Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо ( свинина охолоджена без кісток)
Очікувана вартість
517 500,00 UAH
UA-2019-11-28-000978-b 86b538c682524736a6fe0ba590e77de5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 17 грудня 2019 13:27
Очікувана вартість: 517 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 587,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


М’ясо ( свинина охолоджена без кісток)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 кілограм
М’ясо ( свинина охолоджена без кісток) Джерело фінансування- місцевий бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка (накладної) на оплату товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 20 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі в повному обсязі на свій реєстраційний рахунок. Відповідно до ч.1 ст.23 Бюджетного кодексу України платіжні зобов’язання здійснюються при наявності відповідного бюджетного призначення. Оплата за товар за дійсним договором здійснюється у безготівковій формі. Замовник здійснює оплату Товару Постачальника на підставі товаросупровідних документів (накладної), виписаних на кожний навчальний заклад Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 11:22
Додаток 4.docx
28 листопада 2019 11:22
ДОДАТОК №3 Перелік документів.docx
28 листопада 2019 11:22
Додаток 2.doc
28 листопада 2019 11:22
Додаток 1.doc
28 листопада 2019 11:22
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-24-000012 ● 7b7bb0e6569d495c93cef9eea706fc3b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 грудня 2019 16:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

24.12.2019
№ 66

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.12.2019 № 66.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2019-11-28-000978-b від 28.11.2019 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розірвати договір №7 від 03.01.2020р укладений з ФОП Вільховченко Т. М

2020-01-08 11:28:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОЙЦЕХІВСЬКИЙ ОЛЕГ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 483 750,00
UAH з ПДВ
472 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Вільховченко Тамара Миколаївна 505 620,00
UAH з ПДВ
472 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2019 13:42
Електронний підпис
15 грудня 2019 13:41
паспорт3.jpeg
15 грудня 2019 13:41
паспорт.jpeg
15 грудня 2019 13:41
паспорт 2.jpeg
15 грудня 2019 13:41
паспорт 1.jpeg
15 грудня 2019 13:41
документи_0005.jpg
15 грудня 2019 13:41
документи_0004.jpg
15 грудня 2019 13:41
документи_0003.jpg
15 грудня 2019 13:41
документи_0002.jpg
15 грудня 2019 13:41
документи_0001.jpg
15 грудня 2019 13:41
док.jpeg
15 грудня 2019 13:41
витяг_0003.jpg
15 грудня 2019 13:41
витяг_0002.jpg
15 грудня 2019 13:41
витяг_0001.jpg
15 грудня 2019 13:41
виписка_0002.jpg
15 грудня 2019 13:41
виписка_0001.jpg
15 грудня 2019 13:41
Scan_0002.jpg
15 грудня 2019 13:41
Scan_0001.jpg
15 грудня 2019 13:41
IMG_3637.JPG
15 грудня 2019 13:41
свинина_0001.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 12:57
свинина 16.12.19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОЙЦЕХІВСЬКИЙ ОЛЕГ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ФОП Вільховченко Тамара Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОЙЦЕХІВСЬКИЙ ОЛЕГ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3156125512
Відхилено 472 499,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 15:55
ФОП Вільховченко Тамара Миколаївна
#2625109426
Переможець 472 500,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 14:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2019 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Вільховченко Тамара Миколаївна
#2625109426
472 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 11:37
відповідь 08.01.2020.pdf укладений
08 січня 2020 11:35
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:46
договір №7 від 03.01.2020.pdf укладений
03 січня 2020 14:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: За результатами висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області необхідно розірвати договір №7 від 03.01.2020р укладений з ФОП Вільховченко Т. М .