Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з утримання об’єктів зливної каналізації і дощоприймальних колодязів
Services for the maintenance of objects of drainage and drainage wells
Очікувана вартість
85 007 122,13 UAH
UA-2019-11-29-001040-b 01ab52e57822435ab1be38fc6d8ba8b6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of improvement and infrastructure of the Dnipro city council
National ID: 40506232
Contact point: Yavorskaya Myroslava
+380567441126
departamentblag@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 16 січня 2020 14:38
Очікувана вартість: 85 007 122,13 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850 071,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 29 листопада 2019 12:37
Enquiries until: 19 грудня 2019 14:00
Complaints submission until: до 25 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 грудня 2019 14:00

Information

Estimated total value: 85 007 122 UAH including VAT
Minimal lowering step: 850 071 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90470000-2: Послуги з чищення каналізаційних колекторів


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утримання об’єктів зливної каналізації і дощоприймальних колодязів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів

Services for the maintenance of objects of drainage and drainage wells
CPV: 90470000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 120 робочих днів Джерела фінансування. Місцевий бюджет Пiсляоплата 120 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 12:37
проект договору.docx
29 листопада 2019 12:37
Тендерна_документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000077 ● a8554441471e437981a3ef02dec21806
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 16:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-11-29-001040-b 29.11.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок Державної аудиторська служба України департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (надалі - департамент) щодо закупівлі UA-2019-11-29-001040-b повідомляє наступне. Висновок Державної аудиторська служба України містить невідповідності, а саме спочатку зазначено, що встановлені порушення вимог абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону, а потім зазначено, що за результатами аналізу у тому числі щодо питання внесення змін до договору - порушень не установлено. Також, статус моніторингу в системі закупівлі вказаний як «Порушення виявлені», що суперечить висновку, тому вважаємо це помилкою електронної системи. Відповідно даний висновок не потребує реагування замовником згідно частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020. Отже, з метою уникнення непорозуміння оприлюднюємо даний лист департаменту. Також, додатково надаємо інформацію щодо відсутності фактів порушення, а саме: згідно порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 Розміщенням/оприлюдненням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу. Уся необхідна інформація щодо даної закупівлі департаменту оприлюднена в електронній системі у строки передбачені Законом України «Про публічні закупівлі». Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 зазначено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. При цьому строки накладення кваліфікованого електронного підпису не встановлені. Статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020) передбачено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін. Замовником оприлюднено повідомлення про внесення змін у відсканованому вигляді із підписом голови тендерного комітету та заповнено усю необхідну інформацію в електронних полях на електронному майданчику. Згідно роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 № 3302-06/38247-06 форма повідомлення про внесення змін до договору, затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, передбачає зазначення випадків для внесення змін до істотних мов договору згідно з частиною 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020). Також, повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється відповідно до статті 19 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020), а саме щодо договорів про закупівлю у розумінні Закону, тобто укладених за результатами проведення однієї з процедур закупівель передбачених статтею 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020), та у випадках передбачених частиною 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020). Разом з цим, форма повідомлення також не містить інформації щодо строків накладення кваліфікованого електронного підпису. Враховуючи вищезазначене, департаментом дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020 у тому числі щодо оприлюднення інформації та повідомлень про змін договору. Разом з цим, з метою уникнення таких ситуацій в подальшому зобов’язуємось накладати КЕП одразу після оприлюднення інформації в електронній системі закупівель.

2020-12-21 16:12:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону в частинні перевищення трьохденного терміну для оприлюднення повідомлення про внесення змін до Договору)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 січня 2020
UA-2019-11-29-001040-b01ab52e57822435ab1be38fc6d8ba8b6
Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Учасник Документи Рішення
КП "ГІДРОСПОРУДИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МЕГАМАРКЕТ СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 14:56
511-553 ДЦ з розрах.pdf
28 грудня 2019 14:56
4-5 пропозиція.pdf
28 грудня 2019 14:56
554-562 розрах МтаМ.pdf
28 грудня 2019 14:56
508-510 субпідр.pdf
28 грудня 2019 14:56
499-507 відповідність.pdf
28 грудня 2019 14:56
380-421 Копії актів.pdf
28 грудня 2019 14:56
355-379 Копії актів.pdf
28 грудня 2019 14:56
339 ст 358.pdf
28 грудня 2019 14:56
334-337 уповноваж особа.pdf
28 грудня 2019 14:56
333 лист гарантія.pdf
28 грудня 2019 14:56
330-332 проект договору.pdf
28 грудня 2019 14:56
328 фін спроможність.pdf
28 грудня 2019 14:56
325-327 банк.pdf
28 грудня 2019 14:56
318-324 Баланс Звіт.pdf
28 грудня 2019 14:56
311 відомості.pdf
28 грудня 2019 14:56
310 НДС.pdf
28 грудня 2019 14:56
308-309 статистика.pdf
28 грудня 2019 14:56
294-307 Статут.pdf
28 грудня 2019 14:56
273-293 Антикорупційна.pdf
28 грудня 2019 14:56
10-14 довідка працівники.pdf
28 грудня 2019 14:56
1-3 реєстр.pdf

Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 15:42
118-149.pdf
28 грудня 2019 15:42
3-4.pdf
28 грудня 2019 15:42
150-154.pdf
28 грудня 2019 15:42
112-117.pdf
28 грудня 2019 15:42
109-111.pdf
28 грудня 2019 15:42
101-108.pdf
28 грудня 2019 15:42
92-100.pdf
28 грудня 2019 15:42
91.pdf
28 грудня 2019 15:42
88-90.pdf
28 грудня 2019 15:42
81-87.pdf
28 грудня 2019 15:42
72-80.pdf
28 грудня 2019 15:42
71.pdf
28 грудня 2019 15:42
70.pdf
28 грудня 2019 15:42
68-69.pdf
28 грудня 2019 15:42
67.pdf
28 грудня 2019 15:42
50-66.pdf
28 грудня 2019 15:42
30-49.pdf
28 грудня 2019 15:42
21-29.pdf
28 грудня 2019 15:42
20.pdf
28 грудня 2019 15:42
18-19.pdf
28 грудня 2019 15:42
17.pdf
28 грудня 2019 15:42
16.pdf
28 грудня 2019 15:42
15.pdf
28 грудня 2019 15:42
12-14.pdf
28 грудня 2019 15:42
11.pdf
28 грудня 2019 15:42
9-10.pdf
28 грудня 2019 15:42
5-8.pdf
28 грудня 2019 15:42
1-2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "ГІДРОСПОРУДИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

ТОВ "МЕГАМАРКЕТ СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 січня 2020 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "ГІДРОСПОРУДИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 84 543 996,44
UAH з ПДВ
84 543 996,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕГАМАРКЕТ СЕРВІС" 84 996 401,44
UAH з ПДВ
84 996 401,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 14:56
511-553 ДЦ з розрах.pdf
28 грудня 2019 14:56
4-5 пропозиція.pdf
28 грудня 2019 14:56
554-562 розрах МтаМ.pdf
28 грудня 2019 14:56
508-510 субпідр.pdf
28 грудня 2019 14:56
499-507 відповідність.pdf
28 грудня 2019 14:56
380-421 Копії актів.pdf
28 грудня 2019 14:56
355-379 Копії актів.pdf
28 грудня 2019 14:56
339 ст 358.pdf
28 грудня 2019 14:56
334-337 уповноваж особа.pdf
28 грудня 2019 14:56
333 лист гарантія.pdf
28 грудня 2019 14:56
330-332 проект договору.pdf
28 грудня 2019 14:56
328 фін спроможність.pdf
28 грудня 2019 14:56
325-327 банк.pdf
28 грудня 2019 14:56
318-324 Баланс Звіт.pdf
28 грудня 2019 14:56
311 відомості.pdf
28 грудня 2019 14:56
310 НДС.pdf
28 грудня 2019 14:56
308-309 статистика.pdf
28 грудня 2019 14:56
294-307 Статут.pdf
28 грудня 2019 14:56
273-293 Антикорупційна.pdf
28 грудня 2019 14:56
10-14 довідка працівники.pdf
28 грудня 2019 14:56
1-3 реєстр.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 15:42
118-149.pdf
28 грудня 2019 15:42
3-4.pdf
28 грудня 2019 15:42
150-154.pdf
28 грудня 2019 15:42
112-117.pdf
28 грудня 2019 15:42
109-111.pdf
28 грудня 2019 15:42
101-108.pdf
28 грудня 2019 15:42
92-100.pdf
28 грудня 2019 15:42
91.pdf
28 грудня 2019 15:42
88-90.pdf
28 грудня 2019 15:42
81-87.pdf
28 грудня 2019 15:42
72-80.pdf
28 грудня 2019 15:42
71.pdf
28 грудня 2019 15:42
70.pdf
28 грудня 2019 15:42
68-69.pdf
28 грудня 2019 15:42
67.pdf
28 грудня 2019 15:42
50-66.pdf
28 грудня 2019 15:42
30-49.pdf
28 грудня 2019 15:42
21-29.pdf
28 грудня 2019 15:42
20.pdf
28 грудня 2019 15:42
18-19.pdf
28 грудня 2019 15:42
17.pdf
28 грудня 2019 15:42
16.pdf
28 грудня 2019 15:42
15.pdf
28 грудня 2019 15:42
12-14.pdf
28 грудня 2019 15:42
11.pdf
28 грудня 2019 15:42
9-10.pdf
28 грудня 2019 15:42
5-8.pdf
28 грудня 2019 15:42
1-2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "ГІДРОСПОРУДИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

ТОВ "МЕГАМАРКЕТ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "ГІДРОСПОРУДИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#23359086
Переможець 84 543 996,44
UAH з ПДВ
17 січня 2020 18:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2020 18:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "ГІДРОСПОРУДИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#23359086
84 543 996,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 09:03
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 12:47
Повідомлення Ду 11 28.01-5.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 11:53
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 17:14
Повідомлення Ду 10 28.01-5..pdf зміни до договору
25 січня 2021 16:49
Повідомлення Ду 10 28.01-5.pdf зміни до договору
25 січня 2021 14:11
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 10:34
ДУ 9.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 10:33
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 13:41
Повідомлення Ду 8 28.01-5.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 13:06
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 14:42
Повідомлення Ду 7 28.01-5.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 14:41
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 14:17
ДУ № 6 до договору 28.01.2020.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 14:16
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 14:15
ДУ № 5 до договору 28.01.2020.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 14:14
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 13:57
Повідомлення Ду 4 28.01-5.pdf зміни до договору
26 червня 2020 10:31
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 10:30
Повідомлення Ду 3 28.01-5.pdf зміни до договору
04 травня 2020 15:07
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2020 09:47
Ду 2 28.01-5.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 09:46
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2020 09:46
Повідомлення Ду 1 28.01-5.pdf зміни до договору
30 січня 2020 15:26
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 11:30
28.01-5.pdf укладений
30 січня 2020 11:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 28/01-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 28/01-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 28/01-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 28/01-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 28/01-5
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 28/01-5
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 28/01-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 28/01-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми
Номер договору про закупівлю: 28/01-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 28/01-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг
Номер договору про закупівлю: 28/01-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 27 516 056,04
UAH (в тому числі ПДВ 4 586 009,34 UAH)