Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивні панелі)
Очікувана вартість
580 000,00 UAH
UA-2019-11-27-003979-b ● 0e8a310a511c4611bf82d49a53a05e0f
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Наталія Олексіївна Гомзякова +380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2019 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2019 12:53 |
Очікувана вартість: | 580 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
інтерактивні панелі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО СЗШ № 123, ж/м Таромське, вул. Академіка Кисловського, 1, КЗО СЗШ № 52, вул. Мукаша Салакунова, 11 та управління освіти при департаменті, проспект Дмитра Яворницького, 75 А.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2019 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2019 16:44 |
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx | |
27 листопада 2019 16:44 |
Додаток 6 - Проект договору.docx | |
27 листопада 2019 16:44 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 листопада 2019 10:34
Дата відповіді: 28 листопада 2019 16:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 4 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені. Відповідно до п.1 та п.2 розділу 5 Тендерної документації Замовника Учасники у тендерній пропозиції надають свою пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України, при розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України, та ін. При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-27-003979-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 27 листопада 2019 18:47
Щодо технічних умов
Шановний Замовник! Відповідно до технічних вимог вами вказано наявність наступних обов'язкових параметрів: Процесор - Intel Core i5 (8th gen 8400), відеочіпсет - GeForce GT1030. Зазначені параметри містять посилання на конкретну торгову марку та модель комплектуючих, що є порушенням п.3 Статті 22 Закону. Також, звертаємо вашу увагу, що для роботи з програмним забезпеченням для освітнього процесу (зокрема, найпоширенішими в світі та в Україні програмами Smart Learning Suite, Mozabook, Activ Inspire тощо) достатньо наступних параметрів: процесор Intel Core i3, 8 ГБ оперативної пам'яті, графічний адаптер інтегрований в процесор. Враховуючи викладене, вимагаємо змінити вказані параметри на: Процесор - не гірше ніж 4х ядерний, частота 2,8 Гц, відеочіпсет - не гірше ніж інтегрований в процесор
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2019 16:20
Тендерна документація на закупівлю не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників.
У зв’язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами.
У зв’язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами.
Номер вимоги: UA-2019-11-27-003979-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 28 листопада 2019 20:41
Посилання на конкретні марки та виробників
Ваша попередня відповідь: "Технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника...". Як ви можете прокоментувати технічні вимоги: 1) Процесор - Intel Core i5 (8th gen 8400) - посилання на конкретного виробника - Intel; конкретну марку Core i5 та конкретну модифікацію (8th gen 8400); 2) Відеочіпсет - GeForce GT1030 - посилання на конкретну марку GeForce та конкретну модель GT1030. Ще раз наголошуємо на необхідності усунити дискрімінаційні вимоги відповідно до норм закону
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2019 09:23
Тендерна документація на закупівлю не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Технічні вимоги ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників, замовником відповідно до законодавства в тендерній документації та Додатку 4 зазначено " Усюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробника слід розуміти «або еквівалент»".
У зв’язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами.
У зв’язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами.
Номер вимоги: UA-2019-11-27-003979-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 13 грудня 2019 19:46
Вимога щодо дискваліфікації
1. Згідно п. 1 розділу І тендерної документації вимагалося надати назву та походження країни виробника. Ця інформація була надана в документі «2. Тендерна Специфікація.pdf», (див. додаток до вимоги): виробник - компанія Promethean та країна походження – Великобританія.
2. Згідно умов Тендерної специфікації а саме Додатку 4 «Технічні, якісні та кількісні вимоги» вимагалося наступне: «Відеочіпсет - GeForce GT1030 або аналог». Зауважимо, що детального технічного опису характеристик цього параметру не надано. Учасником запропоновано відеочіпсет - Intel® HD Graphics 520, який є аналогом відеочіпсету, що вимагається. Зокрема, дозволяє використовувати функціонал інтерактивного дисплею для освітнього процесу в повній мірі, а саме: проведення інтерактивних уроків, завантаження і використання спеціалізованого програмного забезпечення для освіти, робота з документами тощо. Зазначені Замовником параметри невідповідності не впливають на продуктивність інтерактивного дисплею для вказаних цілей. Вимагаємо Замовника надати детальне обґрунтування необхідності саме таких вказаних ним параметрів: Кількість шейдерних процесорів – 384, Частота ядра -1228МГц, Частота в режимі Boost - 1670 МГц, Кількість транзисторів – 1800 млн та їх практичну доцільність для використання у закладах освіти.
3. Щодо типу дисплею, зауважимо: 1) Запропонований нами дисплей має технологію LED, що в вказано в технічній специфікації (файл 2.1. Технічна специфікація.pdf). Замовник помилково порівнює несумісні технічні параметри, оскільки LCD та LED це 2 різні технології, кожна з яких відповідає за різний функціонал, а саме: LCD (Liquid Crystal Display = рідкокрісталічний дисплей) – технологія виробництва самого дисплею, суть якої полягає в зміні положення рідких дисплеїв в залежності від напруги і відповідає за формування зображення; LED (Light Emittance Diode = світлодіод) – технологія підсвітки дисплею, яка відповідає за яскравість. Тобто, ці дві технології працюють тільки разом і більшість сучасних дисплеїв, зокрема дисплей, що запропоновано Учасником, виготовлені саме за ними – LCD LED дисплей. Відповідно, висновок Замовника є помилковим з цього приводу.
4. Згідно п. 1 розділу 5 тендерної документації - Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника.
Варто зауважити, що пропозиція ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» відрізняється від наступного учасника на 102 300 грн (майже 25%), а відтак, різниця в економічній вигідності є значною. Саме в такому мінімальному розмірі, внаслідок необґрунтованого відхилення пропозиції ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ», можуть бути надмірно витрачено кошти державного бюджету. Пропозиція ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» є найбільш економічно вигідною в даній процедурі публічній закупівлі.
Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» до принципів здійснення закупівель віднесено максимальну економію та ефективність. Відхиливши кваліфікацію ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» Замовник грубо порушує мету та засаду функціонування системи публічних закупівель в цілому, адже не відповідає потребам держави - максимально економічне витрачання коштів.
Враховуючи наведені вище невідповідності, керуючись ст. 3, 28, 30 Закону України «Про
публічні закупівлі» вимагаємо:
1.Відмінити нашу дискваліфікацію, та повернутися до розгляду нашої тендерної пропозиції.
У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право
подати скаргу до органу оскарження у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні
закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
2. Згідно умов Тендерної специфікації а саме Додатку 4 «Технічні, якісні та кількісні вимоги» вимагалося наступне: «Відеочіпсет - GeForce GT1030 або аналог». Зауважимо, що детального технічного опису характеристик цього параметру не надано. Учасником запропоновано відеочіпсет - Intel® HD Graphics 520, який є аналогом відеочіпсету, що вимагається. Зокрема, дозволяє використовувати функціонал інтерактивного дисплею для освітнього процесу в повній мірі, а саме: проведення інтерактивних уроків, завантаження і використання спеціалізованого програмного забезпечення для освіти, робота з документами тощо. Зазначені Замовником параметри невідповідності не впливають на продуктивність інтерактивного дисплею для вказаних цілей. Вимагаємо Замовника надати детальне обґрунтування необхідності саме таких вказаних ним параметрів: Кількість шейдерних процесорів – 384, Частота ядра -1228МГц, Частота в режимі Boost - 1670 МГц, Кількість транзисторів – 1800 млн та їх практичну доцільність для використання у закладах освіти.
3. Щодо типу дисплею, зауважимо: 1) Запропонований нами дисплей має технологію LED, що в вказано в технічній специфікації (файл 2.1. Технічна специфікація.pdf). Замовник помилково порівнює несумісні технічні параметри, оскільки LCD та LED це 2 різні технології, кожна з яких відповідає за різний функціонал, а саме: LCD (Liquid Crystal Display = рідкокрісталічний дисплей) – технологія виробництва самого дисплею, суть якої полягає в зміні положення рідких дисплеїв в залежності від напруги і відповідає за формування зображення; LED (Light Emittance Diode = світлодіод) – технологія підсвітки дисплею, яка відповідає за яскравість. Тобто, ці дві технології працюють тільки разом і більшість сучасних дисплеїв, зокрема дисплей, що запропоновано Учасником, виготовлені саме за ними – LCD LED дисплей. Відповідно, висновок Замовника є помилковим з цього приводу.
4. Згідно п. 1 розділу 5 тендерної документації - Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника.
Варто зауважити, що пропозиція ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» відрізняється від наступного учасника на 102 300 грн (майже 25%), а відтак, різниця в економічній вигідності є значною. Саме в такому мінімальному розмірі, внаслідок необґрунтованого відхилення пропозиції ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ», можуть бути надмірно витрачено кошти державного бюджету. Пропозиція ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» є найбільш економічно вигідною в даній процедурі публічній закупівлі.
Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» до принципів здійснення закупівель віднесено максимальну економію та ефективність. Відхиливши кваліфікацію ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» Замовник грубо порушує мету та засаду функціонування системи публічних закупівель в цілому, адже не відповідає потребам держави - максимально економічне витрачання коштів.
Враховуючи наведені вище невідповідності, керуючись ст. 3, 28, 30 Закону України «Про
публічні закупівлі» вимагаємо:
1.Відмінити нашу дискваліфікацію, та повернутися до розгляду нашої тендерної пропозиції.
У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право
подати скаргу до органу оскарження у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні
закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2019 14:31
відповідь
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" |
400 500,00
UAH з ПДВ
|
400 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
502 800,00
UAH з ПДВ
|
502 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" |
576 000,00
UAH з ПДВ
|
576 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" #42286822 |
Відхилено |
400 500,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 18:08
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Рішення скасоване |
502 800,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2019 14:44
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Переможець |
502 800,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2019 14:51
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 18 грудня 2019 17:08 |
Коментар щодо відміни: | на підставі п. 2 ст. 31 |
Документи:
18 грудня 2019 17:08
|
Електронний підпис |
18 грудня 2019 17:07
|
Протокол (рішення) - відміна торгів.docx |