договір каток.pdf укладений
23 грудня 2019 15:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 94 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 666,67 UAH)