Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Машини для обробки даних (апаратна частина) код за ДК 021:2015 : 30210000-4»(Персональні комп’ютери - ДК 021:2015 : 30213000-5)
Очікувана вартість
199 500,00 UAH
UA-2019-11-27-000783-c 24f0fe9178b347868cf88c01d06ee7e9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сурнова Тетяна Володимирівна

+380627832401 profkom_kml@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КУРАХІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 05493094
Місцезнаходження: 85612, Україна , Донецька обл., Місто, Донецька область Мар'їнський район м.Курахове,вул.Мечнікова,14
Контактна особа: Сурнова Тетяна Володимирівна
+380627832401
profkom_kml@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 15:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 15:14
Початок аукціону: 05 грудня 2019 15:06
Очікувана вартість: 199 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 997,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, м.Курахове, Донецька обл.Мар'їнський район,вул.Мечникова,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 15:10
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 листопада 2019 10:48
Дата відповіді: 28 листопада 2019 11:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація щодо технічних вимог до предмету закупівлі викладена у Оголошенні про закупівлю( Додаток № 1 – Технічні (якісні) вимоги до товару).
Учасник повинен чітко вказувати запропоновану модель обладнання ,для того, щоб замовник міг перевірити відповідність запропонованого товару технічним вимогам.
До участі у закупівлі допускаються ФОП-неплатники ПДВ, до уваги береться остаточна (кінцева) ціна товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 198 450,00
UAH з ПДВ
198 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 199 404,72
UAH з ПДВ
199 404,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 14:21
Електронний підпис
04 грудня 2019 14:05
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 198 450,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 16:04
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Переможець 199 404,72
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 16:27

Документи

12 грудня 2019 16:04
Електронний підпис
12 грудня 2019 15:56
Протокол

Документи

12 грудня 2019 16:26
Електронний підпис
12 грудня 2019 16:24
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
199 404,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 грудня 2019 16:26
Електронний підпис
12 грудня 2019 16:24
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 20:09
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 09:25
Договір укладений
17 грудня 2019 09:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 199 404,72
UAH (в тому числі ПДВ 33 234,12 UAH)