Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарба
Очікувана вартість
6 791,09 UAH
UA-2019-11-27-001885-b eca73ec421f44764b8609ebb6ca58941
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тригубенко Олена

+380444503875 spbi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188777
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ
Контактна особа: Тригубенко Олена
+380444503875
spbi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 14:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 12:33
Очікувана вартість: 6 791,09 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Фарба
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 шт
Фарба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська обл., Київ, І.Крамського,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 листопада 2019 10:57
Дата відповіді: 28 листопада 2019 11:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учасник! В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» ми можемо (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Товар повинен бути сертифікований, відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України. Стосовно зобов’язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, то це описано в додатку1 технічного завдання, а саме Найменування товару та Детальний опис які подають учасники. Ключовими критеріями відбору переможця є якість та безпечність виробів, документальне підтвердження якості товару – обов’язково. Згідно з п. 6.6 «Порядку здійснення допорогових закупівель» допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель) в тому числі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде. І ми радимо Вам ознайомитись з Наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд" 6 621,60
UAH з ПДВ
6 550,32
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОТАНОВА ЄЛІЗАВЕТА ВОЛОДИМИРІВНА 6 790,00
UAH з ПДВ
6 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 17:01
Цінова пропозиція 394-19.pdf
28 листопада 2019 17:01
Тех.паспор. транспорт.pdf
28 листопада 2019 17:01
Власність приміщення.pdf
28 листопада 2019 17:01
Довідка мат.техн.база.jpg
28 листопада 2019 17:01
Лист видгук.pdf
28 листопада 2019 17:01
Відгук ТІТАН.jpg
28 листопада 2019 17:01
СГВ ПФ-115 композит.pdf
28 листопада 2019 17:01
сертифікат світло сірий.pdf
28 листопада 2019 17:01
сертифікат зелений.pdf
28 листопада 2019 17:01
сертифікат білий.pdf
28 листопада 2019 17:01
сертифікат синій.pdf
28 листопада 2019 17:01
сертифікат червоний.pdf
28 листопада 2019 17:01
Повн_відомост.zip
28 листопада 2019 17:01
ВИТЯГ.pdf
28 листопада 2019 17:01
відомості учасника.pdf
28 листопада 2019 17:01
Довідка з банку 2019.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 13:38
Лист згода з умовами.PDF
29 листопада 2019 13:38
Відомості про учасника.PDF
29 листопада 2019 13:38
Лист згода підпис.PDF
29 листопада 2019 13:38
ФОП Котанова Є.В..PDF
29 листопада 2019 13:38
тх115.pdf
29 листопада 2019 13:38
МОЗ ПФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд"

ФОП КОТАНОВА ЄЛІЗАВЕТА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд"
#35779669
Переможець 6 550,32
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд"
#35779669
6 550,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 08:32
138-19 ТОВ Постач Роз Буд (Фарба).pdf укладений
06 грудня 2019 10:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 550,32
UAH (в тому числі ПДВ 1 091,72 UAH)