Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки (держ.бюджет)
Очікувана вартість
9 660,00 UAH
UA-2019-11-28-000101-b d200a4215d2b4d67ad25662456a96f56
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мазур Любов Любомирівна

380342530655 lubovmazur.00@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01993256
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ЄВГЕНА КОНОВАЛЬЦЯ, будинок 132
Контактна особа: Мазур Любов Любомирівна
380342530655
lubovmazur.00@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


Бланків 8 найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 штуки
Запис лікаря прийм.відділення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
5000 штуки
Направлення на мікродосл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
3000 штуки
Листок назначень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
3000 штуки
Темпер.листок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
3000 штуки
Вкладиш до іст.хвороби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
3000 штуки
Інформаційна згода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
10 штуки
Стаціонар.журнал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
6 штуки
Журнал амб.пацієнта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Тендерна документація

28 листопада 2019 08:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Гусак І.М
#2833603236
Переможець 9 660,00
UAH
28 листопада 2019 08:51

Документи

28 листопада 2019 08:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 08:53

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Запис лікаря прийм.відділення 3000 штуки 0,60
UAH
Направлення на мікродосл. 5000 штуки 0,10
UAH
Листок назначень 3000 штуки 0,40
UAH
Темпер.листок 3000 штуки 0,40
UAH
Вкладиш до іст.хвороби 3000 штуки 0,40
UAH
Інформаційна згода 3000 штуки 0,40
UAH
Стаціонар.журнал 10 штуки 70,00
UAH
Журнал амб.пацієнта 6 штуки 60,00
UAH