Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги їдалень)
DK 021:2015:55510000-8 -Dining services (Dining services)
Очікувана вартість
18 000 000,00 UAH
UA-2019-11-28-000913-b fc60f2cce9134a6982ec216a69de27bb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Петрашко

+380459441172 vo_yurust@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02143873
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська область обл., м. Бровари, вул. Шевченка, буд. 21
Контактна особа: Ніна Петрашко
+380459441172
vo_yurust@ukr.net
Додаткові контактні особи: Nina Shesternyak
+380459441557
economistu.vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: VIDDIL OSVITY BROVARSKOYi RAYONNOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi
National ID: 02143873
Contact point: Nina Petrashko
+380459441172
vo_yurust@ukr.net
Additional contacts: Nina Shesternyak
+380459441557
economistu.vo@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 листопада 2019 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 11:40
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 11:40
Початок аукціону: 08 січня 2020 11:43
Очікувана вартість: 18 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,11%
Publication date: 28 листопада 2019 11:09
Enquiries until: 18 грудня 2019 11:40
Complaints submission until: до 24 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 грудня 2019 11:40

Information

Estimated total value: 18 000 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 20 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,11 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015:55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги їдалень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Шевченка, 21
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

DK 021:2015:55510000-8 -Dining services (Dining services)
CPV: 55510000-8
Період постачання: з 01 січня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 16:03
Перелік змін від 19.12.2019.pdf
19 грудня 2019 15:09
ТД послуги їдалень зі змінами.pdf
19 грудня 2019 14:50
Додатки 1-4 послуги їдалень зі змінами від 19.12.2019 р.pdf
19 грудня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 16:03
Перелік змін від 19.12.2019.pdf
19 грудня 2019 15:09
ТД послуги їдалень зі змінами.pdf
28 листопада 2019 14:13
ТД послуги їдалень на 2020 рік.pdf
19 грудня 2019 14:50
Додатки 1-4 послуги їдалень зі змінами від 19.12.2019 р.pdf
19 грудня 2019 14:13
додатки 1-4 послуги їдалень ЗІ ЗМІНАМИ ВІД 19.12.2019.docx
28 листопада 2019 14:13
додатки 1-4 послуги їдалень на 2020 рік.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-23-000033 ● 505fd8fb06d146e290aebb8f28e52442
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2020 09:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.01.2020 № 12

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.01.2020 № 12

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-11-28-000913-b 28.11.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-02-06 13:02:01

Відповідь на висновок від 04.02.2020 року

Відділом освіти,культури,молоді та спорту Броварської РДА (далі по тексту – Замовник) розглянуто Ваш висновок від 04.02.2020 року до закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozoro за номером ID: UA-2019-11-28-000913-b).
Моніторингом встановлено, що положення тендерної документації до яких вносились зміни 28.11.2019 та 19.12.2019 не відображено у вигляді закреслених даних в останній ТД, опублікованій 19.12.2019 . Повідомляємо, що в тендерну документацію вносились зміни, шляхом доповнень, тому Замовником була опублікована нова редакція тендерної документації без закреслених даних в самому документі, а також окремий файл, який має назву «Перелік змін» в якому опубліковані в новій редакції ті частини тендерної документації до яких Замовником було внесено доповнення . Натомість в системі Prozoro процедура змін до тендерної документації відображена у вигляді закреслених даних.
За результатами аналізу документів встановлено невідповідність пропозиції КП «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень» Броварської районної ради умовам ТД, зокрема: 1.В порушення вимоги п. 1.2. додатку 1 до ТД Переможцем не підтверджено наявність 4 ваг та 2 жарових шаф. Повідомляємо, що на виконання умов тендерної документації у складі пропозиції учасником торгів КП «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень» Броварської районної ради було надано довідку № 110 від 24.12.2019 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації харчоблоків; складських приміщень, автотранспорту, холодильних камер в достатній кількості) для здійснення Послуги їдалень в загальноосвітніх навчальних закладах . В довідці вказано кількість ваговимірювального обладнання 26 одиниць. З метою підтвердження даної інформації в складі тендерної пропозиції учасником було надано копію оборотно-сальдової відомості по рахунку МЦ за 24.12.2019р., де на рахунку малоцінний інвентар підприємства обліковується 26 одиниць ваговимірювальної техніки. Також в складі тендерної пропозиції на підтвердження даної інформації було надано скан-копії санітарних паспортів, де зазначено що на харчоблоках навчальних закладів використовується 22 одиниці ваговимірювальної техніки. На підтвердження наявної кількості вагів - 26 одиниць, надаємо інформацію, зазначену в оборотно-сальдовій відомості по рахунку МЦ підприємства ,учасника торгів, станом на 24.12.2019р., що була викладена у файлах №14,15,16 тендерної пропозиції.

Файл та назва
Довідки в тендерній пропозиції Назва обладнання код Кіл-ть одиниць Сума Сторінка файлу





Файл №14.
МЦ інвентар 1 Ваги 06298 2 120,00 2 стор.
Ваги циферблатні 03130 1 60,00 4 стор.
Ваги товарні 03129 1 70,00 4 стор.
Ваги циферблатні 02874 1 130,00 7 стор.
Ваги циферблатні 02343 1 150,00 10 стор.
Ваги циферблатні 03763 1 60,00 10 стор.
Ваги 02584 2 120,00 13 стор.
Ваги для товарів 02585 1 90,00 13 стор.
Ваги товарні 02192 1 90,00 13 стор.
Ваги циферблатні 03850 1 90,00 19 стор.
Ваги циферблатні 03899 1 47,00 19 стор.


Файл №15.

МЦ інвентар 2 Ваги товарні 01718 1 90,00 1 стор.
Ваги циферблатні 01719 1 60,00 1 стор.
Ваги 02485 1 130,00 4 стор.
Ваги 02086 1 60,00 6 стор.
Ваги товарні 03762 1 90,00 8 стор.
Ваги циферблатні 04092 1 130,00 8 стор.
Ваги товарні 03278 1 90,00 14 стор.
Ваги циферблатні 03279 1 60,00 14 стор.
Ваги циферблатні 03500 1 125,00 19 стор.

Файл №16.
МЦ інвентар 3 Ваги 02422 1 60,00 1 стор.
Ваги циферблатні 02996 1 90,00 1 стор.
Ваги товарні 02699 1 90,00 5 стор.
Ваги циферблатні 02700 1 60,00 5 стор.
ВСЬОГО: 26 одиниць

Таким чином, Замовник вважає, що КП «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень Броварської районної ради повністю підтвердило наявність ваг в кількості 26 одиниць.
З метою виконання умов тендерної документації учасник торгів повинен був надати у складі тендерної пропозиції заповнену довідку, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально технічної бази.
У довідці № 110 від 24.12.2019 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації харчоблоків; складських приміщень, автотранспорту, холодильних камер в достатній кількості) для здійснення Послуги їдалень в загальноосвітніх навчальних закладах Броварського району, Комунальним підприємством «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень» Броварської районної ради було вказано, що на харчоблоках навчальних закладів знаходяться жарові шафи в кількості 9 одиниць.
Для підтвердження інформації в складі тендерної пропозиції було надано санітарні паспорти на харчоблоки навчальних закладів, відповідно до яких в:
- Калинівській ЗОШ I—III ст. знаходиться 2 одиниці такого обладнання ( 1 од. – жарова шафа; 1 од. – шафа пекарська)
- Красилівській ЗОШ I—III ст. знаходится 1 одиниця обладнання – жарова шафа;
- Літківській ЗОШ I—III ст. знаходиться 1 одиниця обладнання – жарова шафа;
- Зазимському ЗЗСО I—III ст. знаходиться 1 одиниця обладнання – шафа пекарська;
- Княжицькій ЗОШ I—III ст. знаходиться 1 одиниця обладнання – жарова шафа;
- Рожнівському НВК ЗОШ I—II ст. – ДНЗ знаходиться 1 одиниця такого обладнання – жарова шафа
- Плосківському НВО - ЗОШ I—III знаходиться 2 одиниці такого обладнання ( ЗОШ 1 одиниця – жарова шафа, ДНЗ – 1 одиниця – жарова шафа)
ВСЬОГО 9 одиниць.
Відповідно до технічних характеристик шафи жарові відрізняються від пекарських наявністю у пекарських шафах паро зволожувача, робота якого сприяє збільшенню тестових заготівок і утворенню скоринки на поверхні хлібобулочних виробів. Також такі шафи можуть бути оснащені конвектоматами. Якщо в пекарських шафах відключено режими зволоження, то таке обладнання працює в режимі звичайної жарової шафи та використовується для випікання кулінарних виробів, запікання, фрезерування, доведення до готовності певних страв, відповідно до технологічного процесу у даному тепловому обладнанні. Тож жарова шафа і пекарська шафа під час надання послуги їдалень використовуються за одним технологічним призначенням . Тому вважаємо, що Комунальним підприємством «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень » Броварської районної ради було підтверджено інформацію зазначену у довідці № 110 від 24.12.2019.
В порушення п 2.3. додатку 1 до ТД не підтверджено в трудовій книжці Данилюк Н.І. посаду інженера з охорони праці. Повідомляємо, що учасником торгів КП «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень Броварської районної ради у складі тендерної пропозиції було надано скан-копію трудової книжки Данилюк Наталії Іванівни (всі сторінки). В трудовій книжці за записами: № 16 від 12.08.2010 року, № 17 від 06.08.2015 року та № 18 від 03.12.2018 року було установлено, що Данилюк Н.І. знаходиться у трудових відносинах з Комунальним підприємством "Броварське районне виробниче управління об'єднання шкільних їдалень" Броварської районної ради на посаді головного інженера-технолога. Чим було виконано умови тендерної документації у цьому розділі.
Стосовно посади інженера з охорони праці в складі тендерної пропозиції, КП "Броварирай ВУОШЇ" було надано копію наказу № 170-к від 03.12.2018 року про призначення на посаду інженера з охорони праці за суміщенням Данилюк Н.І. Відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства Юстиції України і Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29 липня 1993 року, внесення в трудову книжку відомостей про суміщення не передбачено. Тому вважаємо, що в цьому розділі порушення умов тендерної документації відсутні.
Стосовно порушення вимог ч.1 ст. 10, Замовником було отримано лист в сканованому вигляді від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про надання інформації до 12.02.2020 року щодо осіб відповідальних за оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу (голова та секретар тендерного комітету або уповноважена особа), та документальне підтвердження покладення на них виконання таких обов’язків. Замовник надасть Вам дану інформацію у вищенаведені терміни.
Враховуючи вищевикладене та неможливість припинення харчування дітей в навчальних та дошкільних закладах вважаємо недоцільним розірвання договору з КП «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень» Броварської районної ради.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділом освіти,культури,молоді та спорту Броварської РДА (далі по тексту – Замовник) розглянуто Ваш висновок від 04.02.2020 року до закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozoro за номером ID: UA-2019-11-28-000913-b). Моніторингом встановлено, що положення тендерної документації до яких вносились зміни 28.11.2019 та 19.12.2019 не відображено у вигляді закреслених даних в останній ТД, опублікованій 19.12.2019 . Повідомляємо, що в тендерну документацію вносились зміни, шляхом доповнень, тому Замовником була опублікована нова редакція тендерної документації без закреслених даних в самому документі, а також окремий файл, який має назву «Перелік змін» в якому опубліковані в новій редакції ті частини тендерної документації до яких Замовником було внесено доповнення . Натомість в системі Prozoro процедура змін до тендерної документації відображена у вигляді закреслених даних. За результатами аналізу документів встановлено невідповідність пропозиції КП «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень» Броварської районної ради умовам ТД, зокрема: 1.В порушення вимоги п. 1.2. додатку 1 до ТД Переможцем не підтверджено наявність 4 ваг та 2 жарових шаф. Повідомляємо, що на виконання умов тендерної документації у складі пропозиції учасником торгів КП «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень» Броварської районної ради було надано довідку № 110 від 24.12.2019 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації харчоблоків; складських приміщень, автотранспорту, холодильних камер в достатній кількості) для здійснення Послуги їдалень в загальноосвітніх навчальних закладах . В довідці вказано кількість ваговимірювального обладнання 26 одиниць. З метою підтвердження даної інформації в складі тендерної пропозиції учасником було надано копію оборотно-сальдової відомості по рахунку МЦ за 24.12.2019р., де на рахунку малоцінний інвентар підприємства обліковується 26 одиниць ваговимірювальної техніки. Також в складі тендерної пропозиції на підтвердження даної інформації було надано скан-копії санітарних паспортів, де зазначено що на харчоблоках навчальних закладів використовується 22 одиниці ваговимірювальної техніки. На підтвердження наявної кількості вагів - 26 одиниць, надаємо інформацію, зазначену в оборотно-сальдовій відомості по рахунку МЦ підприємства ,учасника торгів, станом на 24.12.2019р., що була викладена у файлах №14,15,16 тендерної пропозиції. Файл та назва Довідки в тендерній пропозиції Назва обладнання код Кіл-ть одиниць Сума Сторінка файлу Файл №14. МЦ інвентар 1 Ваги 06298 2 120,00 2 стор. Ваги циферблатні 03130 1 60,00 4 стор. Ваги товарні 03129 1 70,00 4 стор. Ваги циферблатні 02874 1 130,00 7 стор. Ваги циферблатні 02343 1 150,00 10 стор. Ваги циферблатні 03763 1 60,00 10 стор. Ваги 02584 2 120,00 13 стор. Ваги для товарів 02585 1 90,00 13 стор. Ваги товарні 02192 1 90,00 13 стор. Ваги циферблатні 03850 1 90,00 19 стор. Ваги циферблатні 03899 1 47,00 19 стор. Файл №15. МЦ інвентар 2 Ваги товарні 01718 1 90,00 1 стор. Ваги циферблатні 01719 1 60,00 1 стор. Ваги 02485 1 130,00 4 стор. Ваги 02086 1 60,00 6 стор. Ваги товарні 03762 1 90,00 8 стор. Ваги циферблатні 04092 1 130,00 8 стор. Ваги товарні 03278 1 90,00 14 стор. Ваги циферблатні 03279 1 60,00 14 стор. Ваги циферблатні 03500 1 125,00 19 стор. Файл №16. МЦ інвентар 3 Ваги 02422 1 60,00 1 стор. Ваги циферблатні 02996 1 90,00 1 стор. Ваги товарні 02699 1 90,00 5 стор. Ваги циферблатні 02700 1 60,00 5 стор. ВСЬОГО: 26 одиниць Таким чином, Замовник вважає, що КП «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень Броварської районної ради повністю підтвердило наявність ваг в кількості 26 одиниць. З метою виконання умов тендерної документації учасник торгів повинен був надати у складі тендерної пропозиції заповнену довідку, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально технічної бази. У довідці № 110 від 24.12.2019 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації харчоблоків; складських приміщень, автотранспорту, холодильних камер в достатній кількості) для здійснення Послуги їдалень в загальноосвітніх навчальних закладах Броварського району, Комунальним підприємством «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень» Броварської районної ради було вказано, що на харчоблоках навчальних закладів знаходяться жарові шафи в кількості 9 одиниць. Для підтвердження інформації в складі тендерної пропозиції було надано санітарні паспорти на харчоблоки навчальних закладів, відповідно до яких в: - Калинівській ЗОШ I—III ст. знаходиться 2 одиниці такого обладнання ( 1 од. – жарова шафа; 1 од. – шафа пекарська) - Красилівській ЗОШ I—III ст. знаходится 1 одиниця обладнання – жарова шафа; - Літківській ЗОШ I—III ст. знаходиться 1 одиниця обладнання – жарова шафа; - Зазимському ЗЗСО I—III ст. знаходиться 1 одиниця обладнання – шафа пекарська; - Княжицькій ЗОШ I—III ст. знаходиться 1 одиниця обладнання – жарова шафа; - Рожнівському НВК ЗОШ I—II ст. – ДНЗ знаходиться 1 одиниця такого обладнання – жарова шафа - Плосківському НВО - ЗОШ I—III знаходиться 2 одиниці такого обладнання ( ЗОШ 1 одиниця – жарова шафа, ДНЗ – 1 одиниця – жарова шафа) ВСЬОГО 9 одиниць. Відповідно до технічних характеристик шафи жарові відрізняються від пекарських наявністю у пекарських шафах паро зволожувача, робота якого сприяє збільшенню тестових заготівок і утворенню скоринки на поверхні хлібобулочних виробів. Також такі шафи можуть бути оснащені конвектоматами. Якщо в пекарських шафах відключено режими зволоження, то таке обладнання працює в режимі звичайної жарової шафи та використовується для випікання кулінарних виробів, запікання, фрезерування, доведення до готовності певних страв, відповідно до технологічного процесу у даному тепловому обладнанні. Тож жарова шафа і пекарська шафа під час надання послуги їдалень використовуються за одним технологічним призначенням . Тому вважаємо, що Комунальним підприємством «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень » Броварської районної ради було підтверджено інформацію зазначену у довідці № 110 від 24.12.2019. В порушення п 2.3. додатку 1 до ТД не підтверджено в трудовій книжці Данилюк Н.І. посаду інженера з охорони праці. Повідомляємо, що учасником торгів КП «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень Броварської районної ради у складі тендерної пропозиції було надано скан-копію трудової книжки Данилюк Наталії Іванівни (всі сторінки). В трудовій книжці за записами: № 16 від 12.08.2010 року, № 17 від 06.08.2015 року та № 18 від 03.12.2018 року було установлено, що Данилюк Н.І. знаходиться у трудових відносинах з Комунальним підприємством "Броварське районне виробниче управління об'єднання шкільних їдалень" Броварської районної ради на посаді головного інженера-технолога. Чим було виконано умови тендерної документації у цьому розділі. Стосовно посади інженера з охорони праці в складі тендерної пропозиції, КП "Броварирай ВУОШЇ" було надано копію наказу № 170-к від 03.12.2018 року про призначення на посаду інженера з охорони праці за суміщенням Данилюк Н.І. Відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства Юстиції України і Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29 липня 1993 року, внесення в трудову книжку відомостей про суміщення не передбачено. Тому вважаємо, що в цьому розділі порушення умов тендерної документації відсутні. Стосовно порушення вимог ч.1 ст. 10, Замовником було отримано лист в сканованому вигляді від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про надання інформації до 12.02.2020 року щодо осіб відповідальних за оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу (голова та секретар тендерного комітету або уповноважена особа), та документальне підтвердження покладення на них виконання таких обов’язків. Замовник надасть Вам дану інформацію у вищенаведені терміни. Враховуючи вищевикладене та неможливість припинення харчування дітей в навчальних та дошкільних закладах вважаємо недоцільним розірвання договору з КП «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень» Броварської районної ради.

2020-02-06 13:02:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2020-02-10 13:28:20

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 січня 2020
UA-2019-11-28-000913-bfc60f2cce9134a6982ec216a69de27bb
Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02143873
Місцезнаходження: 07400, Україна, Київська область обл., м. Бровари, вул. Шевченка, буд. 21
Учасник Документи Рішення
КП "БРОВАРСЬКЕ РАЙОННЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

11 січня 2020 11:40
Електронний підпис
11 січня 2020 11:40
5. Проект дог..pdf
11 січня 2020 11:40
4. Цінова пропозиція.pdf
11 січня 2020 11:40
2. Довідка МВД.pdf
26 грудня 2019 20:43
Електронний підпис
26 грудня 2019 20:43
Електронний підпис
26 грудня 2019 20:42
94. Довід Комп.послуг.pdf
26 грудня 2019 20:42
85. МЕНЮ 2 ЗОШ.pdf
26 грудня 2019 20:42
84. Меню 2 ДНЗ.pdf
26 грудня 2019 20:42
83. МенюТабір 2020р..pdf
26 грудня 2019 20:42
81. МЕНЮ 1 ЗОШ.pdf
26 грудня 2019 20:42
80. Меню 1 ДНЗ.pdf
26 грудня 2019 20:42
79. СЕРТИФІКАТ УКРСепро.pdf
26 грудня 2019 20:42
77. Зобов'язання.pdf
26 грудня 2019 20:42
76. Довід -згода з ТЗ.pdf
26 грудня 2019 20:42
73. Довід ст.17 нова.pdf
26 грудня 2019 20:42
68. Акти IV кв. 2018р..pdf
26 грудня 2019 20:42
67. Акти ІVкв.2018р..pdf
26 грудня 2019 20:42
66. Акти ІІІкв.2018р..pdf
26 грудня 2019 20:42
65. Акти ІІкв.2018р..pdf
26 грудня 2019 20:42
64. Акти І кв.2018р..pdf
26 грудня 2019 20:42
62. Довід.аналогіч.дог..pdf
26 грудня 2019 20:42
60. Ел.навчання механік.pdf
26 грудня 2019 20:42
59.Освіта механік.pdf
26 грудня 2019 20:42
55. Освіта інші прац. 5.pdf
26 грудня 2019 20:42
54. Освіта інші прац.4.pdf
26 грудня 2019 20:42
53. Освіта вироб.перс.3.pdf
26 грудня 2019 20:42
52. Освіта виробн.перс.2.pdf
26 грудня 2019 20:42
51. Освіта вироб.перс. 1.pdf
26 грудня 2019 20:42
50. Мед.кн інші працівн..pdf
26 грудня 2019 20:42
46. Трудов.книж кухарі 4.pdf
26 грудня 2019 20:42
42. Накази інші прац. 4.pdf
26 грудня 2019 20:42
41. Накази вироб.перс.3.pdf
26 грудня 2019 20:42
40. Накази 2 виробн.перс..pdf
26 грудня 2019 20:42
39. Накази 1 виробн.перс.pdf
26 грудня 2019 20:42
37. Мед.кн. адмін перс..pdf
26 грудня 2019 20:42
36. Освіта адмін.ап.3.pdf
26 грудня 2019 20:42
35. Освіта адмін.ап.2.pdf
26 грудня 2019 20:42
34. Освіта адмін перс.1.pdf
26 грудня 2019 20:42
32. Труд.кн. технолог.pdf
26 грудня 2019 20:42
30. Труд.кн.бух.2,3.pdf
26 грудня 2019 20:42
29. Труд.кн.бухгалтер1.pdf
26 грудня 2019 20:42
26. Труд.кн. Голов.бух..pdf
26 грудня 2019 20:42
25. Контракт дир..pdf
26 грудня 2019 20:42
23. Труд.кн директор.pdf
26 грудня 2019 20:42
22. Наказ адмін.3.pdf
26 грудня 2019 20:42
21. Накази адмін.перс. 2.pdf
26 грудня 2019 20:42
20. Накази адмін перс.1.pdf
26 грудня 2019 20:42
16.1 МЦ інвентар склалд.pdf
26 грудня 2019 20:42
16. МЦ інвентар 3.pdf
26 грудня 2019 20:42
15. МЦ інвентар 2.pdf
26 грудня 2019 20:42
14. МЦ інвентар 1.pdf
26 грудня 2019 20:42
13.1Саніт.паспорти 2.pdf
26 грудня 2019 20:42
13. Саніт.паспорти 1.pdf
26 грудня 2019 20:42
12. Реєстр.потужностей.pdf
26 грудня 2019 20:42
11. Дог оренди2.pdf
26 грудня 2019 20:42
10. Дог.оренди1.pdf
26 грудня 2019 20:42
9. Довід.МТБ.pdf
26 грудня 2019 20:42
5. Проект договору.pdf
26 грудня 2019 20:42
4. Доручення.pdf
26 грудня 2019 20:42
3. Розпорядження.pdf
26 грудня 2019 20:42
1. Статут.pdf

Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 16:49
Електронний підпис
27 грудня 2019 16:49
Електронний підпис
27 грудня 2019 16:47
73 Реєстраційний номер.pdf
27 грудня 2019 16:47
65 Довідка про бракераж.pdf
27 грудня 2019 16:47
46 Лист зобов'язання.pdf
27 грудня 2019 16:47
42 Довідка про санкції.pdf
27 грудня 2019 16:47
39 Витяги .pdf
27 грудня 2019 16:47
37 Статут.pdf
27 грудня 2019 16:47
30 Дипломи.pdf
27 грудня 2019 16:47
29 Дипломи.pdf
27 грудня 2019 16:47
24 Трудова інженер з ОП.pdf
27 грудня 2019 16:47
21 Трудова економіст.pdf
27 грудня 2019 16:47
20 Трудова бухгалтер.pdf
27 грудня 2019 16:47
19 Трудова бухгалтер.pdf
27 грудня 2019 16:47
18 Трудова бухгалтер.pdf
27 грудня 2019 16:47
17 Трудова бухгалтер .pdf
27 грудня 2019 16:47
13 Трудова директор .pdf
27 грудня 2019 16:47
12 витяг із наказу 3.pdf
27 грудня 2019 16:47
11 витяг із наказу 2.pdf
27 грудня 2019 16:47
10 витяг із наказу 1.pdf
27 грудня 2019 16:47
6 Проект договору.pdf
27 грудня 2019 16:47
3 Згода.pdf
27 грудня 2019 16:47
2 Інформаційна довідка.pdf
27 грудня 2019 16:47
1 Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "БРОВАРСЬКЕ РАЙОННЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"

Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "БРОВАРСЬКЕ РАЙОННЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" 17 848 716,24
UAH
17 787 564,24
UAH
Документи
Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» 17 997 215,55
UAH
17 828 515,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 січня 2020 11:40
Електронний підпис
11 січня 2020 11:40
5. Проект дог..pdf
11 січня 2020 11:40
4. Цінова пропозиція.pdf
11 січня 2020 11:40
2. Довідка МВД.pdf
26 грудня 2019 20:43
Електронний підпис
26 грудня 2019 20:43
Електронний підпис
26 грудня 2019 20:42
94. Довід Комп.послуг.pdf
26 грудня 2019 20:42
85. МЕНЮ 2 ЗОШ.pdf
26 грудня 2019 20:42
84. Меню 2 ДНЗ.pdf
26 грудня 2019 20:42
83. МенюТабір 2020р..pdf
26 грудня 2019 20:42
81. МЕНЮ 1 ЗОШ.pdf
26 грудня 2019 20:42
80. Меню 1 ДНЗ.pdf
26 грудня 2019 20:42
79. СЕРТИФІКАТ УКРСепро.pdf
26 грудня 2019 20:42
77. Зобов'язання.pdf
26 грудня 2019 20:42
76. Довід -згода з ТЗ.pdf
26 грудня 2019 20:42
73. Довід ст.17 нова.pdf
26 грудня 2019 20:42
68. Акти IV кв. 2018р..pdf
26 грудня 2019 20:42
67. Акти ІVкв.2018р..pdf
26 грудня 2019 20:42
66. Акти ІІІкв.2018р..pdf
26 грудня 2019 20:42
65. Акти ІІкв.2018р..pdf
26 грудня 2019 20:42
64. Акти І кв.2018р..pdf
26 грудня 2019 20:42
62. Довід.аналогіч.дог..pdf
26 грудня 2019 20:42
60. Ел.навчання механік.pdf
26 грудня 2019 20:42
59.Освіта механік.pdf
26 грудня 2019 20:42
55. Освіта інші прац. 5.pdf
26 грудня 2019 20:42
54. Освіта інші прац.4.pdf
26 грудня 2019 20:42
53. Освіта вироб.перс.3.pdf
26 грудня 2019 20:42
52. Освіта виробн.перс.2.pdf
26 грудня 2019 20:42
51. Освіта вироб.перс. 1.pdf
26 грудня 2019 20:42
50. Мед.кн інші працівн..pdf
26 грудня 2019 20:42
46. Трудов.книж кухарі 4.pdf
26 грудня 2019 20:42
42. Накази інші прац. 4.pdf
26 грудня 2019 20:42
41. Накази вироб.перс.3.pdf
26 грудня 2019 20:42
40. Накази 2 виробн.перс..pdf
26 грудня 2019 20:42
39. Накази 1 виробн.перс.pdf
26 грудня 2019 20:42
37. Мед.кн. адмін перс..pdf
26 грудня 2019 20:42
36. Освіта адмін.ап.3.pdf
26 грудня 2019 20:42
35. Освіта адмін.ап.2.pdf
26 грудня 2019 20:42
34. Освіта адмін перс.1.pdf
26 грудня 2019 20:42
32. Труд.кн. технолог.pdf
26 грудня 2019 20:42
30. Труд.кн.бух.2,3.pdf
26 грудня 2019 20:42
29. Труд.кн.бухгалтер1.pdf
26 грудня 2019 20:42
26. Труд.кн. Голов.бух..pdf
26 грудня 2019 20:42
25. Контракт дир..pdf
26 грудня 2019 20:42
23. Труд.кн директор.pdf
26 грудня 2019 20:42
22. Наказ адмін.3.pdf
26 грудня 2019 20:42
21. Накази адмін.перс. 2.pdf
26 грудня 2019 20:42
20. Накази адмін перс.1.pdf
26 грудня 2019 20:42
16.1 МЦ інвентар склалд.pdf
26 грудня 2019 20:42
16. МЦ інвентар 3.pdf
26 грудня 2019 20:42
15. МЦ інвентар 2.pdf
26 грудня 2019 20:42
14. МЦ інвентар 1.pdf
26 грудня 2019 20:42
13.1Саніт.паспорти 2.pdf
26 грудня 2019 20:42
13. Саніт.паспорти 1.pdf
26 грудня 2019 20:42
12. Реєстр.потужностей.pdf
26 грудня 2019 20:42
11. Дог оренди2.pdf
26 грудня 2019 20:42
10. Дог.оренди1.pdf
26 грудня 2019 20:42
9. Довід.МТБ.pdf
26 грудня 2019 20:42
5. Проект договору.pdf
26 грудня 2019 20:42
4. Доручення.pdf
26 грудня 2019 20:42
3. Розпорядження.pdf
26 грудня 2019 20:42
1. Статут.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 16:49
Електронний підпис
27 грудня 2019 16:49
Електронний підпис
27 грудня 2019 16:47
73 Реєстраційний номер.pdf
27 грудня 2019 16:47
65 Довідка про бракераж.pdf
27 грудня 2019 16:47
46 Лист зобов'язання.pdf
27 грудня 2019 16:47
42 Довідка про санкції.pdf
27 грудня 2019 16:47
39 Витяги .pdf
27 грудня 2019 16:47
37 Статут.pdf
27 грудня 2019 16:47
30 Дипломи.pdf
27 грудня 2019 16:47
29 Дипломи.pdf
27 грудня 2019 16:47
24 Трудова інженер з ОП.pdf
27 грудня 2019 16:47
21 Трудова економіст.pdf
27 грудня 2019 16:47
20 Трудова бухгалтер.pdf
27 грудня 2019 16:47
19 Трудова бухгалтер.pdf
27 грудня 2019 16:47
18 Трудова бухгалтер.pdf
27 грудня 2019 16:47
17 Трудова бухгалтер .pdf
27 грудня 2019 16:47
13 Трудова директор .pdf
27 грудня 2019 16:47
12 витяг із наказу 3.pdf
27 грудня 2019 16:47
11 витяг із наказу 2.pdf
27 грудня 2019 16:47
10 витяг із наказу 1.pdf
27 грудня 2019 16:47
6 Проект договору.pdf
27 грудня 2019 16:47
3 Згода.pdf
27 грудня 2019 16:47
2 Інформаційна довідка.pdf
27 грудня 2019 16:47
1 Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "БРОВАРСЬКЕ РАЙОННЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"

Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "БРОВАРСЬКЕ РАЙОННЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
#24887315
Переможець 17 787 564,24
UAH
09 січня 2020 11:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "БРОВАРСЬКЕ РАЙОННЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
#24887315
17 787 564,24
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 10:41
ДУ до дог 7 харчування.pdf зміни до договору
28 липня 2020 10:41
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 10:42
ДУ 3 до до 7 харчування.pdf зміни до договору
10 липня 2020 10:40
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 10:41
ДУ 2 до дог 7 послуги їдалень.pdf зміни до договору
20 травня 2020 10:41
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 11:49
ДУ 1 на зменшення послуги їдалень.pdf зміни до договору
31 січня 2020 11:47
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 11:24
Дог 7 послуги їдалень від 23.01.2020.pdf укладений
23 січня 2020 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML