Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір санітарно-гігієнічного призначення (підгузники)
Очікувана вартість
869 200,00 UAH
UA-2019-11-29-001733-c 0135836986ba45fea0b086a573574aff
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Костюк

380671108156 t.kostiuk@likar.center

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41931754
Вебсайт: http://likar.center
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Контактна особа: Тетяна Костюк
380671108156
t.kostiuk@likar.center
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 23:59
Початок аукціону: 17 грудня 2019 11:27
Очікувана вартість: 869 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 692,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3050 штуки
Підгузники дитячі, розмір №4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
18100 штуки
Підгузники дитячі, розмір №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
14100 штуки
Підгузники дитячі, розмір №6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
4380 штуки
Підгузники для дорослих, з високим рівнем поглинання рідини, розмір S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
21300 штуки
Підгузники для дорослих, з високим рівнем поглинання рідини, розмір М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
47010 штуки
Підгузники для дорослих з високим рівнем поглинання рідини, розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
390 штуки
Підгузники для дорослих з високим рівнем поглинання рідини, розмір XS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
6930 штуки
Підгузники для дорослих з високим рівнем поглинання рідини, розмір XL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 16:46
Тендерна документація .pdf
29 листопада 2019 16:43
Форма пропозиції.xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 12:25
Дата відповіді: 02 грудня 2019 15:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Технічні характеристики пропозиції повинні відповідати технічним характеристикам зазначених в тендерній документації. Невідповідність пропозиції тендерній документації є підставою для відхилення пропозиції. 2) Обов'язковою вимогою для учасників є заповнення форми пропозиції, відповідно до якої учасник має зазначити комерційну назву, модель, артикул, каталожний номер, виробника, країну походження запропонованого товару. 3) Фізичні особи-підприємці можуть брати участь у закупівлі, їх пропозиція буде розглядатися як остаточна.
Кількість поставок
Дата подання: 02 грудня 2019 15:23
Дата відповіді: 05 грудня 2019 12:19
Доброго дня. Поставки плануються щомісячно? 1 раз на місяць? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Планування поставок підгузків відбувається 1 раз на місяць.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Б"777"" 849 756,60
UAH з ПДВ
849 756,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КАПРІ АЛЬФА 869 194,33
UAH з ПДВ
869 194,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 17:50
Електронний підпис
16 грудня 2019 17:44
Декларація SLIP Тена.pdf
16 грудня 2019 17:44
Тех.х-ки ТЕНА.pdf
16 грудня 2019 17:44
Тена поглинання.pdf
16 грудня 2019 17:44
Інструкція.pdf
16 грудня 2019 17:44
інструкція БКХІМ 2.pdf
16 грудня 2019 17:44
Витяг.pdf
16 грудня 2019 17:44
Виписка.pdf
16 грудня 2019 17:44
Форма пропозиції 1.xlsx
16 грудня 2019 17:44
Статут копія.pdf
16 грудня 2019 17:44
Статистика.pdf
16 грудня 2019 17:44
Протокол зборів.pdf
16 грудня 2019 17:44
Опис.pdf
16 грудня 2019 17:44
Наказ Кудрінський.pdf
16 грудня 2019 17:44
інструкція БКХІМ 2.pdf
16 грудня 2019 17:44
Довідка.pdf
16 грудня 2019 17:44
Довідка ст 17.pdf
16 грудня 2019 17:44
Довідка про санкції.pdf
16 грудня 2019 17:44
ГЛ вимоги якості.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 16:29
Електронний підпис
16 грудня 2019 16:14
Форма пропозиції.xlsx
16 грудня 2019 16:14
Fw_ скан Тендер.zip
16 грудня 2019 16:14
IMG_20191216_152805.jpg
16 грудня 2019 16:14
IMG_20191216_152748.jpg
16 грудня 2019 16:14
Договір1.pdf
16 грудня 2019 12:20
наказ.jpg
16 грудня 2019 12:20
протокол призначення 1.jpg
16 грудня 2019 12:20
протокол призначення.jpg
16 грудня 2019 12:20
виписка.jpg
16 грудня 2019 12:20
виписка1.jpg
16 грудня 2019 12:20
опис.jpg
16 грудня 2019 12:20
Fwd_ хаят.zip
16 грудня 2019 12:20
хаят гигиен высновки.zip
16 грудня 2019 12:20
Fwd_ хаят.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Б"777""

ТОВ КАПРІ АЛЬФА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Б"777""
#35662229
Відхилено 849 756,60
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 10:48
ТОВ КАПРІ АЛЬФА
#34394605
Відхилено 869 194,33
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 10:56

Документи

23 грудня 2019 10:47
Електронний підпис
23 грудня 2019 10:46
Протокол 23.12.2019 №631.pdf

Документи

23 грудня 2019 10:56
Електронний підпис
23 грудня 2019 10:51
Протокол 23.12.2019 №631.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
23 грудня 2019 10:56
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі