Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання різне
Очікувана вартість
2 096 267,00 UAH
UA-2019-11-27-001179-c 12924f2f05ef4468b351f03d15a5ed77
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Недокус Іван Васильович

+380322603011 fin.lvivovk@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський обласний військовий комісаріат
Код ЄДРПОУ: 08412340
Місцезнаходження: 79005, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Івана Франка, 25
Контактна особа: Недокус Іван Васильович
+380322603011
fin.lvivovk@post.mil.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 2 096 267,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 481,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
Комп’ютерне обладнання різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, вул. І. Франка, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 13:51
Технiчне_завдання.docx
29 листопада 2019 13:51
Рішення про внесення змін ТД.docx
27 листопада 2019 17:58
Тендерна_документацiя.doc
27 листопада 2019 17:58
Проект_договору.docx
29 листопада 2019 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 13:51
Технiчне_завдання.docx
27 листопада 2019 17:58
Технiчне_завдання.docx
29 листопада 2019 13:51
Рішення про внесення змін ТД.docx
27 листопада 2019 17:58
Тендерна_документацiя.doc
27 листопада 2019 17:58
Проект_договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЗ
Дата подання: 28 листопада 2019 10:02
Дата відповіді: 29 листопада 2019 13:49
Добрий день. В технічному завданні ви хочети купити "Офісна програма Microsoft Office Standard 2019 Ukrainian OLP No Level Academic". На якій підставі? Офісна програма Microsoft Office Standard 2019 Ukrainian OLP No Level Academic - ПРОДАЄТЬСЯ ТІЛЬКИ УЧБОВИМ ЗАКЛАДАМ. Ви не маєте права купувати. Дякую.
Відповідь: Добрий день! У технічне завдання буде внесено зміни.Дякуємо!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 листопада 2019 10:26
Дата відповіді: 29 листопада 2019 13:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На торги допускаються товари,торгові марки або моделі які відрізняються від торгових марок та моделей наявних у тендерній документації. Разом із тим, їх характеристики мають бути не гіршими тих, які вказані у технічній документації. Так, до участі у торгах допускаються ФОПи, пропозицію вони подають згідно тої системи оподаткування, на якій знаходяться, пропозиція розглядатиметься на основі ціни, запропонованої під час аукціону, ця ціна буде вважатися остаточною і такою, на яку укладатиметься договір у разі виграшу учасника. Вимога щодо зазначення марки взята до уваги.
Запит
Дата подання: 28 листопада 2019 14:15
Дата відповіді: 29 листопада 2019 13:50
Добрый день. У вас не реальный срок поставки по Делл. Так как у вас заказная поз. и привезут только в следующем году. Нет в Украине вашего количества. Просим изменить дату поставки, спасибо.
Відповідь: Добрий день! Поставка товару повинна бути здійснена саме в такі строки, тобто до кінця бюджетного року для можливості здійснити оплату відповідного товару та реєстрації відповідних бюджетних зобов'язань.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
12 грудня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій