Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інструменти
Очікувана вартість
6 500,00 UAH
UA-2019-11-27-001020-c 40078ed3cd1e4f189e4aef70468a5565
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вознюк Вікторія Андріївна

+38(044)285-13-72 tenderdkl7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 01993842
Місцезнаходження: 01103, Україна , місто Київ обл., м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Контактна особа: Вознюк Вікторія Андріївна
+38(044)285-13-72
tenderdkl7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 15:00
Очікувана вартість: 6 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1377 одиниця
Інструменти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, місто Київ, м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
Код КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання видаткових накладних з обох Сторін. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 16:31
2210_ДКТ_знаряддя.doc
27 листопада 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 16:31
2210_ДКТ_знаряддя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 листопада 2019 10:35
Дата відповіді: 28 листопада 2019 10:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, якщо в документації після назви найменування зазначається або аналог, тоді так- до участі допускаються торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації;
Для ідентифікації та пересвідчення, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника, Ви можете переглянути у складі документів тендерної пропозиції Учасника копію техпаспорту або іншого документу, в якому міститься інформація щодо технічних параметрів запропонованого товару – що є однією із вимог нашої тендерної документації;
Так, до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ ( що в свою чергу не призводить до зменшення кола потенційних учасників закупівлі, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині господарської діяльності учасників). Відповідно до Наказу: «учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в Закупівлях». Замовник визначає переможця закупівлі за результатами Аукціону в електронній системи закупівель, який запропонував найнижчу пропозицію, та відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначеним у оголошення про проведення закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЛІШТВАН СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА 5 841,00
UAH з ПДВ
5 841,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 15:20
Технічні вимоги.pdf
03 грудня 2019 15:20
Лист гарантія.pdf
03 грудня 2019 15:20
Довідка Реквізити.pdf
03 грудня 2019 15:20
Лист гарантія _2.pdf
03 грудня 2019 15:20
Сертифікація.pdf
03 грудня 2019 15:20
Технічні вимоги.pdf
03 грудня 2019 15:20
Вимоги до поставки.pdf
03 грудня 2019 15:20
Додаток 2.pdf
03 грудня 2019 15:20
Пропозиція.pdf
03 грудня 2019 15:20
Довідка рахунок 24.10.19.pdf
03 грудня 2019 15:20
Лист повноважень _2_.pdf
03 грудня 2019 15:20
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЛІШТВАН СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЛІШТВАН СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА
#2460315381
Переможець 5 841,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 11:01

Документи

05 грудня 2019 11:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛІШТВАН СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА
#2460315381
5 841,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2019 11:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 15:39
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 15:39
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 15:39
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 15:39
2210_договір_інструментиі_фоп_ліштван071.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 15:39
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 15:36
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 15:36
2210_ду_інструментиі_фоп_ліштван072.pdf укладений
11 грудня 2019 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни;
Номер договору про закупівлю: №189
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML