Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Захищені носії особистих ключів
Очікувана вартість
63 800,00 UAH
UA-2019-11-28-000224-a 7ff3a9f10d5d47a29200ff0d9a987a44
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ачкасова Людмила Олександрівна

+380552420106 INBOX@KSA.COURT.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХЕРСОНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 42261148
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ 295 ХЕРСОНСЬКОЇ СТРІЛЕЦЬКОЇ ДИВІЗІЇ, будинок 1-А
Контактна особа: Ачкасова Людмила Олександрівна
+380552420106
INBOX@KSA.COURT.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 13:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 14:40
Очікувана вартість: 63 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 638,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
116 шт
Захищені носії особистих ключів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська обл., Херсон, 295 Херсонської стрілецької дивізії, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019  —  26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30233180-6 — Флеш-накопичувачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 11:22
Проект договору.doc
28 листопада 2019 11:22
Тендерна пропозиція.doc
28 листопада 2019 11:22
Технічні та якісні вимоги комп. комплектуючі (апаратні ключі) 2019.docx
28 листопада 2019 11:22
ТД КЛЮЧІ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до документації до торгів
Дата подання: 28 листопада 2019 17:03
Дата відповіді: 03 грудня 2019 16:13
Доброго дня! 1. Замовник у Розділі третьому п.1 вимагає згідно документації завантаження документів тендерної пропозиції у вигляді кольорових скан-копій. Згідно статті 25 Закону п.1 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. В статті 25 Закону п.1 не визначається вимога до кольору сканованих копій, одже вони можуть бути як кольоровими, так і чорно-білими, тому просимо скасувати цю вимогу. 2. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» ч. 1 ст. 16 Закону встановлений перелік кваліфікаційних критеріїв, зокрема - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Отже, вимога Замовника п.3 Додатку 3 до Тендерної документації про надання підтверджень виконання щонайменше двох договорів, а також деталізована вимога щодо вартості виконаного договору не менше ніж 60% від очікуваної вартості закупівлі є необґрунтованою, а відхилення пропозиції на підставі невиконання цих необґрунтованих вимог — незаконним. Також наявність відгуків від Замовників про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці та наданих у складі тендерної пропозиції не є обов’язковою згідно ч. 1 ст. 16 Закону, оскільки підтвердженням виконання договорів є копії накладних до них. Відгуки про виконання наданого у довідці договору» на відміну від самих договорів, накладних та інших передбачених законодавством правочинів, не передбачені Законодавством України та в ньому не визначені. Відповідно до Частини 4 Статті 16 Закону України «Про публічні Закупівлі»: « Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Зважаючи на вищевикладене та з метою виконання Закону України «Про публічні закупівлі» п. 1 Статті 3 , п.4 статті 16, та п.4 статті 22 Закону просимо: 2.1. видалити з п.3 Додатку 3 Тендерної документації наступні вимоги: «Надати до Довідки про документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів - відгуки від замовників про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці та наданих у складі тендерної пропозиції (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника).» 2.2. скасувати показник деталізованої вимоги аналогічних договорів вартістю не менше ніж 60% від очікуваної вартості закупівлі. 2.3. змінити показник кількості аналогічних договорів із 2-х до одного 3. Замовником у п. 15 Додатку 3 до Тендерної документації вимагаються наступні документи: - копія балансу підприємства за останній звітний період. - копія звіту про фінансові результати за останній звітний період. - копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. - оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами). Звертаємо Вашу увагу на те, що кваліфікаційний критерій "наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами)", встановлений частиною другою статті 16 Закону України "Про здійснення державних закупівель", втратив чинність разом із цим Законом 01 серпня 2016 року на підставі пункту 5 розділу ІХ Закону України "Про публічні закупівлі". Тому й вимагати Замовником відповідних документів від учасника немає підстав. В переліку підстав для відмови Учаснику згідно ст.17 Закону, дані вимоги та даний перелік документів відсутні. Кваліфікаційні критерії згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачають один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» п.4 ст.16 документи, що не передбачені законодавством України для Учасників не подаються ними у складі пропозиції. Відповідно до Частини 4 Статті 16 Закону України «Про публічні Закупівлі»: « Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Тому просимо видалити з Тендерної документації Додатку 3 п.15.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Протоколом тендерного комітету Херсонського апеляційного суду №166 від 03.12.2019 року відкриті торги з предметом "Захищені носії особистих ключів" відмінені.
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 02 грудня 2019 10:10
Дата відповіді: 03 грудня 2019 16:15
Шановний Замовнику! Умовами вашої тендерної документації зазначено, що строк поставки товару до 26 грудня 2019 року. Враховуючи, що дата проведення аукціону призначено системою Прозорро на 16 грудня 2019 року та уявити, що Замовник дуже швидко здійснить процедуру розгляду тендерних пропозицій Учасників і здійснить публікацію повідомлення про намір укласти договір теж 16.12.2019, то щоб уникнути порушення вимог частини другої статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» Договір з переможцем торгів повинен бути укладеним не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір а саме не раніше 27 грудня 2019 року. Питання: Як замовнику здійснити поставку товару до 26 грудня 2019 року???? Вимога: Внести зміни до умов тендерної документації, а саме продовжити термін поставки Товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Протоколом тендерного комітету Херсонського апеляційного суду №166 від 03.12.2019 року відкриті торги з предметом "Захищені носії особистих ключів" відмінені.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 грудня 2019 16:28
Коментар щодо відміни: ВІдсутність подальшої потреби в закупівлі товару
Документи:
03 грудня 2019 16:28
Протокол відміна.pdf