Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 -71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (послуги з проведення експертизи стану охорони праці та безпеки виробництва для одержання дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки – киснево-газифікаційної станції у складі 2-х резервуарів (газифікаторів) для зберігання кисню типу CDL-2/1.6)
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2019-11-28-000377-b 8bb777764e534072a991934944eecebf
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Владимир Арнаутов

+380684120973 arnautov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД " КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02007265
Вебсайт: http://www.oblonko.at.ua
Місцезнаходження: 49055, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Контактна особа: Владимир Арнаутов
+380684120973
arnautov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 13:00
Очікувана вартість: 13 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


згідно оголошенню про закупівлю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 -71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (послуги з проведення експертизи стану охорони праці та безпеки виробництва для одержання дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки – киснево-газифікаційної станції у складі 2-х резервуарів (газифікаторів) для зберігання кисню типу CDL-2/1.6)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично виконані послуги на підставі Актів, підписаних уповноваженими представниками Сторін, з відстрочкою платежу до 30 календарних днів. Розрахунки проводяться у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі відсутності на рахунку Замовника бюджетних коштів на ці цілі, Замовник зобов’язується перерахувати кошти протягом 3 (три) банківських днів, наступних за днем надходження йому цих коштів, на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на свій рахунок. Оплата повинна бути здійснена шляхом банківського переказу на рахунок Виконавця, реквізити якого вказані в цьому Договорі. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 09:50
ОГОЛОШЕННЯ експерт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

договір
Дата подання: 02 грудня 2019 17:03
Доброго дня. Просимо внести зміни до п.4.1. договору, а саме: "Виконавець зобов`язується надати послуги, зазначені в Договорі протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту надання доступу до обладнання та необхідних документів." Дякуємо.
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Придніпровський експертно-технічний центр Держпраці" 11 901,96
UAH з ПДВ
11 901,96
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Придніпровський експертно-технічний центр Держпраці"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Придніпровський експертно-технічний центр Держпраці"
#23369086
Переможець 11 901,96
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 14:26

Документи

06 грудня 2019 14:26
Електронний підпис
06 грудня 2019 14:25
Протокол 106.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Придніпровський експертно-технічний центр Держпраці"
#23369086
11 901,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2019 14:26
Електронний підпис
06 грудня 2019 14:25
Протокол 106.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 08:08
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 10:18
Дог. 926 від 11.12.19.PDF укладений
16 грудня 2019 10:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 10 515,96
UAH (в тому числі ПДВ 1 752,66 UAH)