Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко рідке вітчизняного промислового виробництва (на початку терміну реалізації) фляжне або у пакетах жирністю не менше 2,5%, згущене молоко )
Очікувана вартість
2 928 625,00 UAH
UA-2019-11-28-000337-c c4482b83e0cd4aa4a96095fc064aee4a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаровець Галина Миколаївна

380474432128 Viddil_osviti_umr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147121
Вебсайт: http://um-osvita.gov.ua/
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Костельна, 12
Контактна особа: Макаровець Галина Миколаївна
380474432128
Viddil_osviti_umr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 20 грудня 2019 12:58
Очікувана вартість: 2 928 625,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 643,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
108565 Одиниця
ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко рідке вітчизняного промислового виробництва (на початку терміну реалізації) фляжне або у пакетах жирністю не менше 2,5%, згущене молоко )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, навчальні заклади відділу освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником накладної на оплату товару. Оплата проводиться в залежності від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 11:33
проект договору - молоко та вершки.doc
28 листопада 2019 11:32
додаток 2.docx
28 листопада 2019 11:32
додаток 6.docx
28 листопада 2019 11:32
додаток 4.docx
28 листопада 2019 11:32
додаток8.docx
28 листопада 2019 11:32
додаток 7.docx
28 листопада 2019 11:32
додаток 5.docx
28 листопада 2019 11:32
додаток 3.docx
28 листопада 2019 11:32
додаток 1.docx
28 листопада 2019 11:30
TD_молоко та вершки.docx
28 листопада 2019 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 11:33
проект договору - молоко та вершки.doc
28 листопада 2019 11:32
додаток 2.docx
28 листопада 2019 11:32
додаток 6.docx
28 листопада 2019 11:32
додаток 4.docx
28 листопада 2019 11:32
додаток8.docx
28 листопада 2019 11:32
додаток 7.docx
28 листопада 2019 11:32
додаток 5.docx
28 листопада 2019 11:32
додаток 3.docx
28 листопада 2019 11:32
додаток 1.docx
28 листопада 2019 11:30
TD_молоко та вершки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Створення конкурентного середовища в закупівлі
Дата подання: 03 грудня 2019 16:32
Дата відповіді: 04 грудня 2019 08:22
Прошу розділити закупівлю на лоти , для створенню конкурентного середовища в закупівлі, оскільки закупіля одним лотом(молоко та згущене молоко) обмежує конкуренцію серед постачальників.
Відповідь: Доброго дня.
Замовником визначений предмет закупівлі у порядку встановленим Уповноваженим органом. Замовник буде здійснювати закупівлю в цілому без поділу його на частини (лота).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мельник Ігор Миколайович 2 928 625,00
UAH з ПДВ
2 912 125,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Цюнік Микола Анатолійович 2 928 625,00
UAH з ПДВ
2 928 625,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 14:19
Електронний підпис
27 грудня 2019 14:17
тенд. проп. Мельник І.М..PDF
16 грудня 2019 16:07
Електронний підпис
16 грудня 2019 16:05
довідки.PDF
16 грудня 2019 16:05
мед книжка МельникВ,.PDF
16 грудня 2019 16:05
тара Мельник І.М..PDF
16 грудня 2019 16:05
труд. договір.PDF
16 грудня 2019 16:05
ІПН Мельник І.М..PDF
16 грудня 2019 16:05
Экспертный жб2 02.12.19.jpg
16 грудня 2019 16:05
витяг.PDF
16 грудня 2019 16:05
паспорт Мельник І.М..PDF
16 грудня 2019 16:05
копі свідоцтва ТЗ.PDF
16 грудня 2019 16:05
договір поставки №4.PDF
16 грудня 2019 16:05
договір поставки №1.PDF
16 грудня 2019 16:05
Експл. дозвіл Забран.PDF
16 грудня 2019 16:05
Мельник І.М..jpg
16 грудня 2019 16:05
Экспертный жб1 02.12.19.jpg
16 грудня 2019 16:05
транспорт_сан.обробка.PDF

Публічні документи

17 грудня 2019 15:21
довідка 4.PDF
17 грудня 2019 15:21
Довідка 1.PDF
17 грудня 2019 15:21
Трудові договора.PDF
17 грудня 2019 15:21
довідка 2.PDF
17 грудня 2019 15:21
довідка 7.PDF
17 грудня 2019 15:21
Виписка.PDF
17 грудня 2019 15:21
згода.PDF
17 грудня 2019 15:21
довідка 5.PDF
17 грудня 2019 15:21
довідка 3.PDF
17 грудня 2019 15:21
довідка 6.PDF
17 грудня 2019 15:21
згода з проектом.PDF
17 грудня 2019 15:21
Мед. книжки.PDF
17 грудня 2019 15:20
довідка-пояснення.PDF
17 грудня 2019 15:20
Паспорт.PDF
17 грудня 2019 15:20
Договір аренди.PDF
17 грудня 2019 15:20
Витяг.PDF
17 грудня 2019 15:20
Потужності.PDF
17 грудня 2019 15:20
проект мол. прод..PDF
17 грудня 2019 15:20
молоко.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мельник Ігор Миколайович

ФОП Цюнік Микола Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мельник Ігор Миколайович
#2476815871
Переможець 2 912 125,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 09:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 09:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мельник Ігор Миколайович
#2476815871
2 912 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 11:38
ду 4 до дог 3 молоко.pdf зміни до договору
25 грудня 2020 11:37
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 10:17
ду 3 до дог 3.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 10:16
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 10:40
ДУ 2 до дог 3 від 08.01.2020.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 10:40
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 11:01
ДУ 1 до дог 3 від 08.01.2020 зменш обс..pdf зміни до договору
05 червня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 19:32
Договір №3 від 08.01.2020 - молоко та вершки.pdf укладений
08 січня 2020 19:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Учасник, відповідно до проведеного аналізу виконання договору відповідно п. 1.4.1 Розділу 1 Договору № 3 від 08.01.2020 р. - ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко рідке вітчизняного промислового виробництва (на початку терміну реалізації) фляжне або у пакетах жирністю не менше 2,5%, згущене молоко) домовились про зменшення обсягів закупівлі на суму – 611 000,00 грн. (шістсот одинадцять тисяч гривень, 00 коп.) (протокол від 04.06.2020 р.) Сума виконаних зобов’язань на момент укладання даної додаткової угоди – 514 527,00грн. Кількість товару, що був поставлений Замовнику на моменту укладання даної додаткової угоди: № п/п Найм продї Од вим Заг к-ть Ціна за од в грн. Заг сума вартості продукції в грн. 1. молоко л 17 364,0 25,00 434 100,00 2. згущене молоко кг 946,2 85,00 80 427,00 Всього: 514 527,00 Потреба до кінця 2020 року – 1 786 598,00 грн. 2. Пункт 3.1 Договору викласти в такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 2 301 125,00 грн (два мільйони триста одна тисяча сто двадцять п’ять гривень, 00 коп.) без ПДВ Ціни на товар встановлюються в національній валюті України.» 3. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Учасник, відповідно до проведеного аналізу виконання договору відповідно п. 1.4.1 Розділу 1 Договору № 3 від 08.01.2020 р. - ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко рідке вітчизняного промислового виробництва (на початку терміну реалізації) фляжне або у пакетах жирністю не менше 2,5%, згущене молоко) домовились про зменшення обсягів закупівлі на суму – 436 450,00 грн. (чотириста тридцять шість тисяч чотириста п’ятдесят гривень, 00 коп.) (протокол від 29.10.2020р.) Сума виконаних зобов’язань на момент укладання даної додаткової угоди – 1 214 868,00грн. Кількість товару, що був поставлений Замовнику на моменту укладання даної додаткової угоди: № п/п Найменування продукції Одиниця виміру Загальна кількість Ціна за одиницю виміру продукції в грн. Загальна сума вартості продукції в грн. 1. молоко л 42 897 25,00 1 072 425,00 2. згущене молоко кг 1675,80 85,00 142 443,00 Всього: 1 214 868,00 Потреба до кінця 2020 року – 649 807,00 грн. 2. Пункт 3.1 Договору викласти в такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 864 675,00 грн (один мільйон вісімсот шістдесят чотири тисячі шістсот сімдесят п’ять гривень, 00 коп.) без ПДВ Ціни на товар встановлюються в національній валюті України.» 3. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 4. Дана Угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 5. Дана Угода набуває чинності з моменту підписання його сторонами.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Учасник, відповідно до проведеного аналізу виконання договору, рішення сесії Уманської міської ради від 04.12.2020 №1-4/8 «Про внесення змін до рішення сесії міської ради від 20.12.2019 №3.1-71/7 «Про міський бюджет 2020» та відповідно п. 1.4.1 Розділу 1 Договору № 3 від 08.01.2020 р. - ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко рідке вітчизняного промислового виробництва (на початку терміну реалізації) фляжне або у пакетах жирністю не менше 2,5%, згущене молоко) домовились про зменшення обсягів закупівлі на суму – 133 600,00 грн. (сто тридцять три тисячі шістсот гривень, 00 коп.) (протокол від 07.12.2020 р.) Сума виконаних зобов’язань на момент укладання даної додаткової угоди – 1 466 636,50грн. Кількість товару, що був поставлений Замовнику на моменту укладання даної додаткової угоди: № п/п Найменування продукції Одиниця виміру Загальна кількість Ціна за одиницю виміру продукції в грн. Загальна сума вартості продукції в грн. 1. молоко л 51 553,00 25,00 1 288 825,00 2. згущене молоко кг 2 091,90 85,00 177 811,50 Всього: 1 466 636,50 Потреба до кінця 2020 року – 264 438,50 грн. (молоко 8000 л х 25,00 грн.-200 000,00 грн., згущене молоко 758,100 кг х 85,00 грн. – 64 438,50 грн.) 2. Пункт 1.2. та 3.1 Договору від 08.01.2020 №3 викласти в новій редакції: «1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару – ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко рідке вітчизняного промислового виробництва (на початку терміну реалізації) фляжне або у пакетах жирністю не менше 2,5%, згущене молоко) Кількість 62 403,00 од. «3.1. Ціна цього Договору становить 1 731 075,00 грн (один мільйон сімсот тридцять одна тисяча сімдесят п’ять гривень, 00 коп.) без ПДВ Ціни на товар встановлюються в національній валюті України.» 3. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 4. Дана Угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 5. Невід’ємною частиною даної Додаткової угоди є Додаток №1. 6. Дана Угода набуває чинності з моменту підписання його сторонами.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10.2. Договору №3 від 08.01.2020р. Сторони домовились: Про продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.. Дана Додаткова угода складена українською мовою у 2-х примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу для кожної із сторін. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 731 075,00
UAH