Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система контролю та управління доступом до адмінбудинку
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2019-11-28-000611-b 0e2b339a58ec43a0871b46e348c8dd69
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ковтун Юрій Володимирович

380342559706 y-kovtun@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної казначейської служби України в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 37951998
Вебсайт: http://treasury.gov.ua
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Дністровська, 14
Контактна особа: Ковтун Юрій Володимирович
380342559706
y-kovtun@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 12:00
Очікувана вартість: 27 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,04%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42960000-3: Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації


Система контролю та управління доступом до адмінбудинку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Система контролю та управління доступом до адмінбудинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Дністровська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Система контролю та управління доступом до адмінбудинку Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 10:25
Proekdog_SKUD_new.docx
28 листопада 2019 10:25
уточнення.pdf
28 листопада 2019 10:25
вимоги до закупівлі SKUD уточнення.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій