Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі та приспособи різні
Очікувана вартість
36 900,00 UAH
UA-2019-11-29-001394-b f6294910a42f459e8bff274bfdcce2f3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Рудницький

+380444810640 v.rudnytskiy@hcj.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ
Код ЄДРПОУ: 00013698
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, Шевченківський р-н, вул. Студентська, 12-А
Контактна особа: Вячеслав Рудницький
+380444810640
v.rudnytskiy@hcj.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Підставою для обрання переговорної процедури для закупівлі електричної енергії є пункт 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що замовником застосовується переговорна процедура закупівлі у разі, якщо було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників (торги не відбулися з цієї причини 21 жовтня та 27 листопада 2019 року), при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 15:36
Оскарження наміру укласти договір: 10 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
дивани офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київ, Київ, Студентська 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

29 листопада 2019 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 14:02
Протокол.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ
#3386306118
Переможець 36 900,00
UAH
29 листопада 2019 15:36

Документи

29 листопада 2019 15:36
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:35
Протокол 138.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 15:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ
#3386306118
36 900,00
UAH
Документи

Документи

29 листопада 2019 15:36
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:35
Протокол 138.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 12:41
Додаткова угода.pdf укладений
21 грудня 2019 12:35
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 09:54
Договір 107.pdf укладений
10 грудня 2019 09:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Постачальником порушено строк постачання Продукції, керуючись пунктами 5.6, 6.2.1, 11.1 договору від 10.12.2019 № 107 Сторони, домовились достроково розірвати Договір і припинити подальше виконання зобов’язань Сторін за Договором.