Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-11-29-001711-b 96061c1da50947798a6ac434090bdd4e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савенко Ольга Ігорівна

+380674471691 savenko.o@kievtv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ»
Код ЄДРПОУ: 25195855
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36
Контактна особа: Савенко Ольга Ігорівна
+380674471691
savenko.o@kievtv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 21:00
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 найменувань
Канцелярські товари: 1) Паперовий пакет А4 вертикальний, крафтовий (бурий, сірий або білий) з крученими ручками - 336шт 2) Ластики дитячі для олівця, різнокольорові типу SUN, CLOUD, ZOO, Dinosaurs, COSMOS, TRANSPORT, SEA WORLD, FLYING – 336шт 3) Ручка кулькова автомат Economix BRILLANT, або Economix MERCURY, або Economix PHAETON, корпус асорті напівпрозорий, синя паста,– 336шт 4) Олівець чорнографітний корпус асорті (різнокольорові) , заточений, з гумкою – 336 шт 5) Точилка (Чинка) пластикова CFS з контейнером Весела пташка, різнокольорова – 336 шт 6) Набір гелевих ручок Economix NEON, в упак.6шт, різнокольорових, прозорий пластик – 336 упак. 7) Фломастери ZiBi Jumbo 12 кольорів в упак. – 336упак. 8) Альбом для малювання, А4, 24арк. – 336шт
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Хрещатик, 5-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 14:52
Оголошення_ТК_КИIВ.doc
29 листопада 2019 14:52
Додаток__2_ІстотніУмовиДоговору.docx
29 листопада 2019 14:52
Додаток__1_технiчнi_вимоги.doc
29 листопада 2019 14:52
Додаток__3_цiнова_пропозицiя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 12:58
Дата відповіді: 02 грудня 2019 13:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглядатиме пропозиції відповідно до технічних вимог закупівлі. Замовник не обмежує жодним чином участь ФОП неплатників ПДВ у закупівлях. Пропозиція будь-якого учасника розглядається Замовником як остаточна, яка містить в собі всі податки та збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно предмету закупівлі. Відповідно, порівняння цін всіх учасників відбуватиметься за поданими пропозиціями.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 33 405,12
UAH з ПДВ
33 405,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 18:04
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 33 405,12
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 11:05

Документи

05 грудня 2019 11:05
Електронний підпис
05 грудня 2019 11:04
Protokol 409.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
33 405,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2019 11:05
Електронний підпис
05 грудня 2019 11:04
Protokol 409.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 11:31
Dogovir 225(2).pdf укладений
10 грудня 2019 11:29