Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло
Очікувана вартість
883 643,89 UAH
UA-2019-11-27-004829-b 88a40f46b1c64ceca98c06547b5de103
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Афанасьєва Вікторія

380662103090 dru.ddi2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дружківський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 02770021
Вебсайт: http://druddi.ucoz.ua
Місцезнаходження: 84201, Україна , Донецька обл., Дружківка, вул.Люксембург Р., буд . 38
Контактна особа: Афанасьєва Вікторія
380662103090
dru.ddi2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 20:56
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 17 грудня 2019 11:17
Очікувана вартість: 883 643,89 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 836,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8836.44 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Масло вершкове жирність не меньше 72 % (без додавання рослинних жирів) згідно з додатком 3 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3965 кілограми
Масло вершкове жирність не меньше 72 % (без додавання рослинних жирів) згідно з додатком 3 тендерної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84201, Україна, Донецька область, Дружківка, вул. Люксембург Р., буд. 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі видаткових накладних з урахуванням ст.23 Бюджетного Кодексу України Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 14:12
Зміни до тд.docx
05 грудня 2019 14:10
ДКТ масло вершкове на 2020 рік..docx
05 грудня 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 09:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 20:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 14:12
Зміни до тд.docx
05 грудня 2019 14:10
ДКТ масло вершкове на 2020 рік..docx
27 листопада 2019 20:58
ДКТ масло вершкове на 2020 рік..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фасовка масла
Дата подання: 29 листопада 2019 09:59
Дата відповіді: 02 грудня 2019 10:47
Масло повинно бути у пачці 200г?
Відповідь: так
Стосовно реєстраційних записів
Дата подання: 04 грудня 2019 11:35
Дата відповіді: 05 грудня 2019 14:31
Згідно додатку 2 ТД, у разі відсутності у Учасника сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2018, ISO 9001:2015, IDT), або якщо термін останньої перевірки сертифікованої системи управління якістю, акредитованою НААУ установою, перевищує шість місяців відносно дати оприлюднення оголошення, Учасник повинен надати скановані з оригіналів документи, щодо змісту процедур та реєстраційних записів Учасника за останні 3 (три) місяці (відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури (по одному екземпляру стосовно кожної процедури) системи управління якістю. Прохання надати роз’яснення стосовно реєстраційних записів. Про застосування кожної процедури ведуться декілька різних за змістом журналів реєстраційних записів. Яким чином Учасник повинен обрати один з декількох та/або визначити, який з них важливіший для Замовника? Чи оприлюдненню підлягають все ж такі всі наявні записи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Згідно умовам тендерної документації Учасник повинен надати скановані з оригіналів документи, щодо змісту процедур (методики процесу або аналогічні за змістом документи), а також всі реєстраційні записи по виконанню методик процесів або аналогічних за змістом документів за три місяці (відносто дати оприлюднення оголошення ро проведення торгів). Це необхідно для впевненості в тому що Учасник розробив, впровадив, та виконує всі процедури (або процеси) системи управління якістю.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-27-004829-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 27 грудня 2019 23:46
Скарга на тендерну документацію Переможця ТОВ "ЛІБРА-ГРУП"
При розгляді та аналізу питання щодо предмету закупівлі ДК 021:2015: 15530000-2 "Вершкове масло" було визначено переможця - Товариство з обмеженою відповідальністю “ЛІБРА-ГРУП”.
ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” не погоджується з вищевказаним рішенням, тому що тендерний комітет не зауважив суттєві невідповідності та недоліки щодо поданої технічної документації учасника ТОВ “ЛІБРА-ГРУП”, а саме:
1. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця тендерної документації: ненадання наказу про призначення осіб, відповідальних за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно вимог ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”.
Згідно з п.1 та п.2 частини другої ст. 20 ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” зі змінами, Учасник повинен надати завірені Учасником копії наказів про призначення осіб, відповідальних за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно вимог ЗУ №71/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”.
У складі тендерної пропозиції ТОВ “ЛІБРА-ГРУП” були надані завірені копії наказів:
1) №1/ІСУ від 22 липня 2019 року “Про розробку та впровадження інтегроаної системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів (ІСУ), яким призначено представника керівництва з якості/керівника групи НАССР та групу НАССР, яка відповідна за розробку і впровадження системи НАССР на підприємстві;
2) №7/ІСУ від 13 серпня 2019 року “Про внесення змін до наказу №1/ІСУ від 22.07.2019р. “Про розробку та впровадження інтегрованої системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів (ІСУ), яким змінено склад групи НАССР, яка відповідала за розробку і впровадження системи НАССР на підприємстві”.
Тобто, надані у складі тендерної пропозиції накази якими призначено осіб, відповідальних за розробку і впровадження системи НАССР на підприємстві.
Слід зазначити, що тендерною документацією вимагається надання наказу про призначення осіб, відповідальних за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Окрім того, згідно вимог тендерної документації зазначені вище накази необхідно надати згідно вимог ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”.
Відповідно до п. 2 частини 2 ст. 20 ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”оператори ринку зобов’язані розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючи процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Таким чином, навіть законодавець розмежовує поняття розроблення, впровадження (введеня в дію) та застосування постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Враховуючи вищевикладене, в складі тендерної пропозиції відсутній наказ про призначення осіб, відповідальних за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Виходячи з цього, тендерна пропозиція Переможця не ваідповідає вимогам тендерної документації.
2. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця тендерної документації: ненадання документів, які підтверджують що Учасник забезпечив належну підготовку та підвищення кваліфікації особи (осіб) (які) є відповідальним (-ми) за розробку, впровадження та застосування постійно постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних чинників та контролю у критичних точках під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно з вимогами стандарту ISO 22000:2018 “Системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”.
Згідно з п. 1 та п.2 ч. другої ст.20 ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” зі змінами, Учасник повинен надати скановані з оригіналів документи, які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку особи (осіб) та підвищення його (їх) кваліфікації з питань безпечності харчових продуктів, згідно з вимогами стандарту ISO 22000:2018 “Системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”, який (які) є відповідальним (-ми) за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних чинників та контролю у критичних точках під час виробництва та обігу харчових продуктів, з наданням завірених Цчасником копій документів про акредитацію установи, яка проводила підготовку особи (осіб) та підвищення його (їх) кваліфікації.
У разі відсутності такої акредитації в установі, яка проводила підготовку та підвищення кваліфікації особи (осіб) Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає скановану з оригіналу довідку установи (в довільній формі), за підписом керівника цієї установи та скріпленої печаткою, щодо наявності фахівця з досвідом роботи за даним напрямком, котрий проводив підготовку та підвищення кваліфікації особи (осіб) щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів НАССР.
Також, згідно аналізу поданої документації Учасника ТОВ “ЛІБРА-ГРУП”, маються важливі зауваження, а саме:
В сертифікаті № MQ/80033.СУБХП.66-19 в Реєстрі Органу з сертифікації систем управління зареєстровано 18 листопада 2019., дійсного до 17 листопада 2022р., вказана адреса місця провадження діяльності м. Маріуполь, Донецька обл., 87512, Україна, Заорізьке шосе б/н. Учасник ТОВ “ЛІБРА-ГРУП” не надав Договір оренди за вказаною адресою, а оскільки вулиця не має номера, це ставить під сумнів існування міста провадження діяльності, а також юридичну силу сертифіката. Тому що, відповідно до ЗУ “Про регулювання містобудівної діяльності ” п.1 ст. 263 значиться: Адресою об’єкта нерухомого майна (далі - адреса) є унікальна структурована сукупність реквізитів, що використовуються для ідентифікації об’єкта та визначення місця його розташування на місцевості. Відповідно до п.4 ст. 263 Реквізитами адреси є: абз. 7) назва вулиці, площі, майдану, шосе, проспекту, бульвару, алеї, провулку, узвозу тощо (далі - вулиця) (за наявності); абз. 8) номер об’єкта (будинку, будівлі, споруди); абз 9) номер корпусу - для об’єктів, які складаються з декількох корпусів; абз.10) номер квартири, гаражного боксу, машиномісця, іншого житлового та нежитлового приміщення, яке є самостійним об’єктом нерухомого майна (за наявності).
Відсутній Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, за адресою м. Маріуполь, Донецька обл., 87512, Україна, Запорізьке шосе б/н.
В такому разі, виходячи з ЗУ “Про регулювання містобудівної діяльності ” п.1 ст. 263 значиться: Адресою об’єкта нерухомого майна (далі - адреса) є унікальна структурована сукупність реквізитів, що використовуються для ідентифікації об’єкта та визначення місця його розташування на місцевості.) Тобто вказану адресу: Запорізьке шосе б/н, м. Маріуполь, 87512, Україна в звіті №16-13/270 просто неможливо ідентифікувати.
В Акті №75 від 13 листопада 2019 р., складеного за результатами проведення планового (позапланового) державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин відсутня адреса потужності оператору ринку.
Підсумовуючи вищевикладене, ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” вважає, що рішення засідання тендерного було прийняте неправомірно, та з порушенням вимог ЗУ “Про публічні закупівлі”. Замовник не об’єктивно та упередженно оцінив і розглянув тендерну пропозицію Переможця, не звернув увагу на суттєву невідповідність наданих документів вимогам тендерної документації та всупереч власних вимог визначив переможцем пропозицію ТОВ “ЛБРА-ГРУП”, хоча повинен був відхилити таку пропозицію відповідно до ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 грудня 2019 23:24
Стосовно ненадання ТОВ «ЛІБРА-ГРУП» наказу про призначення осіб, відповідальних за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно вимог Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» пояснюємо наступне:
ТОВ «ЛІБРА-ГРУП» в складі своєї тендерної пропозиції надало накази № 1/ІСУ від 22.07.2019 року «Про розробку та впровадження інтегрованої системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів (ІСУ)» та № 7/ІСУ від 13 серпня 2019 року «Про внесення змін до наказу № 1/ІСУ від 22.07.2019 року «Про розробку та впровадження інтегрованої системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів (ІСУ)». Звартаємо увагу на пп 2 та 4 цього наказу:

