Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування
Очікувана вартість
470 050,00 UAH
UA-2019-11-28-000047-a f465905e5f4948fe833d1d1ee6d4bf27
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барко Мар’яна Миронівна

+380347728093 tender_osvitamr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Долинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43314923
Місцезнаходження: 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, пр. Незалежності,12
Контактна особа: Барко Мар’яна Миронівна
+380347728093
tender_osvitamr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019 09:23
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 12:11
Очікувана вартість: 470 050,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,64%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


для Долинського академічного гуманітарного ліцею №6
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації шкільного харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, м. Долина, вул. С. Бандери, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг не пізніше п’яти банківських днів з дня поступлення коштів на розрахунковий рахунок Пiсляоплата 31 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-10-000029 ● 8424345dff604a1b8324f114da683eab
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2020 15:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

10.01.2020 №2

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.01.2020 №2


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-11-28-000047-a 28.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу закупівлі Управління освіти Долинської міської ради UA-2019-11-28-000047-a Управлінням західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області винесено висновок про результати моніторингу закупівлі від 21 січня 2020. Згідно з даним висновком, на порушення абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Савчук Галина Михайлівна через ненадання документів у відповідності з вимогами тендерної документації, які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та уклав з ним договір про закупівлю. Однак, управління освіти Долинської міської ради просить врахувати таке: Переможець торгів Савчук Г.М. на виконання умов тендерної документації на підтвердження відсутності підстав для відхилення відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надав такі документи: Витяг з інформаційної системи органів ДФС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами станом на 21.12.2019. Під час розгляду пропозиції даного учасника було враховано наступне: За змістом цього документа видно, що Савчук Г.М. сплачує всі необхідні податки та збори, недоїмки, нарахованої пені немає. Даний документ є електронним документом, який отримано та оформлено відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний цифровий підпис», а отже, відповідно до статті 8 цього закону, його юридична сила та допустимість не можуть заперечуватися. На документ накладено електронний цифровий підпис учасника, що виключає будь який сумнів в його справжності. Отже, учасник надав повну та вичерпну інформацію про те, чи має він заборгованість зі сплати податків та зборів. Крім цього, після визнання учасника переможцем, автоматично системою було сформовано два документи: Квитанція №1 з ДФС про відсутність заборгованості та Інформація (Квитанція №2) з ДФС про відсутність заборгованості. В даних квитанціях міститься інформація про те, що в Савчук Г.М. відсутня заборгованість зі сплати податків та зборів. Ці документи підписані елетронним цифровим підписом Назва файлу з підписом: 6590002426097J1603102100001093611220192659.KVT Електронна печатка: Державна податкова служба України. "ОТРИМАНО ЕК". Організація (установа): Державна податкова служба України. Додатково зазначаємо, що за змістом тендерної документації, розділ 3, частина 1 - До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника. Оскільки інформацію про відсутність заборгованості в даного учасника можна отримати додатково з інших документів, дана помилка була визнана несуттєвою. Також було враховано те, що дана пропозиція є однією з найбільш економіно вихідних, тому замовник додатково керувався принципами максимальної економії та ефективності.

2020-01-24 15:17:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Савчук Галина Михайлівна 466 752,00
UAH
466 752,00
UAH
Документи
Фізична особа підприємець Андрущакевич Оксана Михайлівна 470 050,00
UAH
470 050,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 16:45
Електронний підпис
23 грудня 2019 16:44
Електронний підпис
23 грудня 2019 16:42
довідка ДПС.pdf
23 грудня 2019 16:42
Dovidka_19351547160000244512 (1).pdf
12 грудня 2019 09:56
Електронний підпис
12 грудня 2019 09:55
Електронний підпис
12 грудня 2019 09:51
Електронний підпис
12 грудня 2019 09:51
Електронний підпис
12 грудня 2019 09:45
Проект договору.pdf
12 грудня 2019 09:45
ФАЙЛ 4 МЕНЮ.pdf
12 грудня 2019 09:45
ФАЙЛ 2 ПАСПОРТ.pdf
12 грудня 2019 09:45
ФАЙЛ 1.pdf
12 грудня 2019 09:45
декларації про якість.pdf
12 грудня 2019 09:45
Виписка ЄДР.pdf
12 грудня 2019 09:45
характер.pdf
12 грудня 2019 09:45
виконаний договір.pdf
12 грудня 2019 09:45
медичні кн.pdf
12 грудня 2019 09:45
відповід ст16.pdf
12 грудня 2019 09:45
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 10:47
ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Савчук Галина Михайлівна

Фізична особа підприємець Андрущакевич Оксана Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Савчук Галина Михайлівна
#1763801002
Переможець 466 752,00
UAH
21 грудня 2019 09:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2019 09:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Савчук Галина Михайлівна
#1763801002
466 752,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 14:11
Додаткова угода укладений
11 вересня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 09:05
Договір укладений
08 січня 2020 09:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 62 024,50
UAH
Причини розірвання договору: Рішення сесії Долинської міської ради від 28.05.2020 року № 557-16/2020 «Про утворення бухгалтерії та введення посади головного бухгалтера в Долинському ліцеї №6 «Європейський» та ч. 1 ст. 651 ЦК України.