Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Проведення ремонту утеплення фасаду будинку №17 вул. Лабораторна, ж/м «Червоний Хутір» с Лиманка».
Очікувана вартість
7 360 918,95 UAH
UA-2019-11-27-000897-a 08a1746e0aec4dd18ed9c93c4c250262
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шибко Крістіна Андріївна

+380487732556 tairove.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 05582159
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., смт. Таїрове, Одеська обл., селище міського типу Таїрове, ВУЛ.40 РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, 25
Контактна особа: Шибко Крістіна Андріївна
+380487732556
tairove.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 27 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 січня 2020 12:02
Очікувана вартість: 7 360 918,95 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73 609,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Проведення ремонту утеплення фасаду будинку №17 вул. Лабораторна, ж/м «Червоний Хутір» с Лиманка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: ----, Україна, Одеська обл., с. Лиманка, вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 16:59
Перелік змін до ТД .pdf
11 грудня 2019 16:59
Зміни до тендерної документації.pdf
27 листопада 2019 16:30
Додаток 4.pdf
27 листопада 2019 16:30
Додаток 2.pdf
27 листопада 2019 16:30
Додаток 5.pdf
27 листопада 2019 16:30
Додаток 1.pdf
27 листопада 2019 16:30
Додаток 3.pdf
11 грудня 2019 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 16:59
Перелік змін до ТД .pdf
11 грудня 2019 16:59
Зміни до тендерної документації.pdf
27 листопада 2019 16:30
Тендерна документацiя.pdf
27 листопада 2019 16:30
Додаток 4.pdf
27 листопада 2019 16:30
Додаток 2.pdf
27 листопада 2019 16:30
Додаток 5.pdf
27 листопада 2019 16:30
Додаток 1.pdf
27 листопада 2019 16:30
Додаток 3.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо ТЗ
Дата подання: 15 грудня 2019 12:45
Дата відповіді: 18 грудня 2019 15:39
п.6 Додатку 2 передбачено виконати роботи "Ремонт штукатурки гладких фасадiв по каменю та бетону з землі та риштувань цементно-вапняним розчином". Просимо надати роз'яснення до якої товщини необхідно виконати ремонт штукатурки (товщини шару)
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання (запит №1) та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учасник, тендерна документація містить невідємні частини до неї, зокрема додаток № 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація» до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що даний додаток до тендернї документації складений на підставі проектно-кошторисної документації. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №560 від 11.05.2011р. «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», який визначає механізм затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи. Отже, проектно-кошторисна документація за даним об’єктом включає розрахунки та має позитивний експертний звіт. Таким чином, все те, що наведено у додатку №2 до тендерної документації та викладено у вигляді дефектного акту відповідає проектно-кошторисної документації в цілому. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції Учасник повинен врахувати всі вимоги передбачені тендерною документацією (змінами до тендерної документації) та додатків до неї. За даних підстав, внесення змін до тендернї документації не передбачено.
Уточнення щодо ТЗ
Дата подання: 15 грудня 2019 12:48
Дата відповіді: 18 грудня 2019 15:40
В Технічному завданні вказано ФАСАД 3945м2 п.1 Технічного завданням передбачено "Установлення та розбирання зовнiшнiх металевих трубчастих iнвентарних риштувань,висота риштувань до 16 м" у кількості 3945 м2. При цьому п.8. Утеплення фасадів мінеральними плитами - інший обсяг робіт 3495 м2. Наявна невідповідність обсягів утеплення та вказаних раніше обсягів фасаду, судячи з даних - це технічна помилка. Якщо це та, просимо внести зміни у Технічне завдання та виправити помилку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання (запит №2) та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учасник, тендерна документація містить невідємні частини до неї, зокрема додаток № 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація» до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що даний додаток до тендернї документації складений на підставі проектно-кошторисної документації. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №560 від 11.05.2011р. «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», який визначає механізм затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи. Отже, проектно-кошторисна документація за даним об’єктом включає розрахунки та має позитивний експертний звіт. Таким чином, все те, що наведено у додатку №2 до тендерної документації та викладено у вигляді дефектного акту відповідає проектно-кошторисної документації в цілому. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції Учасник повинен врахувати всі вимоги передбачені тендерною документацією (змінами до тендерної документації) та додатків до неї. За даних підстав, внесення змін до тендернї документації не передбачено.
Уточнення щодо ТЗ
Дата подання: 15 грудня 2019 12:50
Дата відповіді: 18 грудня 2019 15:40
п.8 Технічного завданням передбачено "Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм з опорядженням декоротивним розчином за технологією "CEREZIT". Укоси, ширина до 300 мм", тобто вказана розцінка для утеплення саме укосів. При цьому, обсяг, що вказаний явно відноситься саме до фасаду. Для утеплення фасадів передбачено використовувати інші нормативну розцінку. Просимо надати роз'яснення, чому в найменуванні робіт вказані "Укоси", коли роботи відносяться до фасаду, та внести відповідні зміни у Технічне завдання, виправивши помилку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання (запит №3) та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учасник, тендерна документація містить невідємні частини до неї, зокрема додаток №2 «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація» до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що даний додаток до тендернї документації складений на підставі проектно-кошторисної документації. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №560 від 11.05.2011р. «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», який визначає механізм затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи. Отже, проектно-кошторисна документація за даним об’єктом включає розрахунки та має позитивний експертний звіт. Таким чином, все те, що наведено у додатку №2 до тендерної документації та викладено у вигляді дефектного акту відповідає проектно-кошторисної документації в цілому. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції Учасник повинен врахувати всі вимоги передбачені тендерною документацією (змінами до тендерної документації) та додатків до неї. За даних підстав, внесення змін до тендернї документації не передбачено.
Уточнення щодо ТЗ
Дата подання: 15 грудня 2019 12:53
Дата відповіді: 18 грудня 2019 15:41
У Технічному завданні щодо Додатку 2 наявні такі розділи, як: КОНТАКТНИЙ ШАР т.2мм , ПОСИЛЕНИЙЙ ГІДРОЗАХИСНИ ШАР АРМОВАНИЙ=6мм ГІДРОЗАХИСНИ ШАР АРМОВАНИЙ=4мм вище 1 -го поверху, ЕЛАСТИЧНИЙ ГІДРОЗАХИСНИ ШАР АРМОВАНИЙ=4мм При цьому, щодо улаштування вказаних гідрозахисних шарів не вказані обсяги, роботи не пронумеровані, та виглядають так, нібито не мають відношення до Технічного завдання. Просимо надати роз'яснення, чи потрібно виконувати зазначені роботи (улаштування гідрозахисту, посилення, тощо), в яких обсягах, та яке саме найменування робіт використовувати? Без цієї інформації неможливо корректно розрахувати вартість виконання робіт, отже, Учасник не має можливість врахувати всі види робіт, як того вимагає Тендерна документація.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання (запит №4) та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учасник, тендерна документація містить невідємні частини до неї, зокрема додаток № 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація» до тендерної документації. Таким чином, все те, що наведено у додатку №2 до тендерної документації та викладено у вигляді дефектного акту відповідає проектно-кошторисної документації в цілому. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції Учасник повинен врахувати всі вимоги передбачені тендерною документацією (змінами до тендерної документації) та додатків до неї. За даних підстав, внесення змін до тендернї документації не передбачено.
Уточнення щодо ТЗ
Дата подання: 15 грудня 2019 12:54
Дата відповіді: 18 грудня 2019 15:42
Чому, в п.10 та в п.11 відрізняється кількість навантаженого сміття, та кількість сміття, що потрібно перевезти? Просимо внести відповідні зміни в Технічне завдання, вказати коректні обсяги.
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання (запит №5) та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учасник, тендерна документація містить невідємні частини до неї, зокрема додаток № 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація» до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що даний додаток до тендернї документації складений на підставі проектно-кошторисної документації. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №560 від 11.05.2011р. «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», який визначає механізм затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи. Отже, проектно-кошторисна документація за даним об’єктом включає розрахунки та має позитивний експертний звіт. Таким чином, все те, що наведено у додатку №2 до тендерної документації та викладено у вигляді дефектного акту відповідає проектно-кошторисної документації в цілому. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції Учасник повинен врахувати всі вимоги передбачені тендерною документацією (змінами до тендерної документації) та додатків до неї. За даних підстав, внесення змін до тендернї документації не передбачено.
Уточнення щодо проекту Договору
Дата подання: 15 грудня 2019 12:56
Дата відповіді: 18 грудня 2019 15:43
Відповідно до додатку 3, вказано, що Учасник має заповнити всі пункти договору. При цьому, Учасник не має можливості вказати посадову особу Замовника, номер та дату договору, його реквізити. Просимо внести зміни у Додаток 3, та вказати, що Учаснику необхідно заповнити ті пункти, які він має можливість заповнити, та які мають відношення до Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання (запит №6) та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учасник, тендерна документація містить невідємні частини до неї, зокрема додаток № 3 «Проект Договору». Під час складання та підготовки додатку №3 «Проект Договору» Учасник наводить, зазначає інформацію стосовно підприємства (наприклад: Назва, в особі, ПІБ, реквізити тощо). Щодо зазначення посадової особи Замовника, номеру та дату договору, реквізитів – дана інформація вноситься під час укладання договору з учасником – переможцем. Отже, підстав для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
Уточнення щодо проекту Договору
Дата подання: 15 грудня 2019 12:58
Дата відповіді: 18 грудня 2019 15:43
Відповідно до додатку 3, вказано, що Проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Просимо надати уточнення, які саме вимоги проекту договору можуть бути скориговані, як саме відбувається процедура погодження умов договору, яким чином офіційно фіксуються побажання чи зауваження Переможця щодо різних умов договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання (запит №7) та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учасник, тендерна документація містить невідємні частини до неї, зокрема додаток № 3 «Проект Договору». Як передбачено додатком №3 до документації, що Проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо здійснення закупівель за державні кошти. Підстави для внесення змін до Проекту договору, який викладений у додатку №3 до документації можливі у разі зміни діючого законодавства під час його укладання. При цьому, наголошуємо, що істотні умови Проекту Договору не підлягають зміні. Щодо процедури внесення змін або уточнення – дана дія відбувається через складання документу «Протокол розбіжностей до договору».
Уточнення щодо проекту Договору
Дата подання: 15 грудня 2019 13:07
Дата відповіді: 18 грудня 2019 15:44
Відповідно до п.9.3. Генпідрядник забезпечує повне, якісне і своєчасне ведення передбаченої нормативними документами виконавчої документації, в тому числі: єдиного журналу виконання робіт (включаючи роботи субпідрядників); журналу обсягів виконаних робіт (ф. КБ6); документів, що засвідчують якість використаних матеріалів; відомостей лабораторного та геодезичного контролю; актів на приховані роботи та актів про проміжне прийняття окремих відповідальних конструкцій; актів про індивідуальне та комплексне випробування змонтованого устаткування, систем мереж і пристроїв; журналів виконання робіт та авторського нагляду; актів перевірок будівництва органами державного нагляду; комплект робочих креслень з надписами про відповідність виконаних робіт цим кресленням або змінам до них. Просимо надати роз'яснення, відповідно до п.9.3. 1. На кого покладається виконання авторського нагляду, хто має виконувати розрахунки за проведення авторського нагляду та яким чином буде відбуватися процедура авторського нагляду? 2. Враховуючи перелік робіт з Додатку 2, які потрібно надавати акти про проміжне прийняття окремих відповідальних конструкцій; актів про індивідуальне та комплексне випробування змонтованого устаткування, систем мереж і пристроїв, тощо, якщо ані відповідальних конструкцій, ані установлення систем мереж і пристроїв, устаткування, тощо не вимагається Технічним завданням, відповідно до Додатку 2?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання (запит №8) та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учасник, тендерна документація містить невідємні частини до неї, зокрема додаток № 3 «Проект Договору». Слід зазначити, що відповідно до частин першої, третьої статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» під час будівництва (у встановлених законом випадках) об’єкта архітектури здійснюється авторський та технічний нагляд. Авторський нагляд здійснюється архітектором – автором проекту об’єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими ними особами. Авторський нагляд здійснюється відповідно до законодавства та договору із замовником. Таким чином, Учасник під час підготовки та складання розрахунків не враховує витрати пов’язані з авторським наглядом. Щодо складання форм та розрахунків по ним: Хід виконання робіт повинен віповідати проектно-кошторисній документації. Розрахунки за виконані роботи здійснюється із урахуванням положень Загальних умов на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) (далі – Акт) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) (далі – Довідка).
Уточнення щодо виконання робіт
Дата подання: 15 грудня 2019 13:10
Дата відповіді: 18 грудня 2019 15:44
Просимо надати роз'яснення, яким чином відбувається процедура доступу Генпідрядника та його працівників на об'єкт, процедура повідомлення Замовника про відповідальних осіб, та отримання дозволу на находження працівників на об'єкті, завезення та зберігання необхідних матеріальних ресурсів, та особистого майна працівників та Генпідрядника?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання (запит №9) та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учасник, тендерна документація містить невідємні частини до неї, зокрема додаток № 3 «Проект Договору». Просимо Вас звернути увагу на розділи 2,8,9,15,17 додатку №3 «Проект Догвоору» до документації, які перелічують права та обов’язки Сторін по даному договору.
Уточнення щодо виконання робіт
Дата подання: 15 грудня 2019 13:13
Дата відповіді: 18 грудня 2019 15:45
Просимо надати роз'яснення, чи надається працівникам на час виконання робіт, приміщення, що можливо закрити, для зберігання особистого майна, інструментів, матеріальних ресурсів? Чи надається приміщення для зміни одягу, гігієнічних процедур, тощо?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання (запит №10) та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учасник, з боку Замовника дана можливість відсутня, а отже покладається на Генпідрядника. В свою чергу керівник Генпідрядної організації повинен забезпечити необхідні умови праці для своїх робітників. Крім того, звертаємо Вашу увагу на інформацію, яка зазначена у додатку №3 «Проект Договору» до документації, зокрема: Генпідрядник забезпечує дотримання усіма працівниками трудового законодавства, створення для них на будівельному майданчику необхідних умов праці та відпочинку, проведення необхідного інструктажу тощо.
Уточнення щодо виконання робіт
Дата подання: 15 грудня 2019 13:15
Дата відповіді: 18 грудня 2019 15:45
Просим надати роз'яснення, яким чином відбувається підключення електроінструменту до електричних мереж, що знаходяться на об'єкті, чи знаходяться точки підключення у доступі працівників, яким чином відбувається підключення до інших інженерних мереж (водопровідної, каналізаційної, тощо), та яким чином враховуються витрати на використання інженерних мереж, чи такі витрати бере на себе Замовник?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання (запит №11) та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учасник, Генпідрядник бере на себе організацію будівельного процесу на об’єкті в тому числі підключення електроінструменту до електричних мереж, що знаходяться на об'єкті, чи знаходяться точки підключення у доступі працівників, підключення до інших інженерних мереж (водопровідної, каналізаційної, тощо). Дані витрати Учасник враховує в своїх розрахунках. Замовник не бере на себе витрати в цій частні.
Уточнення щодо проекту Договору
Дата подання: 15 грудня 2019 13:17
Дата відповіді: 18 грудня 2019 15:46
Відповідно до 13.4. Проекту договору - Недоліки у виконаних роботах, виявлені в процесі приймання-передачі закінчених робіт (Об’єкта будівництва), які виникли з вини Генпідрядника, повинні бути усунуті Генпідрядником протягом строків, визначених Замовником. Просимо надати роз'яснення, які саме строки визначає Замовник на усунення виявлених недоліків, як саме фіксуються недоліки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання (запит №12) та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учасник, Генпідрядник зобов’язаний усувати недоліки у виконаних роботах, матеріалах, устаткуванні, виявлених Замовником, відповідними державними органами, авторським наглядом в строки, визначені актами перевірок, вказівок та приписів, та інформувати Замовника про це в інформації, передбаченій п. 9.4. Договору.
Уточнення щодо проекту Договору
Дата подання: 15 грудня 2019 13:19
Дата відповіді: 18 грудня 2019 15:46
Просимо надати роз'яснення, щодо надання авансу на придбання необхідних першочергових матеріалів для початку виконання робіт, чи передбачено авансування, та в якому розмірі? Якщо ні, то яким чином, передбачається початок виконання робіт, якщо авансування відсутнє?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання (запит №13) та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учасник, відповідно до умов даних відкритих торгів авансування робіт не передбачено. Таким чином, Учасник (Генпідрядник) самостійно визначає спосіб, умови, договірні відносини з своєїми контрагентами в частині забезпечення своїх працівників необхідними матеріалами, паливно-мастильними матеріалами, обладнанням тощо.
Строки виконання робіт
Дата подання: 15 грудня 2019 13:25
Дата відповіді: 18 грудня 2019 15:46
Просимо надати роз'яснення, щодо встановлених строків виконання робіт, а саме до 30.04.2020 року. Враховуючи те, що Початок аукціону назначено на 08 січня 2020, саме в цей відбудеться розкриття Тендерних пропозицій. Враховуючи час на розгляд пропозицій, та час, що відводиться на оскарження Учасниками рішення Замовника, Договір може бути підписаний у найліпшому разі - в кінці січня. Виконання фасадних робіт у лютому не є можливим, адже відповідно до діючих вимог ДСТУ, фасадні роботи неможливо виконувати під час опадів, надмірної вологості, та низких або від'ємних температур навколишнього середовища. Отже, при найліпшому розкладі, початок робіт фактично розпочнеться тільки у середині березня. Яким чином можливо за 1,5 місяця виконати повний комплекс фасадних робіт у кількості 4000м2? Враховуючи те, що навіть у березні та квітні відповідно до погодної статистики наявна велика кількість днів з несприятливими погодними умовами. Яким чином буде відбуватися процедура погодження строків, які вимоги зі сторони Замовника будуть висуватися до Генпідрядника та які підтвердження потрібні для подовження строків?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання (запит №14) та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учасник, під час підготовки своєї тендерної пропозиції учасник повинен врахувати строки виконання робіт. Договір укладається на підставі тендерної пропозиції учасника – переможця. В свою чергу, учасник повинен врахувати всі вимоги тендерної документації в тому числі й строк виконання робіт виходячи зі своєї матеріально – технічної бази й кількості працівників.
Мова пропозиції
Дата подання: 15 грудня 2019 13:28
Дата відповіді: 18 грудня 2019 15:47
Відповідно до п.7. розділу 7 Тендерної документації Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Яким чином, визначається документи що можуть (чи зобов'язані?) мати переклад на іншу мову? Чим керується Замовник при наданні такого рішення? Дане формулювання створює загрозу подвійного трактування та може бути використане для відхилення одного Учасника на користь іншого. Просимо вказати конкретно - в яких випадках, для яких документів вимагається чи не вимагається переклад на іншу мову.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання (запит №15) та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учасник, тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Дата завірення копії
Дата подання: 15 грудня 2019 13:30
Дата відповіді: 18 грудня 2019 15:47
Відповідно до п.1. розділу 3 Тендерної документації: Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа, то учасник надає скановану копію зазначеного документа, завіряє його наступним чином: ,,Згідно з оригіналом‖ , найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії і проставляється нижче реквізиту документа,"Підпис" та печатка Просимо надати роз'яснення, чи має дата завірення документу бути пізнішої ніж дата публікування оголошення, або якихось вимог до самої дати Замовник не має?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання (запит №16) та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учасник, якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа, то учасник надає скановану копію зазначеного документа, завіряє його наступним чином: ,,Згідно з оригіналом” , найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії і проставляється нижче реквізиту документа ,,Підпис” та печатка. Всі довідки (документи), які готуються учасником та подаються Учасником, повинні містити вихідний номер та дату складання не раніше дати публікації оголошення про проведення даних відкритих торгів, подаються на фірмовому бланку Учасника (за наявності), із зазначенням прізвища та ініціалів уповноваженої особи Учасника, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та скріплені печаткою Учасника (за наявності або у разі використання).
Надання відомостей
Дата подання: 15 грудня 2019 13:35
Дата відповіді: 18 грудня 2019 15:47
Відповідно до п.1. розділу 3 Тендерної документації Учасник надає: - витяг (копія або оригінал) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру (виняток може складати пункт щодо реєстраційних дій), не більше тижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання При цьому, відповідно до п.4.5. Додатку 1, Учасник надає 4.5. Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (оригінал або завірена копія), які повинні бути видані не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій Витяг та відомості - це один й той самий документ. Документу "Відомості" жодна державна служба чи державний не видає, відомості - це інформація, яка видається уповноважених органом у вигляді виписки або витягу. Просимо надати роз'яснення, чому два рази вказано один й той самий документ під різними назвами. Якщо мається на увазі інший документ - просимо вказати у п.4.5 Додатку 1, коректно вказати назву документу, який вимагається, найменування форми, та назву уповноваженого органу, що його надає. Просимо внести відповідні зміни у Тендерну документацію. Дане формулювання (відомості) створює загрозу подвійного трактування та може бути використане для відхилення одного Учасника на користь іншого. Просимо вказати конкретно - який саме документ вимагається у п.4.5. Додатку 1.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання (запит №17) та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учасник, звертаємо Вашу увагу на те, що учасник повинен вивчити всі вимоги тендерної документації. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника / переможця / переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Проте в складі тендерної пропозиції повинні бути надати документи, які вимагаються тендерною документацією та додатків до неї. Отже, учасник повинен виконати вимогу передбачені пунктом 4.5 додатку №1 до документації.
Аналогічний договір
Дата подання: 15 грудня 2019 13:37
Дата відповіді: 18 грудня 2019 15:48
Аналогічними договорами є договори з предметом на виконання робіт з термосанації (утеплення) об’єктів житлової/нежитлової нерухомості або роботи (реконструкція або капітальний ремонт) із застосуванням енергозберігаючих технологій на об’єктах житлової/нежитлової нерухомості. Чи правильно розуміємо, що договір на утеплення фасаду житлової/нежитлової нерухомості (капітальний ремонт або реконструкція) вважається аналогічним?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання (запит №18) та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учасник, аналогічним предметом договору є договір предметом на виконання робіт з термосанації (утеплення) об’єктів соціальної сфери або роботи (реконструкція або капітальний ремонт) із застосуванням енергозберігаючих технологій на об’єкті соціальної сфери.
Договірна ціна
Дата подання: 15 грудня 2019 13:44
Дата відповіді: 18 грудня 2019 15:48
Відповідно до п.1. розділу 3 Тендерної документації зазначено, що в сканованому вигляді можливе надання тільки розрахунку Договірної ціни. При цьому підтверджуючі розрахунки (локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунки прибутку та адміністративних витрат тощо) можуть бути надані у форматі EXEL або WORD). Відповідно до цього формулювання, у сканованому вигляді вимагається надання тільки Договірної ціни (2 сторінки). При цьому відповідно до п.6. розділу 3 Тендерної документації зазначено, що Розрахунок рівня заробітної плати, що надається повинен підтверджуватися підписом керівника організації. Таким чином одне формулювання суперечить іншому. Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, та вказати конкретно, чи потрібно завіряти підписом інші кошторисні документі (крім ДЦ), чи ні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання (запит №19) та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учасник, відповідно до пункту 1 розділу 3 документації визначено, що розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) (стартова сума аукціону) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ,,Правила визначення вартості будівництва”, розрахований у ліцензійному програмному комплексі, має бути наданий в електронному сканованому вигляді* та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних imd або bdsu. Обсяги робіт для розрахунку договірної ціни зазначені у кошторисній документації (окремий файл до тендерної документації); (*в сканованому вигляді можливе надання тільки розрахунку Договірної ціни. При цьому підтверджуючі розрахунки (локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунки прибутку та адміністративних витрат тощо) можуть бути надані у форматі EXEL або WORD). Таким чином, розрахунок Договірна ціна має бути надана в сканованому вигляді. Щодо розрахунку заробітної плати – надаться за підписом керівника. Звертаємо Вашу увагу, що даний рорахунок складається не в програмного комплексі. Дана вимога в жодному разі не встановлює дискримінаційних вимог до учасників та документація складена у відповідності до положень статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Кошторисні розрахунки
Дата подання: 15 грудня 2019 13:50
Дата відповіді: 18 грудня 2019 15:49
Відповідно до п.6. розділу 3 Тендерної документації зазначено, що Учасником надаються розрахунки: - розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); - розрахунки вартості машино-години власної будівельної техніки (якщо є в наявності будівельної організації) та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); - ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години; - розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні); Формулювання (у разі врахування у договірній ціні) зазначено тільки для одного документу. При цьому, якщо у Договірній ціні не враховані інші перелічені вище витрати, то надання їх розрахунків не є можливим. Просимо внести зміни та вказати, що надання вищеперелічених розрахунків (вартості використання техніки, вартості маш.-год, витрат на відрядження, витрат на паливні матеріали, тощо) потребується тільки у разі врахування останніх у Договірній ціні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання (запит №20) та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учасник, звертаємо Вашу увагу на те, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника / переможця / переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Таким чином, внесення змін до документації в цій частині не передбачено.
Невідповідність вимог
Дата подання: 15 грудня 2019 14:30
Дата відповіді: 18 грудня 2019 15:49
У Формі №1 Додатку 1, вказано що * Аналогічними договорами є договори з предметом на виконання робіт з термосанації (утеплення) об’єктів соціальної сфери або роботи (реконструкція або капітальний ремонт) із застосуванням енергозберігаючих технологій на об’єкті соціальної сфери. При цьому, в розділу 3 Тендерної документації Аналогічними договорами є договори з предметом на виконання робіт з термосанації (утеплення) об’єктів житлової/нежитлової нерухомості або роботи (реконструкція або капітальний ремонт) із застосуванням енергозберігаючих технологій на об’єктах житлової/нежитлової нерухомості. Просимо надати роз'яснення, яка з вимог є актуальною? Об'єктів соціальної сфери, або житлової/нежитлової нерухомості? Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, конкретизувати вимоги, та вказати що саме мається на увазі під "об'єктами соціальної сфери", наведіть приклади.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання (запит №21) та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учасник, аналогічним предметом договору є договір предметом на виконання робіт з термосанації (утеплення) об’єктів соціальної сфери або роботи (реконструкція або капітальний ремонт) із застосуванням енергозберігаючих технологій на об’єкті соціальної сфери. Умови пункту 1 розділу 3 документації розширюють значення або віднесення об’єкту соціальної сфери.
Розгорнути всі запитання: 21 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-27-000897-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Укрбудконстракшн, Код ЄДРПОУ:41511636
Дата подання: 23 січня 2020 18:00
Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця
Скарга на рішення Замовника відповідно до протоколу №1 від «13» січня 2020р. щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ-ІНВЕСТ-ГРУП-7" та рішення про намір укласти договір. Замовник безпідставно та необґрунтовано визнав переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ-ІНВЕСТ-ГРУП-7", оскільки тендерна пропозиція останнього не відповідала кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації. Обгрунтування у доданій скарзі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 січня 2020 21:39
Рішення від 28.01.2020 № 1702 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 28 січня 2020 21:39
Рішення від 11.02.2020 № 2599.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2020 21:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 20 лютого 2020 16:42

Документи подані скаржником

23 січня 2020 17:59
Платіжне доручення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ-ІНВЕСТ-ГРУП-7" 6 650 430,00
UAH з ПДВ
6 394 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрбудконстракшн 6 864 518,90
UAH з ПДВ
6 396 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТБУД" 7 352 845,00
UAH з ПДВ
6 396 975,15
UAH з ПДВ
Документи
ПП ІННОВАЦІЙНІ КРЕАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ 7 000 000,00
UAH з ПДВ
6 526 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2020 17:49
Електронний підпис
14 січня 2020 17:47
Електронний підпис
03 січня 2020 16:10
Електронний підпис
03 січня 2020 15:55
Електронний підпис
03 січня 2020 15:54
4. Календарний графік.pdf
03 січня 2020 15:53
17. Довідки з банків.pdf
03 січня 2020 15:53
11-1.охорона праці.rar

Публічні документи

05 січня 2020 14:12
Електронний підпис
04 січня 2020 21:51
Технічна частина ч.2-3.rar
04 січня 2020 21:51
Технічна частина ч.1.pdf
04 січня 2020 21:51
2202.imd

Публічні документи

03 січня 2020 15:39
Фасад 7352.zip
03 січня 2020 15:39
штатний розклад.pdf
03 січня 2020 15:39
тендерна пропозиція.pdf
03 січня 2020 15:39
протокол полномочий.pdf
03 січня 2020 15:38
лицензия.pdf
03 січня 2020 15:38
лист відгук.pdf
03 січня 2020 15:38
дозвіл.pdf
03 січня 2020 15:38
довідка про податок.pdf
03 січня 2020 15:38
деф акт.pdf
03 січня 2020 15:38
відповідність ст. 17.pdf
03 січня 2020 15:38
витяг.pdf
03 січня 2020 15:38
баланс.pdf
03 січня 2020 15:38
аналог. договір.pdf
03 січня 2020 15:38
аналог досвід.pdf
03 січня 2020 15:38
1-ДФ.pdf
03 січня 2020 15:38
работники.rar
03 січня 2020 15:38
устав с изменениями.rar
03 січня 2020 15:38
технічна частина.rar

Публічні документи

27 грудня 2019 15:26
Електронний підпис
27 грудня 2019 15:14
субпідряд.PDF
27 грудня 2019 15:14
Статут.PDF
27 грудня 2019 15:14
ст 17.PDF
27 грудня 2019 15:14
пропозиція.PDF
27 грудня 2019 15:14
проект договору.PDF
27 грудня 2019 15:14
Паспорт керівника.PDF
27 грудня 2019 15:14
листзгода перс дані 2.PDF
27 грудня 2019 15:14
лист-згода з проектом.PDF
27 грудня 2019 15:14
довідка єдиний реєстр.PDF
27 грудня 2019 15:14
гарантія.PDF
27 грудня 2019 15:14
Виписка з ЄДР.pdf
27 грудня 2019 15:14
Аналогічний договір 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ-ІНВЕСТ-ГРУП-7"

ТОВ Укрбудконстракшн

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТБУД"

ПП ІННОВАЦІЙНІ КРЕАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ-ІНВЕСТ-ГРУП-7"
#41985045
Рішення скасоване 6 394 998,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 15:23
ТОВ Укрбудконстракшн
#41511636
Очікує рішення 6 396 000,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 16:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ-ІНВЕСТ-ГРУП-7"
#41985045
Відхилено 6 394 998,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 16:39

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 лютого 2020 16:46
Коментар щодо відміни: На підставі частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,а саме: скорочення видатків на здійснення закупівлі робіт