Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові чи картонні реєстраційні журнали (книги канцелярські)
Очікувана вартість
216,00 UAH
UA-2019-11-29-001265-c 424fef07ea094d83a7fa4c8c163e7de4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мамона Клавдія Миколаївна

+380645376600 upfu_rubizh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рубіжанське об’єднане управління Пенсійного фонду України Луганської області
Код ЄДРПОУ: 41245565
Вебсайт: http://rubizhne-pfu.gov.ua/
Місцезнаходження: 93009, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, вулиця Студентська, будинок 35-А,
Контактна особа: Мамона Клавдія Миколаївна
+380645376600
upfu_rubizh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Ціна за одиницю: 14UAH без ПДВ
книга канцелярська 48л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93009, Україна, Львівська область, м. Рубіжне, вул.Студентська,35а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019  —  10 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 шт
Ціна за одиницю: 32UAH без ПДВ
книга канцелярська 80л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93009, Україна, Львівська область, м. Рубіжне, вул.Студентська,35а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019  —  10 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

29 листопада 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гіновська Н.Л.
#1880416047
Переможець 216,00
UAH
29 листопада 2019 15:08

Документи

29 листопада 2019 15:07
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:06
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 15:11

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
книга канцелярська 48л 4 шт 14,00
UAH
книга канцелярська 80л. 5 шт 32,00
UAH