Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі (стелажі модульні металеві)
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2019-11-28-001694-c 81ff2f30802a49fbb59c5fa3fd976c76
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кручок Максим Вікторович

380442070955 m.kruchok@solor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37378937
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua/
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, проспект Повітрофлотський, 41 кабінет 205
Контактна особа: Кручок Максим Вікторович
380442070955
m.kruchok@solor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 12:19
Очікувана вартість: 95 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Згідно з додатком до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Офісні меблі (стелажі модульні металеві)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03020, Україна, місто Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП
Дата подання: 29 листопада 2019 09:00
Дата відповіді: 29 листопада 2019 09:23
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 подати пропозицію може будь-який Учасник, зареєстрований в електронній системі закупівель; Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі. Пропозиція Учасника неплатника ПДВ прирівнюється до пропозиції Учасника платника ПДВ.
Стелаж СТ-5/2М
Дата подання: 29 листопада 2019 09:41
Дата відповіді: 29 листопада 2019 10:20
У зазначенної моделі модель стелажа товщина металла стійок 0,8 мм, а не 1,5 як зазначено в документації тендера. Чи будуть розглядадися стелажі інших виробників, які є аналогами вказанної моделі за розмірами, навантаженню на полицю та видом покриття каркасу та полиць?
Відповідь: Замовником встановлено вимоги до торгової марки або моделі предмета закупівлі відповідно до Додатку 1 "Технічні або якісні вимоги до предмета закупівлі", які є обов`язковими та будуть підставою для оцінки документів Кандидата.
Тех вимоги
Дата подання: 29 листопада 2019 09:41
Дата відповіді: 29 листопада 2019 10:19
Шановний замовник. Стелажі CT-5 /2M виготовляє тільки УХЛ Маш. В жодному місці оголошення про закупівлю не прописано "або аналог". Ви прописали закупівлю виключно під одного учасника, або його дилерів? Внесіть будь ласка зміни в документацію
Відповідь: Замовником встановлено вимоги до торгової марки або моделі предмета закупівлі відповідно до Додатку 1 "Технічні або якісні вимоги до предмета закупівлі", які є обов`язковими та будуть підставою для оцінки документів Кандидата.
Технічні характерисики покриття
Дата подання: 29 листопада 2019 10:13
Дата відповіді: 29 листопада 2019 10:19
Доброго дня. Чи розглядатимете обладнання з оцинкованим покриттям, що є більш стійким до подряпин та появи дефектів, анід порошкова фарба? Всі інші характеристики, тип кріплення та розміри - зберігаються. Дякую.
Відповідь: Замовником встановлено вимоги до торгової марки або моделі предмета закупівлі відповідно до Додатку 1 "Технічні або якісні вимоги до предмета закупівлі", які є обов`язковими та будуть підставою для оцінки документів Кандидата.
Аналог
Дата подання: 29 листопада 2019 11:05
Дата відповіді: 29 листопада 2019 11:13
Дайте, будь ласка, конкретну відповідь: в даній закупівлі ви розглядаєте ЛИШЕ стелаж CT-5 /2M виробництва Прат "УХЛ Маш"?
Відповідь: Замовником встановлено вимоги до торгової марки або моделі предмета закупівлі відповідно до Додатку 1 "Технічні або якісні вимоги до предмета закупівлі", які є обов`язковими та будуть підставою для оцінки документів Кандидата.
Аналог
Дата подання: 29 листопада 2019 11:42
Дата відповіді: 29 листопада 2019 12:12
Дякую за вашу відповідь. Наразі готуємо лист до СИСТЕМИ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у зв'язку із підозрою на договірні відносини із виробником обладнання Прат "Ухл Маш" та знищення добросовісної конкурентції за участю інших виробників. У компетенції ДАСУ призупиняти в межах повноважень, передбачених законом, бюджетні асигнування, зупиняти операції з бюджетними коштами в установленому законодавством порядку, а також застосовувати та ініціювати застосування відповідно до закону інших заходів впливу в разі виявлення порушень законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація складена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі".
Закон України " Про публічні закупівлі"
Дата подання: 29 листопада 2019 12:59
Дата відповіді: 29 листопада 2019 14:58
Нажаль, ви заперечуєте самі собі. Тому що згідно Закону України " Про публічні закупівлі", а саме: Розділ 1, Стаття 3, пункт 1 - Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Розділ 1, Стаття 5, пункт 3: Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Розділ 3, Стаття 22, пункт 2.3: "...Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент..." Розділ 3, Стаття 22, пункт 4: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. І, наприкінець, будь ласка, за цим самим законом ви маєте усвідомлювати ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: Розділ 8, Стаття 38 повністю: Відповідальність за порушення вимог цього Закону 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. 2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У попередніх відповідях було надано повну та вичерпну інформацію щодо закупівлі з посиланням на нормативно-правовий акт, що регулює процедури закупівель.
Вимога
Дата подання: 29 листопада 2019 13:08
Дата відповіді: 29 листопада 2019 14:58
Шановний Замовник! Ви пишете що «Тендерна документація складена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"». Читайте будь ласка Закони України уважніше: Стаття 3. Принципи здійснення закупівель. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність ; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; Пунктом першим стоїть :добросовісна конкуренція. Виключивши можливість постачальникам пропонувати негірші за якістю вироби, Ви порушуєте цей пункт. Не дивлячись на скарги, Ви необґрунтовано і штучно обмежуєте коло потенційних учасників у процедурі закупівлі Недискримінація учасників….., та сама претензія. Також нагадуємо Замовнику, що У складі тендерної документації обов'язково повинен бути проект договору із зазначенням порядку змін його умов. Вимагаємо відмінити закупівлю з дискримінаційними ознаками.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У попередніх відповідях було надано повну та вичерпну інформацію щодо закупівлі з посиланням на нормативно-правовий акт, що регулює процедури закупівель.
Закон України " Про публічні закупівлі"
Дата подання: 29 листопада 2019 15:33
Дата відповіді: 03 грудня 2019 14:33
"У попередніх відповідях було надано повну та вичерпну інформацію щодо закупівлі з посиланням на нормативно-правовий акт, що регулює процедури закупівель." Жодної вичерпної інформації по тим питанням, що були поставлені вище, ви не надали. Вас питали про технічні параметри, про тип покриття, а ви посилаєтесь на Додаток 1, де ви для себе ВЖЕ встановили (цитую): "встановлено вимоги до торгової марки або моделі предмета закупівлі ". Щодо нормативно-правових актів. У Коментарі вище вже було доведено, що ви порушуєте Закон України "Про публічні закупівлі". А щодо наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 - 19 березня 2019 року він втратив свою чинність. Тож, відповідаючи на конкретні питання, ви хоча б перевіряйте інформацію на правдивість, а подаючи оголошення загалом - перевіряйте його на відповідність законам України. В даному випадку у Оголошенні поруч із назвою стелажа має бути обов'язково написано поруч "АБО ЕКВІВАЛЕНТ".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформацію про технічні параметри та тип покриття наведено у Додатку 1 "Технічні або якісні вимоги до предмета закупівлі".
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш" 83 100,00
UAH з ПДВ
74 352,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Холд Трейд 91 200,00
UAH з ПДВ
74 354,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ" 91 896,60
UAH з ПДВ
91 896,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 10:58
Статут.pdf
06 грудня 2019 10:58
Протокол зборів.pdf
06 грудня 2019 10:58
пропозиція.pdf
06 грудня 2019 10:58
наказ про призначення.pdf
06 грудня 2019 10:58
довідка 5.pdf
06 грудня 2019 10:58
довідка 4.pdf
06 грудня 2019 10:58
довідка 3.pdf
06 грудня 2019 10:58
довідка 2.pdf
06 грудня 2019 10:58
довідка 1.pdf
06 грудня 2019 10:58
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"

ТОВ Холд Трейд

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"
#14311749
Переможець 74 352,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 17:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"
#14311749
74 352,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 222.pdf укладений
12 грудня 2019 17:31