Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари
Очікувана вартість
24 435,00 UAH
UA-2019-11-29-000754-c 5e2d92fc515343e88998c3295cccc39b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Хоменко Яна Олександрівна

380443667613 yana.homenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 40918711
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36
Контактна особа: Хоменко Яна Олександрівна
380443667613
yana.homenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 11:42
Очікувана вартість: 24 435,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1862 штуки
Канцтовари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, місто Київ, Київ, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п‘ятнадцяти) банківських днів, з дати підписання видаткової накладної, та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснювати протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 12:29
оголошення канцтовари 2019.pdf
29 листопада 2019 12:28
Проект Договору канцтовари.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 13:24
Дата відповіді: 02 грудня 2019 17:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На Ваші питання повідомляємо. У разі якщо у технічному завдані міститься посилання на торгівельну марку, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження, виробника, тощо, замовником зазначається та розглядаються еквіваленти такого товару за умови його відповідності вказаним технічним та якісним характеристикам вказаним в тендерній документації, або, якщо технічні та якісні характеристики еквіваленту можна вважати кращими від вказаних в тендерній документації парламентів. Одночасно запропонований учасником еквівалент товару не може бути гіршим, ніж вказані в тендерній документації «технічні та/або якісні вимоги до предмета закупівлі». У випадку, коли запропонований учасником закупівлі товар (еквівалент) за технічними параметрами відрізняється від тих, що вимагаються замовником в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики обладнання, обов’язково подається, разом з описом, порівняльна таблиця параметрів запропонованого товару та визначених параметрів в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики обладнання. 3)Так, допускаємо. Відповідно до ч.2 ст.20 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, одночасно відповідно до п. 35 статті 1 вказаного закону визначається коло суб’єктів - учасників процедури закупівель, а сема, фізичні особи, у тому числі фізична особа - підприємеці, юридичні особи (резидент або нерезидент), які подали тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. З чого випливає, що замовник жодним чином не може та не обмежує коло потенційних учасників. Додатково, звертаємо Вашу увагу на статтю 18 Закону, де вказано, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 16 791,06
UAH з ПДВ
16 791,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 19 639,60
UAH з ПДВ
19 639,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 09:46
Електронний підпис
05 грудня 2019 09:45
Згода з договором.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 09:55
Изображение0004.JPG
05 грудня 2019 09:55
Изображение0003.JPG
05 грудня 2019 09:55
Изображение0002.JPG
05 грудня 2019 09:55
Изображение0001.JPG
05 грудня 2019 09:55
Изображение.JPG
05 грудня 2019 09:55
Изображение0007.JPG
05 грудня 2019 09:55
Изображение0006.JPG
05 грудня 2019 09:55
Изображение0005.JPG
05 грудня 2019 09:55
Изображение0004.JPG
05 грудня 2019 09:55
Изображение0003.JPG
05 грудня 2019 09:55
Изображение0002.JPG
05 грудня 2019 09:55
Изображение0001.JPG
05 грудня 2019 09:55
Изображение.JPG
05 грудня 2019 09:55
Изображение0027.JPG
05 грудня 2019 09:55
Изображение0008.JPG
05 грудня 2019 09:55
Изображение0005.JPG
05 грудня 2019 09:55
Изображение0004.JPG
05 грудня 2019 09:55
Изображение0003.JPG
05 грудня 2019 09:55
Изображение0002.JPG
05 грудня 2019 09:55
Изображение0001.JPG
05 грудня 2019 09:55
Изображение.JPG
05 грудня 2019 09:55
Изображение.JPG
05 грудня 2019 09:55
Паспорт керівника.rar
05 грудня 2019 09:55
Призначення керівника.rar
05 грудня 2019 09:55
Статут.rar
05 грудня 2019 09:55
Довідки.rar
05 грудня 2019 09:55
витяг ПДВ.JPG
05 грудня 2019 09:55
Document_USR_1005639178 (1).rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 16 791,06
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 13:05

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 13:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
16 791,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 14:48
Договір № 38.pdf укладений
17 грудня 2019 17:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 16 791,06
UAH (в тому числі ПДВ 2 798,51 UAH)