Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки, персональний комп'ютер
Очікувана вартість
47 900,00 UAH
UA-2019-11-27-001963-b c2dd3f773c5a4f8fa12017334ba136e6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чорнобай Олена Вікторівна

+380567209184 dnipro-nmc@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП НМЦ ЦЗ та БЖД Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 09822784
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, 5а
Контактна особа: Чорнобай Олена Вікторівна
+380567209184
dnipro-nmc@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 11:06
Очікувана вартість: 47 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 239,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Обов'язкова гарантія на товар не меньше 2 років, наявність паспорта.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52072, Україна, Дніпропетровська область, с.Старі Кодаки, вул. Аеропорт, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52072, Україна, Дніпропетровська область, с.Старі Кодаки, вул. Аеропорт, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару проводиться лише після отримання товару на підставі накладних Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 листопада 2019 10:57
Дата відповіді: 29 листопада 2019 09:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В технічних характеристиках до предмету закупівлі не вказано жодної торгової марки або моделі товару. Вказані технічні характеристики товару, на підставі яких буде проводитись розгляд пропозицій.
2. До оголошення додано файл з переліком тендерної документації, за наявності якої пропозиції прийматимуться до розгляду (в тому числі обов’язкове зазначення марки та моделі запропонованого товару з основними технічними характеристиками).
3. При розгляді учасників аукціону ФОП також розглядаються; що стосується ціни, то в технічних характеристиках до предмету закупівлі ціна визначена з ПДВ, тож відповідно ціна без ПДВ при додаванні ПДВ не повинна перевищувати заявлену в технічних вимогах до закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" 29 000,00
UAH з ПДВ
28 521,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 31 997,00
UAH з ПДВ
28 749,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 32 028,00
UAH з ПДВ
28 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 11:31
Philips_monitors.pdf
03 грудня 2019 11:31
Dell CЕС.pdf
03 грудня 2019 11:31
Dell 3580, 3581, 3582.pdf
03 грудня 2019 11:31
15. договір НМЦ Днепр.pdf
03 грудня 2019 11:31
11. Цінова пропозиція.pdf
03 грудня 2019 11:31
5 .Відомості про ФОП.pdf
03 грудня 2019 11:31
4. Паспорт.pdf
03 грудня 2019 11:31
3. ІПН.pdf
03 грудня 2019 11:31
2. Витяг з РПЄ.pdf
03 грудня 2019 11:31
1. Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 11:44
Авторизаційний лист (3).pdf
02 грудня 2019 11:44
Досвід 2000.rar
02 грудня 2019 11:44
Сервіс_центри.pdf
02 грудня 2019 11:44
!Пропозиція 32028.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"
#3358711471
Переможець 28 521,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 14:06

Документи

09 грудня 2019 14:06
Рішення замовника

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 14:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"
#3358711471
28 521,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2019 14:06
Рішення замовника

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Підписаний контракт укладений
20 грудня 2019 11:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 28 521,00
UAH