Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери, ноутбук
Очікувана вартість
45 500,00 UAH
UA-2019-11-29-001279-c dac4e49cd30542a7ba8fdf2325be1c74
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кравченко Оксана Миколаївна

380577253148 kravchenko.gs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціальних питань Департаменту праці та соціальної політики Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26203284
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 64, к.171
Контактна особа: Кравченко Оксана Миколаївна
380577253148
kravchenko.gs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 10:00
Очікувана вартість: 45 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 227,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 Одиниця
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, вул. Сумська, 64, к. №171
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 Одиниця
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, вул. Сумська, 64, к. №171
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом десяти банківських днів після отримання товару на підставі видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 12:58
Дата відповіді: 02 грудня 2019 17:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Згідно з підпунктом 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, у додатку № 2 до оголошення про допорогову закупівлю у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак) або виробника, вказано які аналоги або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогової закупівлі.
- Згідно з пп. 6 п.5 оголошення про проведення допорогової закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати листа в довільній формі з описом технічних характеристик товару, з зазначенням конкретних торгових марок чи моделей товару, який пропонує, чим підтверджує відповідність пропозиції Учасника технічним характеристикам, встановленим Замовником, в повному обсязі відповідно до додатку № 2 до оголошення про допорогову закупівлю.
- Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в закупівлі. Пропозиція ФОП неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна та буде порівнюватися з цінами всіх учасників з урахуванням ПДВ.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій