Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ДНЗ №217 по вул. Бочарова, 14б в м. Запоріжжя
Очікувана вартість
2 116 452,00 UAH
UA-2019-11-29-001841-b 3367a52fee8949b2bf94533227abd317
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 11:21
Очікувана вартість: 2 116 452,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,47%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ДНЗ №217 по вул. Бочарова, 14б в м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Бочарова, 14Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 15:08
Додаток 1 Відомості про учасника.doc
29 листопада 2019 15:08
ТД.doc
29 листопада 2019 15:08
Додаток 13 Договір завдатку.docx
29 листопада 2019 15:08
Додаток 12 Проект договору.doc
29 листопада 2019 15:08
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
29 листопада 2019 15:08
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
29 листопада 2019 15:08
Додаток 9.XLS
29 листопада 2019 15:08
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
29 листопада 2019 15:08
Додаток 7.1, 7.2 Документи по ст.17.doc
29 листопада 2019 15:08
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
29 листопада 2019 15:08
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
29 листопада 2019 15:08
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
29 листопада 2019 15:08
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
29 листопада 2019 15:08
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ МІСТОСТРОЙ" 2 106 382,16
UAH з ПДВ
2 106 382,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Гармонікс Плюс" 2 116 452,00
UAH з ПДВ
2 116 452,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 13:57
Електронний підпис
13 грудня 2019 13:54
Дод. 10 Дозвіл на опд.pdf
13 грудня 2019 13:54
Дод. 8 Відповідність ТС.pdf
13 грудня 2019 13:54
Дод. 7.1 Довідка ст.17.pdf
13 грудня 2019 13:54
Банковская гарантия.rar
13 грудня 2019 13:54
Ліцензія з переліком.pdf
13 грудня 2019 13:54
Витяг ПДВ.pdf
13 грудня 2019 13:54
Статут Містострой.pdf
13 грудня 2019 13:54
Дод. 4 Субпідрядники.pdf
13 грудня 2019 13:54
Дод. 3 Працівники.pdf
13 грудня 2019 13:54
Техпаспорта техника.pdf
13 грудня 2019 13:54
Дод. 3 Техніка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ МІСТОСТРОЙ"

ТОВ "Гармонікс Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ МІСТОСТРОЙ"
#42481208
Переможець 2 106 382,16
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 16:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ МІСТОСТРОЙ"
#42481208
2 106 382,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 15:37
ДУ №5 до Договору №_010-19-245 від 30.12.2019.PDF укладений
05 лютого 2021 15:37
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 11:17
ДУ №4 до Договору №010-19-245 від 30.12.2019.PDF зміни до договору
12 березня 2020 10:46
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2020 15:08
ДУ№3 до Договору №010 19 245 від 30.12.19р.PDF зміни до договору
04 лютого 2020 15:07
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 16:58
ДУ№2 до Договору №010 19 245 від 30.12.19р.PDF зміни до договору
27 січня 2020 16:57
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 16:28
ДУ№1 до Договору №010 19 245 від 30.12.19р.PDF зміни до договору
14 січня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 12:10
Договір 010-19-245 від 30.12.2019.PDF укладений
30 грудня 2019 12:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №21щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт строку виконання робіт та строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 010/19/245
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 010/19/245
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 щодо зміни банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 010/19/245
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №4 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 010/19/245
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 грудня 2019 — 05 лютого 2021
Сума оплати за договором: 736 886,40
UAH (в тому числі ПДВ 122 814,40 UAH)
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін