Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
104 298,00 UAH
UA-2019-11-27-001839-b 5926b27940ca44779a92906bfe212ba9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Латиш

+380577250829 gp17bud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка №17" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03003683
Місцезнаходження: 61166, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Бакуліна, 4
Контактна особа: Світлана Латиш
+380577250829
gp17bud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штука
Стіл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61166, Україна, Харківська область, м. Харків, вул.Бакуліна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
14 штука
Тумба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61166, Україна, Харківська область, м. Харків, вул.Бакуліна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
23 штука
Шафа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61166, Україна, Харківська область, м. Харків, вул.Бакуліна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться безготівковим перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання товару за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

27 листопада 2019 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Філіпова Аліна Сергіївна
#2728301302
Переможець 104 298,00
UAH
27 листопада 2019 13:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 13:19
Дог.1-11меб.26.11.2019.pdf укладений
27 листопада 2019 13:19

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стіл 25 штука 1 634,80
UAH
Тумба 14 штука 1 013,00
UAH
Шафа 23 штука 2 141,13
UAH