Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-11-27-003452-b df895d4b2e79478792de3ecb1482366a
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Романова Тетяна Миколаївна

380444250502 mniac@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міський науковий інформаційно-аналітичний центр медичної статистики
Код ЄДРПОУ: 19034415
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 01030, Україна , місто Київ обл., Київ, пров. Георгіївський, 9
Контактна особа: Романова Тетяна Миколаївна
380444250502
mniac@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 11:01
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 Одиниця
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, місто Київ, Київ, Волоська,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019  —  10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Канцелярське приладдя Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 16:01
Документація_канцтовари_29_1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 28 листопада 2019 08:28
Дата відповіді: 28 листопада 2019 11:34
Чи будуть розглядатися товари з аналогічними технічними характеристиками інших торгових марок?
Відповідь: Доброго дня! Перевага надаватиметься тим пропозиціям, де найменування товару, торгової марки, моделі відповідає заявленим у документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 листопада 2019 10:39
Дата відповіді: 28 листопада 2019 11:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Там, де вказане найменування, модель або торгова марка товару - замовник вимагає саме такий товар, торгову марку.
Яка відповідь правільна?
Дата подання: 28 листопада 2019 12:04
Ви надали дві різних відповіді на фактично одне й теж саме запитання. З одного боку, якщо перевага надаватиметься тим пропозиціям, де найменування товару, торгової марки, моделі відповідає заявленим у документації, Ви допускаєте пропозиції інших торгових марок. З іншого, там, де вказане найменування, модель або торгова марка товару - замовник вимагає саме такий товар, торгову марку, тобто пропозиції інших торгових марок не допускаються. Так яка ж відповідь правільна?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 10 213,98
UAH з ПДВ
10 213,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ" 11 389,92
UAH з ПДВ
11 389,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 16:47
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:39
Згода з договором.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 17:50
Електронний підпис
02 грудня 2019 17:49
АрхівPDF.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 10 213,98
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 14:18

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
10 213,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір екопром сістем.pdf укладений
05 грудня 2019 15:44