Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони об'єктів
Очікувана вартість
11 133 720,00 UAH
UA-2019-11-28-000151-c 44266c701c294610966152cd5a750a6a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисенко Наталія Сергіївна

+380504749692 tender@voda.dn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Компанія «Вода Донбасу»
Код ЄДРПОУ: 00191678
Вебсайт: http://www.voda.dn.ua
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Карла Лібкнехта, 177а, Донецька область, м.Маріуполь
Контактна особа: Лисенко Наталія Сергіївна
+380504749692
tender@voda.dn.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування
На цей час на території Донецької області відповідно до розпорядження КМУ від 26.01.2015 №47-р «Про встановлення режимів підвищеної готовності та надзвичайної ситуації» введений режим надзвичайної ситуації загальнодержавного рівня. Відповідно до п.24 ч.1 ст.2 Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012 №5403-VI надзвичайна ситуація - обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності. В умовах надзвичайної ситуації першочерговими є забезпечення безпеки та охорони водних об’єктів, які знаходяться на балансі КП «Компанія «Вода Донбасу». Це обумовлено необхідністю запобігти розкраданню майна Компанії, знищенню або пошкодженню споруд, виробничо-технологічних установок, механізмів або устаткування (комунікацій, систем, апаратів, комп'ютерної та оргтехніки, станків, передаточних та силових машин, приладів та ін.), загибеллю працівників, що знаходяться на водних об’єктах. Найбільш ефективний засіб зменшення шкоди та збитків, яких зазнають суспільство, держава і кожна окрема особа в результаті надзвичайної ситуації, запобігати їх виникненню, а в разі виникнення, виконувати заходи, адекватні ситуації, що склалася. Виходячи з очікуваної вартості закупівлі (11 133 720,00 грн. на 2020 рік за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4), КП «Компанія «Вода Донбасу» об’єктивно не може дотриматися строків проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою (від 45-60 календарних днів до укладення договору) відповідно до ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи очікувану вартість закупівлі послуг з охорони об’єктів еквівалентну 133 тисячам євро згідно річного плану закупівель на 2020 рік. У зв’язку з виникненням особливих соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення процедури відкритих торгів, а саме нагальною необхідністю проведення заходів щодо забезпечення безперебійного водопостачання і водовідведення, застосування переговорної процедури закупівлі у даному випадку є єдино можливою. До того ж, у Замовника є потреба в послугах охорони для об’єктів підприємства по території всієї Донецької області, в тому числі по об’єктах, які розташовано в населених пунктах або поблизу, перелік яких визначено Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.11.2014р. №1085-р «Про затвердження населених пунктів на території яких органи державної влади України не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження», тобто конкурсних альтернатив охорони на непідконтрольній території не вбачається. Товариство з обмеженою відповідальністю «АКМ – Гарант» вже багато років плідно співпрацює з КП «Компанія «Вода Донбасу» щодо надання послуг з охорони об'єктів. Якість послуг та умови їх надання повністю відповідають вимогам замовника. Таким чином, в умовах надзвичайної ситуації неукладення договору з ТОВ «АКМ – Гарант» на закупівлю по предмету: «Охоронні послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (послуги з охорони об'єктів)» може призвести до розкрадання майна або порушення його цілісності, з подальшим загостренням санітарно-епідеміологічної ситуації та створенням реальної загрози екологічної катастрофи. Питання щодо ситуації з припинення надання послуг охорони об'єктів було розглянуто на позаплановому засідання комісії з питань надзвичайних ситуації КП «Компанія «Вода Донбасу» (Протокол №6 від 25.11.2019).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019 10:43
Оскарження наміру укласти договір: 04 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Послуги з охорони об'єктів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
285480 година
послуги з охорони об'єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 5.3. Оплата проводиться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (Десяти) днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

28 листопада 2019 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 10:27
ПРОТОКОЛ 13.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-09-000030 ● 4a9b16ce24a94728b55abd8fa38e80c1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2020 14:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.01.2020 № 3

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
08.01.2020 № 3

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-11-28-000151-c 28.11.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-10 10:57:57

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з охорони об'єктів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-28-000151-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на реквізити та зміст відповідних документів) щодо виникнення особливих економічних чи соціальних обставин пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, які підтверджують необхідність застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 3 частини другої статті 35 Закону та укладання договору із закупівлі послуг з охорони об'єктів саме з товариством з обмеженою відповідальністю «АКМ-ГАРАНТ».
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-10 13:28:35

Пояснення щодо обґрунтованості проведення переговорної процедури закупівлі по предмету: «Охоронні послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (послуги з охорони об'єктів)» на 2020 рік

У якості пояснення повідомляємо, що Маріупольська місцева прокуратура №1, м. Маріуполь Донецької області вже зверталася з аналогічного питання (предмет та підстави) в інтересах держави до Господарського суду Донецької області щодо:
«визнання недійсним рішення тендерного комітету (уповноважених осіб) Комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» про визнання переможцем процедури закупівлі за переговорною процедурою за №UA-2017-12-19-003213-с ТОВ «АКМ-Гарант» оформленого протоколом №297 від 19.12.2017р.; визнання недійсним договору №10-17-119Т про надання послуг з охорони об’єктів на суму 7970461,20 грн. з ПДВ, укладеним між Комунальним підприємством «Компанія «Вода Донбасу» та ТОВ «АКМ-Гарант» та припинення його виконання на майбутнє».
За результатами судового розгляду Господарським судом Донецької області у позові Маріупольської місцевої прокуратури №1, м. Маріуполь Донецької області було відмовлено повністю (Рішення від 29.11.2018 по Справі № 905/1352/18 у Єдиному державному реєстрі судових рішень за посиланням: http://reyestr.court.gov.ua/Review/78483605).
Зокрема, у рішенні суду зазначено:
«При цьому судом враховано, що КП «Компанія «Вода Донбасу» створено з метою централізованого забезпечення технічною та питною водою населення, підприємств, міст, інших населених пунктів та споживачів води.
Також суд звертає особливу увагу на те, що забезпечення кожної людини питною водою нормативної якості в межах науково обґрунтованих нормативів питного водопостачання залежно від району та умов проживання гарантовано в Україні у відповідності до ст.7 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення».
Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.
Діяльність як державних органів, так і органів місцевого самоврядування повинна бути спрямована не тільки на ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій, а насамперед на їх недопущення.
Отже, Комунальним підприємством «Компанія «Вода Донбасу» забезпечуючи гарантовані права людини, правомірно укладено договір про надання послуг з охорони об’єктів №10-17-119Т від 26.12.2017р. з метою недопущення припинення централізованого постачання технічної та питної води застосовуючи переговорну процедуру, оскільки в іншому разі, настання надзвичайних ситуацій було б неминучим.
Крім того, суд також зазначає, що звертаючись з даним позовом у серпні 2018 року, тоді як процедура закупівлі послуг з охорони мала місце в грудні 2017 року і укладений договір частково виконано, прокурор не здійснив аналізу економічної доцільності проведення нових торгів та не оцінив наслідки визнання недійсним договору №10-17-119Т про надання послуг з охорони об’єктів від 26.12.2017р.; отже, останнім не дотримано балансу між поставленими цілями та використаними засобами, та не визначено які цілі будуть досягнуті, враховуючи, що залишення об’єктів за спірним договором без охорони як на підконтрольній території України, так і на тимчасово непідконтрольній українській владі території призведе до негативних наслідків.
Враховуючи вищевикладене та приймаючи до уваги прийняття оскаржуваних рішень з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», суд дійшов висновку про відсутність підстав для визнання їх недійсним, з огляду на що, позовні вимоги про визнання недійсним рішення тендерного комітету (уповноважених осіб) Комунального підприємства Компанія Вода Донбасу про визнання переможцем процедури закупівлі за переговорною процедурою за №UA-2017-12-19-003213-с ТОВ АКМ-Гарант, оформленого протоколом №297 від 19.12.2017р. задоволенню не підлягають».
За результатами апеляційного судового розгляду Східним апеляційним господарським судом за позовом Маріупольської місцевої прокуратури №1, м. Маріуполь Донецької області Апеляційну скаргу прокуратури Харківської області залишено без задоволення, Рішення господарського суду Донецької області від 29.11.2018 у справі №905/1352/18 залишено без змін (Постанова від 14.03.2019 по Справі № 905/1352/18 у Єдиному державному реєстрі судових рішень за посиланням: http://reyestr.court.gov.ua/Review/80589758).
Зокрема, у постанові суду зазначено:
«Як убачається з матеріалів справи, в обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі перший відповідач посилається на виникнення особливих соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення процедури відкритих торгів, а саме: нагальною необхідністю проведення заходів щодо забезпечення безпеки та охорони об’єктів, які знаходяться на балансі КП “Компанія “Вода Донбасу”, у зв’язку з чим застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 3 частини 2 ст.35 ЗУ “Про публічні закупівлі” у даному випадку є єдино можливою.
Натомість прокурор в апеляційній скарзі зазначає, що замовником документально не підтверджено наслідків надзвичайної ситуації та не визначено заходів, які необхідно вжити для їх ліквідації, в обґрунтуванні замовника відсутня така обов’язкова умова переговорної процедури закупівлі як негайна ліквідація саме наслідків надзвичайної ситуації будь-якого характеру.
Колегія суддів вважає, що таке твердження безпідставними та такими, що спростовуються матеріалами справи.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України “Про встановлення режимів підвищеної готовності та надзвичайної ситуації” №47-р від 26.01.2015 встановлено режим надзвичайної ситуації у Донецькій та Луганській областях (а.с.91, том 1).
У листі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області, на який посилається прокурор, зазначено, що надзвичайних ситуацій, які пов’язані із діяльністю КП «Компанія «Вода Донбасу» та виникли за період з 01.11.2017 по 22.12.2017, не зареєстровано. Разом з цим у 2015 році зареєстрована надзвичайна ситуація, що склалася на території Луганської та Донецької областей, спричинена протиправними діями терористичного спрямування, що здійснюються незаконними воєнізованими формуваннями. Зазначена ситуація класифікована на засіданні Експертної комісії ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій як соціальна надзвичайна ситуація державного рівня. Станом на лютий 2018 зазначена надзвичайна ситуація знаходиться на обліку як не ліквідована. Ураховуючи, що розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26.01.2015 №47-р на території Донецької та Луганської області з метою координації дій державних органів, спрямованих на подолання наслідків зазначеної надзвичайної ситуації державного рівня, встановлено режим надзвичайної ситуації функціонування територіальних підсистем єдиної системи цивільного захисту, ДСНС, починаючи з січня 2015 року, вважає усі надзвичайні події та ситуації на території областей, що були спричинені протиправними діями терористичного спрямування та призвели до руйнування житлових будинків, об’єктів інфраструктури, життєзабезпечення та соціальної сфери, порушення нормальних умов життєдіяльності населення на тривалий час, складовими вищезазначеної надзвичайної ситуації державного рівня, яка знаходиться на обліку з січня 2015 року (а.с.62-63, том 1).
Згідно з висновком Донецької торгово-промислової палати від 03.07.2014 №2005/12.12-03 за результатом розгляду запиту КП «Компанія «Вода Донбасу» про надання висновку про обставини форс-мажора. Зокрема, зазначено, що у результаті проведення антитерористичної операції 10.06.2014 Семенівській ділянці Слов’янського району пошкоджена насосна станція 1-го підйому каналу Сіверський Донець Донбас, загинули працівники підприємства. Донецька торгово-промислова палата дійшла висновку про наявність форс-мажорних обставин при здійсненні КП «Компанія «Вода Донбасу» договірних зобов`язань з надання послуг централізованого водопостачання та водовідведення (а.с.92-94, том 1).
Матеріали справи також містять сертифікат (висновок) №31735, №1736 про настання обставин непереборної сили, довідку щодо класифікації надзвичайних ситуацій, протокол засідання №17/06-14 від 15.07.2014 Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій, довідку про порушення нормальних умов життєдіяльності населення Донецької області щодо забезпечення питного водопостачання, довідку Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області щодо класифікації надзвичайної ситуації тощо (а.с.95-100, 105, том 1).
Таким чином, на дату проведення переговорної процедури КП «Компанія «Вода Донбасу» надзвичайна ситуація у Донецькій області підтверджена на державному рівні та визначено її класифікаційні ознаки».
Підсумовуючи наведене, звертаємо увагу на те, що при судовому розгляді аналогічного питання щодо обрання процедури закупівлі послуг охорони у 2018 році було доведено безпідставність усіх висунутих прокуратурою стверджень та вимог.
Рішення Господарського суду в Донецькій області від 29.11.2018 та Постанова від 14.03.2019 Східного апеляційного господарського суду по Справі № 905/1352/18 додаються.

