Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до вантажних вагонів
Очікувана вартість
2 565 900,00 UAH
UA-2019-11-28-002191-b cf3950da17b84bae8fdaaf79b07e685f
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайдуліна Юлія Олександрівна

0574578063 ZAYDULINA@USV.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081305
Місцезнаходження: 64660, Україна , Харківська обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5
Контактна особа: Зайдуліна Юлія Олександрівна
0574578063
ZAYDULINA@USV.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 11:18
Очікувана вартість: 2 565 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 829,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25659 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 шт
Запасні частини до вантажних вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська обл., смт Панютине, Заводська, буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ кожну прийняту партію ТОВАРУ протягом 30 банківських днів з дати поставки ТОВАРУ ПОКУПЦЮ, але не раніше реєстрації податкової накладної, при умові своєчасного надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ належним чином оформлених рахунку-фактури, видаткової накладної, податкової накладної, акту прийому-передачі, товарно-транспортної накладної, документів якості на поставлений ТОВАР. У документах, а саме: рахунку-фактурі, видатковій накладній, акті прийому-передачі, товарно-транспортної накладній, податковій накладній повинен бути код товару згідно УКТ ЗЕД Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відповідність креслеників
Дата подання: 29 листопада 2019 14:19
Доброго дня, згідно умов тендеру: Відповідність креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом надання учаснику листа – погодження з додаванням до нього комплекту (екземпляра) погоджених креслеників, які на кожному листі марковані штампом з написом «Погоджено для виробництва у запчастину на 2019-2020рр.» за підписом керівника визначеного структурного підрозділу або особи, що його заміщує, та Чи може учасник надати кресленики які погоджені у виробництво на 2019 рік та гарантійний лист, що пізніже будуть надані погодженні кресленики у виробництво на 2020 рік?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-28-002191-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42934824
Дата подання: 02 грудня 2019 12:32
Вимога замовнику
Просимо Вас відокремити позицію 4: згідно додатку 5 до тендерної документації, а саме: Корпус букси 1750.10.009 або аналог, оскільки ця позиція підлягає інспекторському контролю, та наявність її в лоті звужує кількість потенційні учасників на аукціоні, це в свою чергу порушує наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
У випадку відмови у задоволенні вимоги, будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 грудня 2019 09:30
Коментар щодо відміни: Визнати торги, що не відбулися, у зв’язку зі скороченням видатків на здійснення закупівлі згідно абз.4 ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи:
03 грудня 2019 09:30
ПРОТОКОЛ №732 відміна тендеру.docx