Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування проектно - кошторисної документації на виконання робіт по об'єкту: "«Капітальний ремонт дефектних конструкцій опорних частин та опор Центрального моста (№ 2) в м. Дніпропетровську». Коригування
Очікувана вартість
380 910,00 UAH
UA-2019-11-28-002334-b 6460509255a747e4800a388f5c81296c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Коригування проектно - кошторисної документації на виконання робіт по об'єкту: "«Капітальний ремонт дефектних конструкцій опорних частин та опор Центрального моста (№ 2) в м. Дніпропетровську». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може передбачити попередню оплату, яка не повинна перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п. 1 ПКМУ від 23.04.2014 № 117) Джерела фінансування: Місцевий бюджет Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Оплата проводиться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт, фактично виконаних обсягів, протягом 30 робочих днів. Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

28 листопада 2019 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС"
#01388420
Переможець 380 910,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 15:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 15:44
5127-К.pdf укладений
28 листопада 2019 15:44