Надання інформації про усунення порушення замовником

АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Згідно з пунктом 3.3. Інструкції «Моніторинг Держаудитслужби України. Інструкція по роботі.», розміщеній на майданчику SmartTender, у разі якщо Замовник отримав повідомлення про оприлюднення «Висновку про результати» зі статусом «Порушення ВИЯВЛЕНІ», у нього є можливість за кнопкою «Опублікувати Звіт про усунення порушень» (одноразово) оприлюднитиі нформацію про «усунення порушень» або «відмову від усунення» або «причини неможливості усунення». У зв’язку з цим, комунальне підприємства «Компанія «Вода Донбасу» (далі – Замовник), відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надає аргументоване заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі Замовника «Охоронні послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (послуги з охорони об'єктів)», оприлюдненого в електронній системі закупівель 30 січня 2020 року, за кнопкою «Опублікувати Звіт про усунення порушень». У пункті 1 констатуючої частини оприлюдненого висновку Держаудитслужби України зазначено, що «Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив наявність підстави застосування переговорної процедури закупівлі послуг з охорони об'єктів визначеної пунктом 3 частини другої статті 35 Закону». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. В протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №13 від 28.11.2019 та Повідомленні про намір укласти договір, які оприлюднені в установленому порядку на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, наведено обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на конкретні нормативні документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (розпорядження КМУ від 26.01.2015 №47-р «Про встановлення режимів підвищеної готовності та надзвичайної ситуації», протокол позапланового засідання комісії з питань надзвичайних ситуацій КП «Компанія «Вода Донбасу» №6 від 25.11.2019р.). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 22.11.2016 № 3302-06/37709-06, у залежності від предмета закупівлі та умови для застосування переговорної процедури закупівлі, замовник самостійно визначає документи, зокрема експертні, нормативні, технічні та інші, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону. Жодним нормативно-правовим актом в сфері публічних закупівель не встановлено, як повинно обґрунтовуватись застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 3 частини 2 статті 35, та якими документами підтверджується наявність підстави застосування переговорної процедури закупівлі послуг з охорони об'єктів. Таким чином, КП «Компанія «Вода Донбасу» при проведенні переговорної процедури закупівлі послуг з охорони об’єктів було дотримано вимоги пункту 3 частини 2 статті 35 Закону, обґрунтовано та документально підтверджено наявність підстави застосування переговорної процедури закупівлі послуг з охорони об'єктів, а саме: «нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури».

2020-02-05 10:19:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Керуючись частиною 10 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Комунальне підприємство «Компанія «Вода Донбасу» скористалось своїм правом оскаржити висновок до суду, про що зазначає в електронній системі закупівель. Адміністративний позов від 11.02.2020 №0.03.01/219 про визнання протиправним та скасування висновку від 30.01.2020 року про результати моніторингу закупівлі за унікальним номером оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-28-000151-с додається.
Дата публікації: 13 лютого 2020

Документи:

13 лютого 2020 08:59
Електронний підпис
13 лютого 2020 08:57
Адміністративний позов.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКМ-ГАРАНТ"
#35793416
Переможець 11 133 720,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 10:43

Документи

28 листопада 2019 10:43
Електронний підпис
28 листопада 2019 10:42
ПРОТОКОЛ 13.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 10:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКМ-ГАРАНТ"
#35793416
11 133 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2019 10:43
Електронний підпис
28 листопада 2019 10:42
ПРОТОКОЛ 13.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 12:22
Договір про надання послуг з охорони обєктів №10-19-176Т від 04.12.2019.pdf укладений
04 грудня 2019 12:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 190 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 698 450,00 UAH)