Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
8 900,00 UAH
UA-2019-11-28-001738-c ● 63f3dbc793474006adaa19b9adeb7d6b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Позашкільний навчальний заклад «Центр естетичного виховання «Гармонія» Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26387769 |
Вебсайт: | http://center-garmonia.com.ua |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , Київська обл., Київ, Миколи Закревського, 19-б |
Контактна особа: |
Чечулинська Тетяна Анатоліївна 380445152909 5152909@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2019 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 8 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Офісне устаткування та приладдя різне, відповідно додатку №1.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02217, Україна, місто Київ, Київ, М. Закревського 19-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 грудня 2019
—
17 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2019 17:39 |
Додаток_1.pdf |
28 листопада 2019 17:39 |
Оголошення .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 листопада 2019 09:00
Дата відповіді: 29 листопада 2019 11:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У додатку №1 до закупівлі зазначено: - Вказані торговельні марки або виробники розглядаються відповідно до еквіваленту якості. - Учасники повинні вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях. - Закупка розглядається за найменшою ціновою пропозицією не залежно від статусу платника ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
5 912,40
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 17:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір канцтовари.pdf | укладений |
16 грудня 2019 10:50
|