Пункт чотири:
-призначити групу НАССР, яка відповідальна за розробку і впровадження системи НАССР на підприємстві:
- менеджер з оптової торгівлі Ваніна Ольга Жоржівна – заступник ПРК /керівника группи НАССР;
- бухгалтер Коржова Оксана Вікторівна - член робочої групи;
Пізніше, наказом № 7/ІСУ 13.08.2019 року, до цієї групи війшла - комірник Куркчі Оксана Борисівна.
Тобто, цими наказами була створена група НАССР.
НАССР (англ. Hazard analysis and critical control points) система аналізу ризиків в контрольних критичних точках – це система, яка передбачає систематичну ідентифікацію, оцінку та управління небезпечними факторами, які суттєво впливають на безпечність продукції.
Іншими словами сама система НАССР, яка базується на стандарті ISO 22000 передбачає: розробку, впровадження та застосування всіх постійно діючих процедур та програм. (вазана система побудована на розробці, впровадженні та застосуванні постійно діючих процедур). Всі три поняття і є змістом системи НАССР одночасно.
Тобто, система розробляється, впроваджується тільки з однією метою – застосування.

Пункт два цього наказу:
-призначити представником керівництва з якості/керівником групи НАССР (далі – ПРК) - директора Лукашова Євгена Васильовича, в обов’язки котрого додатково ввести відповідальність і дати повноваження:

-звітності перед вищим керівництвом про функціонування інтегрованої системи підприємства і необхідності її поліпшення;
- організації роботи групи НАССР;
- забезпечення відповідної компетенції і навчання членів групи НАССР вимогам системи;
- забезпечення взаємодії із зовнішніми сторонами по питаннях, пов'язаних з системою НАССР;
- забезпечення того, що система НАССР впроваджена та постійно оновлюється.

Тобто, згідно цього наказу на директора ТОВ «ЛІБРА-ГРУП» Лукашова Євгена Васильовича покладені обов’язки по забезпеченню функціонування (застосування) постійно діючих процедур. Реалізація директором повноважень представника керівництва з якості/керівника групи НАССР здійснюється через групу НАССР, котра застосовує розроблені та впроваджені процедури та програми та підпорядкована керівнику групи НАССР – директору підприємства, на котрого в свою чергу покладені обов’язки з організації роботи групи НАССР.
Крім цього, назва любого наказу місить лише стислий його зміст. А в розпорядчій частині наказу чітко вказані обов’язки як керівника так і членів групи НАССР (кому, що і в який термін потрібно зробити).

Стосовно ненадання ТОВ «ЛІБРА-ГРУП» сканованих з оригіналів документів, які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку особи (осіб) та підвищення його (їх) кваліфікації з питань безпечності харчових продуктів, згідно з вимогами стандарту ISO 22000:2018 «Системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга, який (які) є відповідальними за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах НАССР, з наданням завірених Учасником копій документів про акредитацію установи, яка проводила підготовку особи (осіб) та підвищення їх кваліфікації.
Хочемо зауважити, що тендерна документація не містить вимогу про те, що абсолютно всі особи, на котрих покладений обов’язок по розробці, впровадженню та застосуванню постійно діючих процедур повинні пройти підготовку за вказаною темою в установі, яка займається підготовкою та підвищенням кваліфікації за стандартом ISO 22000:2018.
Проте, п. 5.2. Додатку 2 тендерної документації містить вимогу про те, що:
1.На підприємстві в обов’язковому порядку повинна бути особа, або особи, які повинні пройти навчання за вказаною темою в установі яка має відповідну акредитацію, або, у випадку відсутності зазначеної акредитації установа повинна мати фахівця з досвідом роботи за даним напрямком, котрий проводив навчання.
Ця вимога внесена для того, що нам, як замовнику, в першу чергу важливо розуміти, що на підприємстві є підготовлений працівник, або працівники, які розуміються та здатні виконувати функції по розробці, впровадженню та виконанню процедур НАССР.
ТОВ «ЛІБРА-ГРУП», у складі своєї тендерної пропозиції надало сертифікати ДП «Миколаївстандартметрологія» про проходження навчання за темою «Основні вимоги ISO 22000:2018 «Системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» Лукашовим Євгеном Васильовичем та Ваніною Ольгою Жоржовною (сертифікати від 29.07.2019р.). Крім цього, так як вказана установа не має акредитацію на проведення вказаної діяльності, ТОВ «ЛІБРА-ГРУП» надало відповідну довідку про наявність фахівця з досвідом роботи за даним напрямком, котрий проводив навчання.
Але, повертаючись к пункту 5.2. Додатку 2 тендерної документації, вона не вимагає надання учасником сканованих з оригіналів документів про проведення так званих внутрішніх навчань персоналу за вказаною темою, тобто коли один, або декілька працівників, котрі пройшли навчання в установі (акредитованій або ні), проводять внутрішні навчання всього персоналу підприємства, який задіяний в розробці, впровадженні, застосуванні процедур НАССР.
Тобто, річ іде лише про наявність на підприємстві працівника або працівників, які пройшли навчання в установі, котра проводить підготовку осіб за темою «Основні вимоги ISO 22000:2018 «Системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга».
Тендерною документацією, п.1.1. Додатку 2 від Учасника намагалося надання довідки у довільній формі про наявність складських приміщень за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про найменування, кількість, термін експлуатації, стан обладнання та матеріально-технічної бази.
Учасник, в своїй довідці вказав, що у нього в наявності є складські приміщення, розташовані за адресою: м. Маріуполь, вул. Купріна,10 та надав всі необхідні документи для підтвдердження виконання цього пункту. Тобто, тендерний комітет вважає вимоги цього пункту повністю виконаними.
Щодо відсутності акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, за адресою м. Маріуполь, Донецька обл. Запорізьке шосе б/н.
Так як ця потужність не вказана в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, то в необхідності даного акту немає потреби.
Розгорнути Згорнути
Щодо рішення про Переможця

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Екоіллічпродукт" 535 275,00
UAH з ПДВ
535 275,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІБРА-ГРУП" 737 490,00
UAH з ПДВ
570 960,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК" 789 035,00
UAH з ПДВ
789 035,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 17:22
Електронний підпис
16 грудня 2019 17:21
ПП-09+.pdf
16 грудня 2019 17:21
ПП-08+.PDF
16 грудня 2019 17:21
ПП-07+.PDF
16 грудня 2019 17:21
ПП-06+.PDF
16 грудня 2019 17:21
ПП-05+.PDF
16 грудня 2019 17:21
ПП-04+.PDF
16 грудня 2019 17:21
ПП-03+.PDF
16 грудня 2019 17:21
ПП-02+.PDF
16 грудня 2019 17:21
ПП-01+.PDF
16 грудня 2019 17:21
П-8.5.5+.PDF
16 грудня 2019 17:21
П-8.5.4+.pdf
16 грудня 2019 17:21
П-8.4.1+.PDF
16 грудня 2019 17:21
П-7.10+.pdf
16 грудня 2019 17:21
П-7.10.4+.PDF
16 грудня 2019 17:21
П-7.10.3+.pdf
16 грудня 2019 17:21
П-7.3+.pdf
16 грудня 2019 17:21
П-6.1+.pdf
16 грудня 2019 17:21
П-5.8+.PDF
16 грудня 2019 17:21
П-5.7+.pdf
16 грудня 2019 17:21
П-5.6.2+.PDF
16 грудня 2019 17:21
П-4.2+.PDF
16 грудня 2019 17:21
ОСВ-11-19 П-8.5.5.PDF
16 грудня 2019 17:21
ОСВ-10-19 П-8.5.5.PDF
16 грудня 2019 17:21
ОСВ-09-19 П-8.5.5.PDF
16 грудня 2019 17:21
ОСВ-8-19 П-8.5.5.PDF
16 грудня 2019 17:21
ОСВ-7-19 П-8.5.5.PDF
16 грудня 2019 17:21
ОСВ-6-19 П-8.5.5.PDF
16 грудня 2019 17:21
ОСВ-5-19 П-8.5.5.PDF
16 грудня 2019 17:21
ОСВ-4-19 П-8.5.5.PDF
16 грудня 2019 17:21
ОСВ-3-19 П-8.5.5.PDF
16 грудня 2019 17:21
ОСВ 2-19 П-8.5.5.PDF
16 грудня 2019 17:21
Лист НАССР 22000_2018.pdf
16 грудня 2019 17:21
Лист по НАССР.pdf
16 грудня 2019 17:21
Программи.PDF
16 грудня 2019 17:21
Графік навчання.pdf
16 грудня 2019 17:21
ПР 10.2+.PDF
16 грудня 2019 17:21
ПР 9.3+.PDF
16 грудня 2019 17:21
ПР 9.2+.pdf
16 грудня 2019 17:21
ПР 9.1+.PDF
16 грудня 2019 17:21
ПР 8.7+.PDF
16 грудня 2019 17:21
ПР 8.4.2+.PDF
16 грудня 2019 17:21
ПР 8.4.1+.PDF
16 грудня 2019 17:21
ПР 8.2+.PDF
16 грудня 2019 17:21
ПР 7.5+.PDF
16 грудня 2019 17:21
ПР 6.1+.PDF
16 грудня 2019 17:21
ПР 4.4.2+.PDF
16 грудня 2019 17:21
НЯ 01-01+.PDF
16 грудня 2019 17:21
Наказ по якості+.PDF
16 грудня 2019 17:21
Контекст організації+.pdf
16 грудня 2019 17:21
Запит до договорів .pdf
16 грудня 2019 17:21
Д2.12.3.1 АН8016 копії.pdf
16 грудня 2019 17:21
Д2.12.3.1 АН7409 копії.pdf
16 грудня 2019 17:21
Лист-гарантія.pdf
16 грудня 2019 17:21
Довідка ліцензія.pdf
16 грудня 2019 17:21
Д2. 11Довідка ст.17.pdf
16 грудня 2019 17:21
Витяг від 16.12.2019 (копія).PDF

Публічні документи

16 грудня 2019 17:22
Електронний підпис
16 грудня 2019 17:21
Додаток 1 масло.pdf
16 грудня 2019 09:55
Електронний підпис
16 грудня 2019 09:54
Кваліфікаційні вимоги.pdf
13 грудня 2019 18:14
Установчі документи.pdf
13 грудня 2019 18:14
Гарантія_19.rar
13 грудня 2019 18:13
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Екоіллічпродукт"

ТОВ "ЛІБРА-ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Екоіллічпродукт"
#37121709
Відхилено 535 275,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 16:42
ТОВ "ЛІБРА-ГРУП"
#43090291
Переможець 570 960,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 18:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 18:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІБРА-ГРУП"
#43090291
570 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 13:58
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 13:04
Зменшення т масло верш. 67.PDF зміни до договору
10 грудня 2020 13:03
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2020 13:32
Вершкове масло.PDF зміни до договору
08 травня 2020 13:30
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2020 15:15
67 вершкове масло.PDF зміни до договору
03 лютого 2020 15:14
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 13:50
Договір масло вершкове.PDF укладений
11 січня 2020 13:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 36 п. 4 п.п. 1 Закона України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) а саме:зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
Номер договору про закупівлю: № Л-Г/2020-67
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ст. 36 п. 4 п.п. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" а саме: "зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі";
Номер договору про закупівлю: № Л-Г/2020-67
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 36 п. 4 п.п. 1 Закона України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) а саме:зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
Номер договору про закупівлю: № Л-Г/2020-67
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 324 331,20
UAH (в тому числі ПДВ 54 055,20 UAH)