Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Долинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43314923 |
Місцезнаходження: | 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, пр. Незалежності,12 |
Контактна особа: |
Барко Мар’яна Миронівна +380347728093 tender_osvitamr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2019 09:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 12:11 |
Очікувана вартість: | 470 050,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,64% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | не пізніше п’яти банківських днів з дня поступлення коштів на розрахунковий рахунок | Пiсляоплата | 31 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2019 09:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2019 09:23 |
Додаток 5 форма тендерної пропозиції.docx | |
28 листопада 2019 09:23 |
Додаток 4 проєкт договору.docx | |
28 листопада 2019 09:23 |
Додаток 3 технічні характеристики.docx | |
28 листопада 2019 09:23 |
Додаток 2 відповідність учасника вимогам_ визначеним у ст. 17 Закону.docx | |
28 листопада 2019 09:23 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx | |
28 листопада 2019 09:23 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-10-000029 ● 8424345dff604a1b8324f114da683eab
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2020 15:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.01.2020 №2
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.01.2020 №2
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-11-28-000047-a 28.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу закупівлі Управління освіти Долинської міської ради UA-2019-11-28-000047-a Управлінням західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області винесено висновок про результати моніторингу закупівлі від 21 січня 2020. Згідно з даним висновком, на порушення абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Савчук Галина Михайлівна через ненадання документів у відповідності з вимогами тендерної документації, які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та уклав з ним договір про закупівлю. Однак, управління освіти Долинської міської ради просить врахувати таке: Переможець торгів Савчук Г.М. на виконання умов тендерної документації на підтвердження відсутності підстав для відхилення відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надав такі документи: Витяг з інформаційної системи органів ДФС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами станом на 21.12.2019. Під час розгляду пропозиції даного учасника було враховано наступне: За змістом цього документа видно, що Савчук Г.М. сплачує всі необхідні податки та збори, недоїмки, нарахованої пені немає. Даний документ є електронним документом, який отримано та оформлено відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний цифровий підпис», а отже, відповідно до статті 8 цього закону, його юридична сила та допустимість не можуть заперечуватися. На документ накладено електронний цифровий підпис учасника, що виключає будь який сумнів в його справжності. Отже, учасник надав повну та вичерпну інформацію про те, чи має він заборгованість зі сплати податків та зборів. Крім цього, після визнання учасника переможцем, автоматично системою було сформовано два документи: Квитанція №1 з ДФС про відсутність заборгованості та Інформація (Квитанція №2) з ДФС про відсутність заборгованості. В даних квитанціях міститься інформація про те, що в Савчук Г.М. відсутня заборгованість зі сплати податків та зборів. Ці документи підписані елетронним цифровим підписом Назва файлу з підписом: 6590002426097J1603102100001093611220192659.KVT Електронна печатка: Державна податкова служба України. "ОТРИМАНО ЕК". Організація (установа): Державна податкова служба України. Додатково зазначаємо, що за змістом тендерної документації, розділ 3, частина 1 - До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника. Оскільки інформацію про відсутність заборгованості в даного учасника можна отримати додатково з інших документів, дана помилка була визнана несуттєвою. Також було враховано те, що дана пропозиція є однією з найбільш економіно вихідних, тому замовник додатково керувався принципами максимальної економії та ефективності.
2020-01-24 15:17:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Савчук Галина Михайлівна |
466 752,00
UAH
|
466 752,00
UAH
|
Документи |
Фізична особа підприємець Андрущакевич Оксана Михайлівна |
470 050,00
UAH
|
470 050,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Савчук Галина Михайлівна #1763801002 |
Переможець |
466 752,00
UAH
|
21 грудня 2019 09:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2020 14:11
|
Додаткова угода | укладений |
11 вересня 2020 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 09:05
|
Договір | укладений |
08 січня 2020 09:04
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 січня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
62 024,50
UAH
|
Причини розірвання договору: | Рішення сесії Долинської міської ради від 28.05.2020 року № 557-16/2020 «Про утворення бухгалтерії та введення посади головного бухгалтера в Долинському ліцеї №6 «Європейський» та ч. 1 ст. 651 ЦК України. |