Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір санітарно-гігієнічного призначення (підгузники)
Очікувана вартість
869 200,00 UAH
UA-2019-11-29-001733-c ● 0135836986ba45fea0b086a573574aff
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41931754 |
Вебсайт: | http://likar.center |
Місцезнаходження: | 10020, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан Визволення, буд. 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Костюк 380671108156 t.kostiuk@likar.center |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2019 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2019 11:27 |
Очікувана вартість: | 869 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 692,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3050 штуки
Підгузники дитячі, розмір №4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
18100 штуки
Підгузники дитячі, розмір №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
14100 штуки
Підгузники дитячі, розмір №6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
4380 штуки
Підгузники для дорослих, з високим рівнем поглинання рідини, розмір S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
21300 штуки
Підгузники для дорослих, з високим рівнем поглинання рідини, розмір М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
47010 штуки
Підгузники для дорослих з високим рівнем поглинання рідини, розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
390 штуки
Підгузники для дорослих з високим рівнем поглинання рідини, розмір XS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
6930 штуки
Підгузники для дорослих з високим рівнем поглинання рідини, розмір XL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2019 16:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2019 16:46 |
Тендерна документація .pdf | |
29 листопада 2019 16:43 |
Форма пропозиції.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 12:25
Дата відповіді: 02 грудня 2019 15:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Технічні характеристики пропозиції повинні відповідати технічним характеристикам зазначених в тендерній документації. Невідповідність пропозиції тендерній документації є підставою для відхилення пропозиції. 2) Обов'язковою вимогою для учасників є заповнення форми пропозиції, відповідно до якої учасник має зазначити комерційну назву, модель, артикул, каталожний номер, виробника, країну походження запропонованого товару. 3) Фізичні особи-підприємці можуть брати участь у закупівлі, їх пропозиція буде розглядатися як остаточна.
Кількість поставок
Дата подання: 02 грудня 2019 15:23
Дата відповіді: 05 грудня 2019 12:19
Доброго дня. Поставки плануються щомісячно? 1 раз на місяць? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Планування поставок підгузків відбувається 1 раз на місяць.
Інформація про відміну
Дата відміни
23 грудня 2019 10:56
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі