Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери, ноутбук
Очікувана вартість
45 500,00 UAH
UA-2019-11-29-001279-c ● dac4e49cd30542a7ba8fdf2325be1c74
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціальних питань Департаменту праці та соціальної політики Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26203284 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 64, к.171 |
Контактна особа: |
Кравченко Оксана Миколаївна 380577253148 kravchenko.gs@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2019 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 45 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 227,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 Одиниця
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61002, Україна, Харківська область, Харків, вул. Сумська, 64, к. №171
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 Одиниця
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61002, Україна, Харківська область, Харків, вул. Сумська, 64, к. №171
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом десяти банківських днів після отримання товару на підставі видаткових накладних. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2019 15:01 |
Проект договору к н.doc |
29 листопада 2019 15:01 |
Оголошення та інструкція компютери та ноутбук.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 12:58
Дата відповіді: 02 грудня 2019 17:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Згідно з підпунктом 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, у додатку № 2 до оголошення про допорогову закупівлю у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак) або виробника, вказано які аналоги або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогової закупівлі.
- Згідно з пп. 6 п.5 оголошення про проведення допорогової закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати листа в довільній формі з описом технічних характеристик товару, з зазначенням конкретних торгових марок чи моделей товару, який пропонує, чим підтверджує відповідність пропозиції Учасника технічним характеристикам, встановленим Замовником, в повному обсязі відповідно до додатку № 2 до оголошення про допорогову закупівлю.
- Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в закупівлі. Пропозиція ФОП неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна та буде порівнюватися з цінами всіх учасників з урахуванням ПДВ.
- Згідно з пп. 6 п.5 оголошення про проведення допорогової закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати листа в довільній формі з описом технічних характеристик товару, з зазначенням конкретних торгових марок чи моделей товару, який пропонує, чим підтверджує відповідність пропозиції Учасника технічним характеристикам, встановленим Замовником, в повному обсязі відповідно до додатку № 2 до оголошення про допорогову закупівлю.
- Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в закупівлі. Пропозиція ФОП неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна та буде порівнюватися з цінами всіх учасників з урахуванням ПДВ.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій