Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021:2015:55510000-8 -Dining services (Dining services)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02143873 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська область обл., м. Бровари, вул. Шевченка, буд. 21 |
Контактна особа: |
Ніна Петрашко +380459441172 vo_yurust@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Nina Shesternyak +380459441557 economistu.vo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | VIDDIL OSVITY BROVARSKOYi RAYONNOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi |
National ID: | 02143873 |
Contact point: |
Nina Petrashko +380459441172 vo_yurust@ukr.net |
Additional contacts: |
Nina Shesternyak +380459441557 economistu.vo@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2019 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2019 11:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2019 11:40 |
Початок аукціону: | 08 січня 2020 11:43 |
Очікувана вартість: | 18 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,11% |
Publication date: | 28 листопада 2019 11:09 |
Enquiries until: | 18 грудня 2019 11:40 |
Complaints submission until: | до 24 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 грудня 2019 11:40 |
Information
Estimated total value: | 18 000 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 20 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,11 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2019 16:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2019 16:03 |
Перелік змін від 19.12.2019.pdf | |
19 грудня 2019 15:09 |
ТД послуги їдалень зі змінами.pdf | |
19 грудня 2019 14:50 |
Додатки 1-4 послуги їдалень зі змінами від 19.12.2019 р.pdf |
19 грудня 2019 16:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
19 грудня 2019 16:03 |
Перелік змін від 19.12.2019.pdf
|
||||||||||||
19 грудня 2019 15:09 |
ТД послуги їдалень зі змінами.pdf
|
||||||||||||
19 грудня 2019 14:50 |
Додатки 1-4 послуги їдалень зі змінами від 19.12.2019 р.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-23-000033 ● 505fd8fb06d146e290aebb8f28e52442
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2020 09:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.01.2020 № 12
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.01.2020 № 12
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-11-28-000913-b 28.11.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-02-06 13:02:01
Відповідь на висновок від 04.02.2020 року
Відділом освіти,культури,молоді та спорту Броварської РДА (далі по тексту – Замовник) розглянуто Ваш висновок від 04.02.2020 року до закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozoro за номером ID: UA-2019-11-28-000913-b).
Моніторингом встановлено, що положення тендерної документації до яких вносились зміни 28.11.2019 та 19.12.2019 не відображено у вигляді закреслених даних в останній ТД, опублікованій 19.12.2019 . Повідомляємо, що в тендерну документацію вносились зміни, шляхом доповнень, тому Замовником була опублікована нова редакція тендерної документації без закреслених даних в самому документі, а також окремий файл, який має назву «Перелік змін» в якому опубліковані в новій редакції ті частини тендерної документації до яких Замовником було внесено доповнення . Натомість в системі Prozoro процедура змін до тендерної документації відображена у вигляді закреслених даних.
За результатами аналізу документів встановлено невідповідність пропозиції КП «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень» Броварської районної ради умовам ТД, зокрема: 1.В порушення вимоги п. 1.2. додатку 1 до ТД Переможцем не підтверджено наявність 4 ваг та 2 жарових шаф. Повідомляємо, що на виконання умов тендерної документації у складі пропозиції учасником торгів КП «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень» Броварської районної ради було надано довідку № 110 від 24.12.2019 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації харчоблоків; складських приміщень, автотранспорту, холодильних камер в достатній кількості) для здійснення Послуги їдалень в загальноосвітніх навчальних закладах . В довідці вказано кількість ваговимірювального обладнання 26 одиниць. З метою підтвердження даної інформації в складі тендерної пропозиції учасником було надано копію оборотно-сальдової відомості по рахунку МЦ за 24.12.2019р., де на рахунку малоцінний інвентар підприємства обліковується 26 одиниць ваговимірювальної техніки. Також в складі тендерної пропозиції на підтвердження даної інформації було надано скан-копії санітарних паспортів, де зазначено що на харчоблоках навчальних закладів використовується 22 одиниці ваговимірювальної техніки. На підтвердження наявної кількості вагів - 26 одиниць, надаємо інформацію, зазначену в оборотно-сальдовій відомості по рахунку МЦ підприємства ,учасника торгів, станом на 24.12.2019р., що була викладена у файлах №14,15,16 тендерної пропозиції.
Файл та назва
Довідки в тендерній пропозиції Назва обладнання код Кіл-ть одиниць Сума Сторінка файлу
Файл №14.
МЦ інвентар 1 Ваги 06298 2 120,00 2 стор.
Ваги циферблатні 03130 1 60,00 4 стор.
Ваги товарні 03129 1 70,00 4 стор.
Ваги циферблатні 02874 1 130,00 7 стор.
Ваги циферблатні 02343 1 150,00 10 стор.
Ваги циферблатні 03763 1 60,00 10 стор.
Ваги 02584 2 120,00 13 стор.
Ваги для товарів 02585 1 90,00 13 стор.
Ваги товарні 02192 1 90,00 13 стор.
Ваги циферблатні 03850 1 90,00 19 стор.
Ваги циферблатні 03899 1 47,00 19 стор.
Файл №15.
МЦ інвентар 2 Ваги товарні 01718 1 90,00 1 стор.
Ваги циферблатні 01719 1 60,00 1 стор.
Ваги 02485 1 130,00 4 стор.
Ваги 02086 1 60,00 6 стор.
Ваги товарні 03762 1 90,00 8 стор.
Ваги циферблатні 04092 1 130,00 8 стор.
Ваги товарні 03278 1 90,00 14 стор.
Ваги циферблатні 03279 1 60,00 14 стор.
Ваги циферблатні 03500 1 125,00 19 стор.
Файл №16.
МЦ інвентар 3 Ваги 02422 1 60,00 1 стор.
Ваги циферблатні 02996 1 90,00 1 стор.
Ваги товарні 02699 1 90,00 5 стор.
Ваги циферблатні 02700 1 60,00 5 стор.
ВСЬОГО: 26 одиниць
Таким чином, Замовник вважає, що КП «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень Броварської районної ради повністю підтвердило наявність ваг в кількості 26 одиниць.
З метою виконання умов тендерної документації учасник торгів повинен був надати у складі тендерної пропозиції заповнену довідку, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально технічної бази.
У довідці № 110 від 24.12.2019 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації харчоблоків; складських приміщень, автотранспорту, холодильних камер в достатній кількості) для здійснення Послуги їдалень в загальноосвітніх навчальних закладах Броварського району, Комунальним підприємством «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень» Броварської районної ради було вказано, що на харчоблоках навчальних закладів знаходяться жарові шафи в кількості 9 одиниць.
Для підтвердження інформації в складі тендерної пропозиції було надано санітарні паспорти на харчоблоки навчальних закладів, відповідно до яких в:
- Калинівській ЗОШ I—III ст. знаходиться 2 одиниці такого обладнання ( 1 од. – жарова шафа; 1 од. – шафа пекарська)
- Красилівській ЗОШ I—III ст. знаходится 1 одиниця обладнання – жарова шафа;
- Літківській ЗОШ I—III ст. знаходиться 1 одиниця обладнання – жарова шафа;
- Зазимському ЗЗСО I—III ст. знаходиться 1 одиниця обладнання – шафа пекарська;
- Княжицькій ЗОШ I—III ст. знаходиться 1 одиниця обладнання – жарова шафа;
- Рожнівському НВК ЗОШ I—II ст. – ДНЗ знаходиться 1 одиниця такого обладнання – жарова шафа
- Плосківському НВО - ЗОШ I—III знаходиться 2 одиниці такого обладнання ( ЗОШ 1 одиниця – жарова шафа, ДНЗ – 1 одиниця – жарова шафа)
ВСЬОГО 9 одиниць.
Відповідно до технічних характеристик шафи жарові відрізняються від пекарських наявністю у пекарських шафах паро зволожувача, робота якого сприяє збільшенню тестових заготівок і утворенню скоринки на поверхні хлібобулочних виробів. Також такі шафи можуть бути оснащені конвектоматами. Якщо в пекарських шафах відключено режими зволоження, то таке обладнання працює в режимі звичайної жарової шафи та використовується для випікання кулінарних виробів, запікання, фрезерування, доведення до готовності певних страв, відповідно до технологічного процесу у даному тепловому обладнанні. Тож жарова шафа і пекарська шафа під час надання послуги їдалень використовуються за одним технологічним призначенням . Тому вважаємо, що Комунальним підприємством «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень » Броварської районної ради було підтверджено інформацію зазначену у довідці № 110 від 24.12.2019.
В порушення п 2.3. додатку 1 до ТД не підтверджено в трудовій книжці Данилюк Н.І. посаду інженера з охорони праці. Повідомляємо, що учасником торгів КП «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень Броварської районної ради у складі тендерної пропозиції було надано скан-копію трудової книжки Данилюк Наталії Іванівни (всі сторінки). В трудовій книжці за записами: № 16 від 12.08.2010 року, № 17 від 06.08.2015 року та № 18 від 03.12.2018 року було установлено, що Данилюк Н.І. знаходиться у трудових відносинах з Комунальним підприємством "Броварське районне виробниче управління об'єднання шкільних їдалень" Броварської районної ради на посаді головного інженера-технолога. Чим було виконано умови тендерної документації у цьому розділі.
Стосовно посади інженера з охорони праці в складі тендерної пропозиції, КП "Броварирай ВУОШЇ" було надано копію наказу № 170-к від 03.12.2018 року про призначення на посаду інженера з охорони праці за суміщенням Данилюк Н.І. Відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства Юстиції України і Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29 липня 1993 року, внесення в трудову книжку відомостей про суміщення не передбачено. Тому вважаємо, що в цьому розділі порушення умов тендерної документації відсутні.
Стосовно порушення вимог ч.1 ст. 10, Замовником було отримано лист в сканованому вигляді від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про надання інформації до 12.02.2020 року щодо осіб відповідальних за оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу (голова та секретар тендерного комітету або уповноважена особа), та документальне підтвердження покладення на них виконання таких обов’язків. Замовник надасть Вам дану інформацію у вищенаведені терміни.
Враховуючи вищевикладене та неможливість припинення харчування дітей в навчальних та дошкільних закладах вважаємо недоцільним розірвання договору з КП «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень» Броварської районної ради.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділом освіти,культури,молоді та спорту Броварської РДА (далі по тексту – Замовник) розглянуто Ваш висновок від 04.02.2020 року до закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozoro за номером ID: UA-2019-11-28-000913-b). Моніторингом встановлено, що положення тендерної документації до яких вносились зміни 28.11.2019 та 19.12.2019 не відображено у вигляді закреслених даних в останній ТД, опублікованій 19.12.2019 . Повідомляємо, що в тендерну документацію вносились зміни, шляхом доповнень, тому Замовником була опублікована нова редакція тендерної документації без закреслених даних в самому документі, а також окремий файл, який має назву «Перелік змін» в якому опубліковані в новій редакції ті частини тендерної документації до яких Замовником було внесено доповнення . Натомість в системі Prozoro процедура змін до тендерної документації відображена у вигляді закреслених даних. За результатами аналізу документів встановлено невідповідність пропозиції КП «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень» Броварської районної ради умовам ТД, зокрема: 1.В порушення вимоги п. 1.2. додатку 1 до ТД Переможцем не підтверджено наявність 4 ваг та 2 жарових шаф. Повідомляємо, що на виконання умов тендерної документації у складі пропозиції учасником торгів КП «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень» Броварської районної ради було надано довідку № 110 від 24.12.2019 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації харчоблоків; складських приміщень, автотранспорту, холодильних камер в достатній кількості) для здійснення Послуги їдалень в загальноосвітніх навчальних закладах . В довідці вказано кількість ваговимірювального обладнання 26 одиниць. З метою підтвердження даної інформації в складі тендерної пропозиції учасником було надано копію оборотно-сальдової відомості по рахунку МЦ за 24.12.2019р., де на рахунку малоцінний інвентар підприємства обліковується 26 одиниць ваговимірювальної техніки. Також в складі тендерної пропозиції на підтвердження даної інформації було надано скан-копії санітарних паспортів, де зазначено що на харчоблоках навчальних закладів використовується 22 одиниці ваговимірювальної техніки. На підтвердження наявної кількості вагів - 26 одиниць, надаємо інформацію, зазначену в оборотно-сальдовій відомості по рахунку МЦ підприємства ,учасника торгів, станом на 24.12.2019р., що була викладена у файлах №14,15,16 тендерної пропозиції. Файл та назва Довідки в тендерній пропозиції Назва обладнання код Кіл-ть одиниць Сума Сторінка файлу Файл №14. МЦ інвентар 1 Ваги 06298 2 120,00 2 стор. Ваги циферблатні 03130 1 60,00 4 стор. Ваги товарні 03129 1 70,00 4 стор. Ваги циферблатні 02874 1 130,00 7 стор. Ваги циферблатні 02343 1 150,00 10 стор. Ваги циферблатні 03763 1 60,00 10 стор. Ваги 02584 2 120,00 13 стор. Ваги для товарів 02585 1 90,00 13 стор. Ваги товарні 02192 1 90,00 13 стор. Ваги циферблатні 03850 1 90,00 19 стор. Ваги циферблатні 03899 1 47,00 19 стор. Файл №15. МЦ інвентар 2 Ваги товарні 01718 1 90,00 1 стор. Ваги циферблатні 01719 1 60,00 1 стор. Ваги 02485 1 130,00 4 стор. Ваги 02086 1 60,00 6 стор. Ваги товарні 03762 1 90,00 8 стор. Ваги циферблатні 04092 1 130,00 8 стор. Ваги товарні 03278 1 90,00 14 стор. Ваги циферблатні 03279 1 60,00 14 стор. Ваги циферблатні 03500 1 125,00 19 стор. Файл №16. МЦ інвентар 3 Ваги 02422 1 60,00 1 стор. Ваги циферблатні 02996 1 90,00 1 стор. Ваги товарні 02699 1 90,00 5 стор. Ваги циферблатні 02700 1 60,00 5 стор. ВСЬОГО: 26 одиниць Таким чином, Замовник вважає, що КП «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень Броварської районної ради повністю підтвердило наявність ваг в кількості 26 одиниць. З метою виконання умов тендерної документації учасник торгів повинен був надати у складі тендерної пропозиції заповнену довідку, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально технічної бази. У довідці № 110 від 24.12.2019 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації харчоблоків; складських приміщень, автотранспорту, холодильних камер в достатній кількості) для здійснення Послуги їдалень в загальноосвітніх навчальних закладах Броварського району, Комунальним підприємством «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень» Броварської районної ради було вказано, що на харчоблоках навчальних закладів знаходяться жарові шафи в кількості 9 одиниць. Для підтвердження інформації в складі тендерної пропозиції було надано санітарні паспорти на харчоблоки навчальних закладів, відповідно до яких в: - Калинівській ЗОШ I—III ст. знаходиться 2 одиниці такого обладнання ( 1 од. – жарова шафа; 1 од. – шафа пекарська) - Красилівській ЗОШ I—III ст. знаходится 1 одиниця обладнання – жарова шафа; - Літківській ЗОШ I—III ст. знаходиться 1 одиниця обладнання – жарова шафа; - Зазимському ЗЗСО I—III ст. знаходиться 1 одиниця обладнання – шафа пекарська; - Княжицькій ЗОШ I—III ст. знаходиться 1 одиниця обладнання – жарова шафа; - Рожнівському НВК ЗОШ I—II ст. – ДНЗ знаходиться 1 одиниця такого обладнання – жарова шафа - Плосківському НВО - ЗОШ I—III знаходиться 2 одиниці такого обладнання ( ЗОШ 1 одиниця – жарова шафа, ДНЗ – 1 одиниця – жарова шафа) ВСЬОГО 9 одиниць. Відповідно до технічних характеристик шафи жарові відрізняються від пекарських наявністю у пекарських шафах паро зволожувача, робота якого сприяє збільшенню тестових заготівок і утворенню скоринки на поверхні хлібобулочних виробів. Також такі шафи можуть бути оснащені конвектоматами. Якщо в пекарських шафах відключено режими зволоження, то таке обладнання працює в режимі звичайної жарової шафи та використовується для випікання кулінарних виробів, запікання, фрезерування, доведення до готовності певних страв, відповідно до технологічного процесу у даному тепловому обладнанні. Тож жарова шафа і пекарська шафа під час надання послуги їдалень використовуються за одним технологічним призначенням . Тому вважаємо, що Комунальним підприємством «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень » Броварської районної ради було підтверджено інформацію зазначену у довідці № 110 від 24.12.2019. В порушення п 2.3. додатку 1 до ТД не підтверджено в трудовій книжці Данилюк Н.І. посаду інженера з охорони праці. Повідомляємо, що учасником торгів КП «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень Броварської районної ради у складі тендерної пропозиції було надано скан-копію трудової книжки Данилюк Наталії Іванівни (всі сторінки). В трудовій книжці за записами: № 16 від 12.08.2010 року, № 17 від 06.08.2015 року та № 18 від 03.12.2018 року було установлено, що Данилюк Н.І. знаходиться у трудових відносинах з Комунальним підприємством "Броварське районне виробниче управління об'єднання шкільних їдалень" Броварської районної ради на посаді головного інженера-технолога. Чим було виконано умови тендерної документації у цьому розділі. Стосовно посади інженера з охорони праці в складі тендерної пропозиції, КП "Броварирай ВУОШЇ" було надано копію наказу № 170-к від 03.12.2018 року про призначення на посаду інженера з охорони праці за суміщенням Данилюк Н.І. Відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства Юстиції України і Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29 липня 1993 року, внесення в трудову книжку відомостей про суміщення не передбачено. Тому вважаємо, що в цьому розділі порушення умов тендерної документації відсутні. Стосовно порушення вимог ч.1 ст. 10, Замовником було отримано лист в сканованому вигляді від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про надання інформації до 12.02.2020 року щодо осіб відповідальних за оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу (голова та секретар тендерного комітету або уповноважена особа), та документальне підтвердження покладення на них виконання таких обов’язків. Замовник надасть Вам дану інформацію у вищенаведені терміни. Враховуючи вищевикладене та неможливість припинення харчування дітей в навчальних та дошкільних закладах вважаємо недоцільним розірвання договору з КП «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень» Броварської районної ради.
2020-02-06 13:02:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2020-02-10 13:28:20
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02143873 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна, Київська область обл., м. Бровари, вул. Шевченка, буд. 21 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
КП "БРОВАРСЬКЕ РАЙОННЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 січня 2020 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КП "БРОВАРСЬКЕ РАЙОННЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" |
17 848 716,24
UAH
|
17 787 564,24
UAH
|
Документи |
Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» |
17 997 215,55
UAH
|
17 828 515,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "БРОВАРСЬКЕ РАЙОННЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" #24887315 |
Переможець |
17 787 564,24
UAH
|
09 січня 2020 11:37
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 09 січня 2020 11:37
Учасник | Пропозиція | Документи |
КП "БРОВАРСЬКЕ РАЙОННЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" #24887315 |
17 787 564,24
UAH
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2020 10:41
|
ДУ до дог 7 харчування.pdf | зміни до договору |
28 липня 2020 10:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2020 10:42
|
ДУ 3 до до 7 харчування.pdf | зміни до договору |
10 липня 2020 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2020 10:41
|
ДУ 2 до дог 7 послуги їдалень.pdf | зміни до договору |
20 травня 2020 10:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2020 11:49
|
ДУ 1 на зменшення послуги їдалень.pdf | зміни до договору |
31 січня 2020 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2020 11:24
|
Дог 7 послуги їдалень від 23.01.2020.pdf | укладений |
23 січня 2020 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |