Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги, пов’язані з базами даних
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-11-28-000950-b ● f966c18c5405411b83ab9e3faef6d962
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне територіальне управління юстиції у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 34894735 |
Вебсайт: | https://krjust.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вул. Дворцова, будинок 6/7 |
Контактна особа: |
Марія Годун +380660787754 m.hodun@kr.minjust.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Державне підприємство «Національні інформаційні системи» Міністерства юстиції України є єдиним суб’єктом, за яким на нормативно - правовому рівні закріплено повноваження щодо забезпечення функціонування Автоматизованої системи виконавчого провадження (далі - АСВП). Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14 липня 1999 року № 1272 «Деякі питання адміністрування Державних та Єдиних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції», розпорядження Кабінету Міністрів України від 05 червня 2015 року № 628-р «Деякі питання удосконалення системи ідентифікації особи і функціонування державних та єдиних реєстрів» та наказу Міністерства юстиції України від 25.06.2015 № 1059/5 «Деякі питання щодо визначення адміністратора Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України», Державне підприємство «Національні інформаційні системи» (далі – Підприємство) визначено адміністратором реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України. Положенням про Автоматизовану систему виконавчого провадження, затвердженим наказом Міністерства юстиції України 05.08.2016 № 2432/5, передбачено, що АСВП це - комп’ютерна програма, що забезпечує збирання, зберігання, облік, пошук, узагальнення, надання відомостей про виконавче провадження, формування Єдиного реєстру боржників та захист від несанкціонованого доступу а державне підприємство «Національні інформаційні системи», уповноважене відповідно до законодавства на забезпечення здійснення заходів із створення та технологічного супроводження програмного забезпечення АСВП, збереження та захисту даних, що містяться у системі, виконання інших функцій, передбачених цим Положенням є адміністратором АСВП. Реєстраторами АСВП є: відповідальні особи; державні виконавці органів державної виконавчої служби; приватні виконавці; керівники органів державної виконавчої служби та їх заступники. Користувачами системи є: Міністерство юстиції України; структурні підрозділи територіальних органів Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, що забезпечують здійснення повноважень у сфері організації примусового виконання рішень; сторони виконавчого провадження.
Розмір плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження встановлюється Міністерством юстиції України та становить 51 грн. 00 коп. (п’ятдесят одна гривня, 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% – 8 грн. 50 коп. (вісім гривень 50 коп.) за кожне відкрите виконавче провадження станом на час чинності наказу Міністерства юстиції України від 24.03.2017 № 954/5 «Про встановлення розміру плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження» (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.03.2017 № 954/5) та згідно наказу Міністерства юстиції України від 29.12.2016 №3917/5 «Про встановлення розмірів плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження органами державної виконавчої служби та приватними виконавцями» та 69 грн. 00 коп. (шістдесят дев’ять гривень), в т.ч. ПДВ 20% – 11 грн. 50 коп. (одинадцять гривень 50 коп.) за кожне відкрите виконавче провадження з дня набрання чинності наказом Міністерства юстиції України «Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 24 березня 2017 року № 954/5» від 08.05.2018 № 1468/5.
Відповідно до вимог зазначених нормативних актів, закупити зазначені послуги можливо лише у одного учасника - Державного підприємства «Національні інформаційні системи».
На підставі наведеного, враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо закупівлі послуг, пов’язаних з базами даних, тендерним комітетом прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі у відповідності до п. 2. ч. 2. статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розмір плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження встановлюється Міністерством юстиції України та становить 51 грн. 00 коп. (п’ятдесят одна гривня, 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% – 8 грн. 50 коп. (вісім гривень 50 коп.) за кожне відкрите виконавче провадження станом на час чинності наказу Міністерства юстиції України від 24.03.2017 № 954/5 «Про встановлення розміру плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження» (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.03.2017 № 954/5) та згідно наказу Міністерства юстиції України від 29.12.2016 №3917/5 «Про встановлення розмірів плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження органами державної виконавчої служби та приватними виконавцями» та 69 грн. 00 коп. (шістдесят дев’ять гривень), в т.ч. ПДВ 20% – 11 грн. 50 коп. (одинадцять гривень 50 коп.) за кожне відкрите виконавче провадження з дня набрання чинності наказом Міністерства юстиції України «Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 24 березня 2017 року № 954/5» від 08.05.2018 № 1468/5.
Відповідно до вимог зазначених нормативних актів, закупити зазначені послуги можливо лише у одного учасника - Державного підприємства «Національні інформаційні системи».
На підставі наведеного, враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо закупівлі послуг, пов’язаних з базами даних, тендерним комітетом прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі у відповідності до п. 2. ч. 2. статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2019 11:24 |
Оскарження наміру укласти договір: | 09 грудня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Користування автоматизованою системою виконавчого провадження (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, відділи ДВС, Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
28 листопада 2019 11:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" #39787008 |
Переможець |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 15:21
|
Договір 205.pdf | укладений |
10 грудня 2019 15:16
|
Додатки до договору 205.pdf | укладений |
10 грудня 2019 15:15
|