Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39110000-6- Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (банкетки медичні)
Очікувана вартість
181 009,00 UAH
UA-2019-11-29-000957-c ● 12cff50385384331930f54e58bde5533
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ПОЛІКЛІНІКА |
Код ЄДРПОУ: | 02125800 |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29 |
Контактна особа: |
Різник Тетяна Іванівна tanyrz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2019 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2019 13:45 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2019 13:47 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 13:43 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 13:43 |
Очікувана вартість: | 181 009,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 905,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
39110000-6- Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (банкетки медичні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03056, Україна, місто Київ, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу 14 календарних днів. Оплата за поставлений товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2019 13:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2019 13:00 |
Оголошення банкетки (зі змінами).doc | |
29 листопада 2019 13:39 |
Проект договору банкетки.doc |
02 грудня 2019 13:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 грудня 2019 13:00 |
Оголошення банкетки (зі змінами).doc
|
|||||||||
29 листопада 2019 13:39 |
Проект договору банкетки.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дескриминация примитивно
Дата подання: 29 листопада 2019 18:42
Дата відповіді: 02 грудня 2019 13:01
Это и так видно, что тендер сделан под определеннного поставщика. Но:
Оббивка банкетки повинна бути виконана шкірозамінником «CLEAVE»...
Не слишком явно Вы пытаетесь сузить круг участников до конкретного поставщика?
Если Вам, как Заказчику, действительно, нужно получить качественный товар по хорошей цене, почему не запросить соответствующие документы, подтверждающие качество винилискожи, а не намеренно грубо выстраивать требования под конкретного поставщика?
Почему Отзыв должен быть так узко ограничен по времени?
Миллион предпринимателей, которые нарисуют любой отзыв связанным лицам по Вашему шаблону. Чем, к примеру, Вас не устроит отзыв недельной давности на поставку таких же товаров таким же, как Вы бюджетникам? Разве это будет не убедительнее?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! зміни внесені в оголошення.
Контактні дані відповідальної особи
Дата подання: 29 листопада 2019 18:49
Дата відповіді: 02 грудня 2019 09:53
З відповідальною особою питання задавати тільки по електронній пошті? Тетяна Іванівна, у вас що немає телефону, або при закупівлі під двісті тисячь ви не вважаєте за необхідне надати потенційним постачальникам можливість узгодити потрібні вам вимоги? Або все вже вирішено?
Відповідь: Доброго дня! Контактні дані відповідальної особи зазначено в оголошенні (телефон та електронна пошта). Звертайтеся за уточненнями, відповіді надами на всі запитання.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 13:19
Дата відповіді: 02 грудня 2019 14:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Вимоги до товару чітко прописані в оголошені. Аналоги не розглядаємо.2) В тендерній документації зазначена вимога щодо зазначення учасниками торгової марки, моделі товару, що пропонується ними в тендерній пропозиції. 3)До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
ДСТУ 4414:2005
Дата подання: 02 грудня 2019 20:24
Дата відповіді: 03 грудня 2019 11:08
Поясніть будь ласка необхідність підтвердження ДСТУ 4414:2005
Відповідь: Доброго дня! Підтвердження ДСТУ 4414:2005 необхідне, оскільки детальзізовано опис предмету закупівлі та технічні вимоги, у т.ч. розміри товару та матеріали, які підходять саме нам
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ" #3386306118 |
Переможець |
119 140,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 15:32
|
Договір 136 19 119140,00 грн.pdf | укладений |
17 грудня 2019 15:30
|